7 εορταστικά must-have σε eshop που δεν πρέπει να ξεχάσεις στην προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα
H εορταστική περίοδος είναι η ιδανική για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο Shopify eshop σας. Με τη σωστή προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία και να ξεχωρίσετε στην ανταγωνιστική αγορά. Εκτός από τις βασικές και τεχνικές ετοιμασίες που πρέπει να έχετε κάνει γενικότερα σε ένα eshop, παρακάτω θα δούμε μερικές σημαντικές προσθήκες και αλλαγές που δεν πρέπει να λείπουν από το online stores σας.
Must-haves για ένα eshop στην προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα
#1 Χριστουγεννιάτικος σχεδιασμός με holiday theme & διακόσμηση
Η εμφάνιση ενός online καταστήματος παίζει καθοριστικό ρόλο στις γιορτές. Μια εορταστική αισθητική δημιουργεί τη σωστή διάθεση και να κάνει το κατάστημα πιο ελκυστικό. Δεν χρειάζεται να ξανασχεδιάσετε ολόκληρο το website σας, απλώς προσθέστε μια εορταστική πινελιά στο ήδη υπάρχον theme που έχετε.
Τι μπορείτε να κάνετε:
Προσθέστε γιορτινά banners: Ένα banner με ευχές ή αναφορά σε εκπτώσεις π.χ. "Χριστουγεννιάτικες Εκπτώσεις έως -50%" μπορεί να τραβήξει την προσοχή.
Χρησιμοποιήστε χρώματα της εποχής: Το κόκκινο, το πράσινο και το χρυσό είναι τα βασικά που συνδέονται με την χριστουγεννιάτικη αύρα.
Ενημερώστε το logo σας: Προσθέστε ένα διακριτικό γιορτινό στοιχείο, όπως ένα σκουφάκι Άγιου Βασίλη.
Εφαρμογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: Χρησιμοποιήστε εφαρμογές για να κάνετε όποιες προσαρμογές χρειάζονται.
#2 Χιόνι στο website σας (κυριολεκτικά... σχεδόν)
Εκτός, όμως από τη συνολική εμφάνιση, μπορείτε να πάτε ένα βήμα παραπέρα και να κάνετε την προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα ακόμη πιο ιδιαίτερη. Προσθέστε ένα εφέ χιονόπτωσης κατά την περίοδο των διακοπών που θυμίζει και λίγο τη ζεστή νοσταλγία των χριστουγεννιάτικων ταινιών των 90s.
Για να δημιουργήσετε αυτό το εφέ στο Shopify store σας, έχετε δύο επιλογές:
Χρησιμοποιήστε μια εφαρμογή
Ο ευκολότερος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε κάποιο Shopify app όπως το Christmas Snowfall Effects, η οποία σας επιτρέπει να προσθέσετε χιόνι που πέφτει στο κατάστημά σας χωρίς την ανάγκη κωδικοποίησης.
Προσαρμογή με κώδικα
Αν διαθέτετε τεχνολογικές γνώσεις ή πρόσβαση σε κάποιον προγραμματιστή, η προσθήκη προσαρμοσμένου (custom) κώδικα είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε. Αυτή η μέθοδος σας δίνει περιθώριο για πολλές προσαρμογές, αλλά είναι λίγο πιο περίπλοκη για να την πραγματοποιήσετε και πιθανά αν απευθυνθείτε σε τρίτους, και πιο κοστοβόρα. Μία ακόμα λύση που αφορά developers είναι και το headless eCommerce ή headless Shopify. Όλες οι μέθοδοι είναι αποτελεσματικές, οπότε επιλέξτε αυτή που ταιριάζει καλύτερα στον προϋπολογισμό και επίπεδο τεχνικής άνεσής σας.
#3 Κατηγορίες για δώρα και bundles
Οι πελάτες αναζητούν εύκολες και γρήγορες λύσεις για δώρα και προσφορές. Επικεντρώστε λοιπόν την προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα στο να κάνετε ευκολότερη τη διαδικασία αναζήτησης με ξεκάθαρες κατηγορίες και ιδέες για bundles δώρων για Χριστούγεννα.
Δημιουργήστε θεματικά και εποχιακά collections
Μπορείτε να φτιάξετε targeted κατηγορίες όπως "Δώρα για Εκείνον", "Δώρα για Εκείνη", "Δώρα για τα Παιδιά", "Χριστουγεννιάτικο τραπέζι", "Αξεσουάρ Χριστουγέννων" και άλλα. Εξετάστε τα best seller σας καθώς και προϊόντα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια ξεχωριστή κατηγορία.
Φτιάξτε bundles προϊόντων
Συνδυάστε προϊόντα σε πακέτα προσφορών και προσθέστε τα ως κατηγορία. Σκεφτείτε ιδέες που να καλύπτουν κάποια ανάγκη "Σετ Περιποίησης" ή "Πακέτο για Ζεστές Νύχτες με Καφέ και Κούπα" ή δημιουργήστε κάποιο χειμωνιάτικο πακέτο όπως π.χ. με κασκόλ, γάντια και σκουφιά σε μειωμένη τιμή.
#4 Λειτουργία Wishlist ή λίστα επιθυμιών
Η λειτουργία wishlist βοηθάει τους πελάτες να αποθηκεύσουν προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να επιστρέψουν για να τα αγοράσουν και δεν πρέπει να λείπει από την προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα. Ιδανικά προσθέστε την πριν ακόμη ξεκινήσει η περίοδος των εκπτώσεων και των εορταστικών αγορών ώστε να επιτρέψετε στους αγοραστές να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους προϊόντα.
Αυτό δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν είτε για προσωπικές αγορές είτε για δώρα και να βλέπουν με μια ματιά πώς εξελίσσονται οι τιμές τους με ένα μόνο κλικ. Η προσθήκη της λειτουργίας μπορεί να γίνει και μέσω app.
Μπορείτε να προωθήσετε τη δυνατότητα μέσω email με tips για δημιουργία και διαμοιρασμό της λίστας αυτής ενώ μπορείτε να την αξιοποιήσετε και ως μέρος προσφορών όπως για παράδειγμα να δίνετε κωδικό έκπτωσης 10% για πελάτες που προσθέτουν 3 ή περισσότερα προϊόντα στη λίστα επιθυμιών τους.
Βρες περισσότερες ιδέες και συμβουλές για τα Χριστούγεννα στο eshop σου!
#5 Γιορτινές προσφορές και flash sales
Φυσικά, από προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι προσφορές και τα flash sales. Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα εκπτώσεων μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα και τις αγορές.
Σκεφτείτε έξυπνες προσφορές που τραβούν την προσοχή
Μην περιοριστείτε σε κλασσικές εκπτώσεις π.χ. 2ο% που διαρκούν για 2 βδομάδες σε όλα τα προϊόντα. Ετοιμάστε απρόβλεπτες εναλλαγές όπως εβδομαδιαίες προσφορές σε διαφορετικά προϊόντα, flash sales για περιορισμένο χρόνο, π.χ. "Μόνο για 24 ώρες, -30% σε όλα τα προϊόντα." ή εκπτώσεις για checkout με μεγάλα ποσά.
Προσθέστε μια υπηρεσία ή ιδέα μόνο για τις γιορτές
Ετοιμάστε ένα subscription ή προϊόντα limited edition που θα τα προσφέρετε μόνο κατά τη διάρκεια των εορταστικών αγορών. Έτσι, θα κάνετε το κοινό να σας αναζητά αυτήν την περίοδο για να ελέγχει τι είναι το μοναδικό που έχετε να προσφέρετε φέτος.
#6 Προσωποποιημένες υπηρεσίες και ευχετήριες κάρτες
Η εξατομίκευση δημιουργεί μια πιο προσωπική εμπειρία αγορών και ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών ακόμη και κατά την διάρκεια από την προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα.
Πώς θα το πετύχετε;
Η εξατομίκευση αρκετές φορές έχει να κάνει περισσότερες με μια μικρή κίνηση που μπορεί να φτιάξει τη διάθεση του παραλήπτη, όπως περίπου και ένα όμορφο σχόλιο από ένα άγνωστο άνθρωπο που μπορεί να λάβει κάποιος απρόσμενα μέσα στην ημέρα.
Μερικές επιλογές για εξατομίκευση των παραγγελιών σας είναι η υπηρεσία περιτυλίγματος δώρου. Για τις εορταστικές ημέρες μπορείτε να το προσφέρετε σε όλες τις παραγγελίες. Προσθέστε ευχές και προσωπικά μηνύματα που θα συνοδεύουν το προϊόν. Τυπώστε χριστουγεννιάτικες κάρτες με μηνύματα και αισθητική που θα ταιριάζουν με τον τόνο και το είδος της επιχείρησής σας και προσθέστε τις στις παραγγελίες. Σκεφτείτε μικρές πινελίες που θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά στην προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα, αφότου εξετάσετε το κοινό σας και τις προτιμήσεις του.
#7 Πολλαπλές επιλογές αποστολής και σαφή χρονοδιαγράμματα
Οι πελάτες θέλουν σιγουριά ότι τα δώρα τους θα φτάσουν εγκαίρως και δεν θα μείνουν με άδεια χέρια τις εορταστικές αυτές ημέρες. Δώστε έμφαση στις επιλογές αποστολής και επικοινωνήστε ξεκάθαρα τα χρονικά πλαίσια που απαιτούνται για κάθε τρόπο αποστολής.
Τι μπορείτε να κάνετε:
Όταν ξεκινήσετε την προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα βεβαιωθείτε ότι η σελίδα με τις επιλογές και χρεώσεις αποστολής είναι ενημερωμένες. Προσθέστε επίσης ένα μήνυμα που θα ενημερώνει για πιθανή αυξημένη κίνηση ώστε να κάνουν τις αγορές τους εγκαίρως.
Ενημερώστε τους πελάτες σας πότε είναι η τελευταία ημέρα για να παραγγείλουν ώστε να παραλάβουν πριν τα Χριστούγεννα και προσφέρετε ταχεία αποστολή με επιπλέον χρέωση για όσες περιοχές είναι εφικτό τοπικά. Κάντε ανάλυση και δείτε από τι ποσό και πάνω μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν αποστολή στις παραγγελίες.
Η προετοιμασία Shopify για Χριστούγεννα πρέπει να δίνει έμφαση τόσο στο τεχνικό κομμάτι της προετοιμασίας αλλά και σε σημεία που κάνουν τη διαφορά και αγκαλιάζουν πολύ περισσότερο το πνεύμα των ημερών.