Ασταμάτητη είναι η Google σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη και κυκλοφορία νέων λειτουργιών. Έτσι, τώρα παρουσίασε νέες λειτουργίες αγορών οι οποίες στόχο έχουν να βελτιώσουν την εμπειρία των αγοραστών γύρω από τα προϊόντω μόδας και ομορφιάς, φυσικά πάντα με την ακούραστη συμβολή και βοήθεια του AI για να διευκολύνει τη διαδικασία έρευσης με πιο στοχευμένα αποτελέσματα. Αυτό ίσως είναι και η προσπάθεια της εταιρείας να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, καθώς βλέπει το search να παρουσιάζει πτώσεις στα ποσοστά του.

1ο χαρακτηριστικό: Vision Match

Το Vision Match, που κάποτε αποτελούσε ένα πείραμα των εργαστηρίων Google Labs, έχει γίνει επικρατούσα τάση. Η λειτουργία αυτή τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει σε ένα χρήστη να περιγράψει ένα ρούχο με δικά του λόγια και να βρείτε τις καλύτερες διαθέσιμες αντιστοιχίες.

Ας πούμε ότι ψάχνετε για ένα συγκεκριμένο ρούχο που είδατε έναν άγνωστο να φοράει δημοσίως. Με το Vision Match, περιγράψτε το ένδυμα όσο πιο γλαφυρά γίνεται π.χ. πολύχρωμο μίντι φόρεμα με μεγάλες μαργαρίτες και το AI εργαλείο με την τεχνολογία Gemini θα σας δώσει μερικές εικόνες που ταιριάζουν στην περιγραφή. Μόλις πατήσετε κάποιο θα σας προβάλει αποτελέσματα που μπορείτε να παραγγείλετε.

Το εργαλείο vision match της Google

Μπορείτε να βρείτε το Vision Match μόνο στο smartphone σας. Μια επιλογή είναι να αναζητήσετε το ρούχο και στη συνέχεια να μετακινηθείτε στο «Can't find it? Create it» στα αποτελέσματα. Μπορείτε επίσης να το βρείτε στον αριστερό πίνακα της καρτέλας Google Shopping στην ενότητα «Create & shop».

2o χαρακτηριστικό: Expanded AR makeup

Οι λειτουργίες ομορφιάς AR της Google σας επιτρέπουν να «δοκιμάσετε» το μακιγιάζ μέσα από μια ψηφιακή αναπαράστασή του στο πρόσωπό σας σε πραγματικό χρόνο. Τώρα η λειτουργία επεκτείνεται με τη δυνατότητα να δοκιμάζετε πολλαπλά προϊόντα μακιγιάζ, όχι μόνο μιας συγκεκριμένης μάρκας αλλά και αποτελέσματα από όρους αναζήτησης όπως «ανοιξιάτικο μακιγιάζ» ή look διάσημων.

«Για παράδειγμα, η αναζήτηση «soft glam» μπορεί να σας προσφέρει μια επιλογή από ουδέτερες βλεφαρίδες, ένα ρόδινο ρουζ και ένα διακριτικό lip gloss, όλα εφαρμοσμένα εικονικά στο πρόσωπό σας», εξήγησε η εταιρεία.

Το εργαλείο look try on της Google

Μπορείτε να δοκιμάσετε τις διευρυμένες δοκιμασίες AR πατώντας το «See the looks on you» κατά την αναζήτηση τάσεων μακιγιάζ ή εκείνων που εμπνέονται από διασημότητες ή influencers.

3ο χαρακτηριστικό: Virtual try-ons: παντελόνια και φούστες

Τέλος, το virtual try-on εργαλείο της Google, το οποίο ξεκίνησε το 2023 με μπλούζες, υποστηρίζει τώρα παντελόνια και φούστες. Αντί να δείχνει μια επαυξημένη προβολή σας σε πραγματικό χρόνο, αυτή η λειτουργία δείχνει πώς θα έμοιαζαν τα ρούχα σε μοντέλα. Ευτυχώς, καλύπτουν ένα ευρύ ανθρώπινο φάσμα σχημάτων και μεγεθών από XXS έως XXL.

Το εργαλείο virtual try on της Google

Μπορείτε να δοκιμάσετε τη λειτουργία κάνοντας αναζήτηση για συγκεκριμένα παντελόνια ή φούστες στην κινητή συσκευή σας ή στην επιφάνεια εργασίας σας. Αναζητήστε τα αποτελέσματα που περιλαμβάνουν ένα σήμα «try on». Από εκεί, μπορείτε να επιλέξετε το μοντέλο που μοιάζει περισσότερο με εσάς ή το άτομο για το οποίο ψωνίζετε για να έχετε μια σαφέστερη εικόνα για το πώς μπορεί να φαίνεται όταν φτάσει στην πόρτα σας.

Τέτοιες AI λειτουργίες αποτελούν μεγάλο θετικό για τον κόσμο του eCommerce καθώς προσφέρουν ένα επίπεδο εξατομίκευσης που επιτρέπει στους χρήστες να απεικονίζουν καλύτερα και να επιλέγουν προϊόντα που ταιριάζουν στο στυλ τους. Αυτό σημαίνει ότι η αγοραστική διαδικασία γίνεται ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη και έτσι, θα βοηθήσει τόσο με τη μείωση των επιστροφών, όσο ίσως και με την ανάδειξη περισσότερων online store ακόμη και μικρότερων χάρις τις εικονικές αντιστοιχίες.