Μέχρι και τα reviews δέχονται celebrity treatment! Οι αστείες κριτικές του Amazon έχουν γίνει τόσο δημοφιλείς που έχουν αποκτήσει μέχρι και δική τους κοινότητα Reddit. Έτσι, τώρα ο κολλοσός του eCommerce στρέφεται σε έναν ηθοποιό με δυο υποψηφιότητες για Όσκαρ για μια νέα καμπάνια εν όψει των εορταστικών αγορών.
Ποια είναι η νέα καμπάνια της Amazon;
Ο Adam Driver θα αφηγηθεί μερικές από τις «πιο αστείες και εμβληματικές» κριτικές προϊόντων πέντε αστέρων για την εκστρατεία «5-Star Theatre» της εταιρείας στις ΗΠΑ. Δημιουργημένα σε μορφή one-man show, η αφήγηση κριτικών για προϊόντα όπως ένας κόφτης μπανάνας και ένα πιστόλι μασάζ μετατρέπεται σε ένα δραματικό σποτ. Δείτε ένα από αυτά παρακάτω:
Ο ηθοποιός ανέφερε σε δήλωσή του: «Τι είναι πιο συναρπαστικό από τη βαθιά προσωπική, αλλά και πολύ δημόσια κριτική στο Amazon; Οι αθάνατες σημειώσεις για τις ιδιότητες που σώζουν το γάμο από έναν κόφτη μπανάνας; Οι αποχρώσεις μιας συλλογής λαστιχένιων παπιών; Τίποτα είναι πιο γιορτινό από το να πιάνεις ένα ποτήρι γεμάτο με κάτι και να λες στον κόσμο τι πραγματικά σκέφτεσαι. Καλά Χριστούγεννα στον εαυτό μου».
Το «5-Star Theatre» είναι μια επέκταση της τρέχουσας καμπάνιας του αμερικανικού κολλοσού «Joy Is Shared» με την οποία σκοπός είναι να δοθεί η δυνατότητα στους πελάτες να δημιουργήσουν και να μοιραστούν χαρά κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου ενώ πρόσφατα καινοτόμησε επίσης με την ανάπτυξη μιας νέας 3D εικονικής εμπειρίας αγορών.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε εσωτερικά από την δημιουργική ομάδα της Amazon, και περιλαμβάνει 10 διαφορετικά σποτ 30 και 60 δευτερολέπτων, τα οποία θα προβληθούν με social media ads, premium online βίντεο και μέσω των social media της ίδιας της εταιρείας αγκαλιάζοντας την omnichannel πραγματικότητα.
«Αυτό που μας έδειξαν αυτές οι κριτικές είναι ότι μερικοί από τους καλύτερους συγγραφείς μας είναι οι πελάτες μας, και μας αρέσει πολύ το πώς αυτή η καμπάνια τους φέρνει στο προσκήνιο», δήλωσε ο Jo Shoesmith, παγκόσμιος υπεύθυνος δημιουργικού της Amazon. «Το δυσκολότερο ήταν να βρούμε μια φωνή που θα μπορούσε να ανταποκριθεί και ήμασταν τυχεροί που είχαμε ένα ταλέντο όπως ο Adam για να ζωντανέψει τα λόγια τους. Θέλω να πω, αν το να βλέπεις έναν υποψήφιο για Όσκαρ ηθοποιό να εκφέρει έναν παθιασμένο μονόλογο για έναν κόφτη μπανάνας δεν σε κάνει να γελάς, δεν ξέρω τι θα σε κάνει να γελάσεις».
Τι μαθαίνουμε μέσα από μια τέτοια ιδέα;
Η χρήση celebrities δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεται στο προσκήνιο. Πρόσφατα και η Meta βούτηξε το πόδι της στην πισίνα αυτή, καθώς χρησιμοποίησε διάσημες φωνές για να επενδύσει το νέο AI φωνητικό εργαλείο της.

Η τακτική αυτή βοηθάει το κοινό να νιώθει ξεχωριστό και να έρχεται πιο κοντά σε ένα κόσμο που δεν έχει πρόσβαση αλλά θα ήθελε. Επίσης, όσο πιο αγαπητό είναι το πρόσωπο που χρησιμοποιείται τόσο πιο πιθανό είναι να ωθήσει τους καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές. Μπορεί στην περίπτωση αυτή να πρόκειται για απλή αφήγηση κριτικής, αλλά σκεφτείτε πόσο ξεχωριστή μπορεί να νιώθει μια καθημερινή νοικοκυρά να ακούει έναν παγκοσμίου φήμης ηθοποιό να διαβάζει την κριτική της για ένα καθημερινό προϊόν.
Σίγουρα μικρότερα eshop δεν μπορούν να προσεγγίσουν ένα celebrity για να βελτιώσουν την εμβέλειά τους αλλά δεν χρειάζεται να πάτε μακριά. Ξεκινήστε αξιοποιώντας ένα τοπικά γνωστό πρόσωπο ως κομμάτι από το influencer marketing. H καμπάνια επίσης αυτή δείχνει πόσο σημαντικά είναι τα reviews για ένα online store για να δομήσουν εμπιστοσύνη.