2 Νέα best practices της Google για το Product Markup
Η Google έκανε αλλαγές στις οδηγίες της στο Search Central, δίνοντας νέες συμβουλές σχετικά με το Product Markup για να βοηθήσει τις eCommerce σελίδες με τα listing των προϊόντων τους και την απόδοσή τους. Τα κύρια σημεία εστιάζονται στη χρήση των HTML, ενώ συνιστά προσοχή κατά τη χρήση JavaScript, όπως μαθαίνουμε απευθείας από το Search Engine Journal.
Συμβουλές για το product markup
Για να βελτιώσει την ακρίβεια και την αξιοπιστία των πληροφοριών των προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης, η Google συνιστά στα eCommerce site να ενσωματώνουν το product markup απευθείας στον αρχικό κώδικα HTML των σελίδων τους. Αυτή η μέθοδος διασφαλίζει ότι οι βασικές πληροφορίες προϊόντος είναι άμεσα διαθέσιμες για web crawler προγράμματα.
Οι νέες οδηγίες της εταιρείας αναφέρουν: "Εάν βελτιστοποιείτε για όλους τους τύπους των shopping αποτελεσμάτων, συνιστούμε να τοποθετήσετε Product structured data στο αρχικό HTML για καλύτερα αποτελέσματα."
Προσοχή στο JavaScript-generated Markup
Η Google εξακολουθεί να υποστηρίζει το product markup που δημιουργείται από JavaScript για eCommerce ιστοσελίδες, αλλά οι νέες οδηγίες περιλαμβάνουν μια πλέον μια σημαντική προειδοποίηση: θα πρέπει τα site να διασφαλίσουν ότι οι server τους μπορούν να αντέξουν το αυξημένο traffic από τους crawler της.
Αυτή η προειδοποίηση έρχεται γιατί τα δυναμικά generated markup μπορούν δυνητικά να οδηγήσουν σε λιγότερο συχνά και λιγότερο αξιόπιστα crawls από τους shopping-specific crawlers της Google. Αυτό σχετίζεται ιδιαίτερα με τις time-sensitive πληροφορίες προϊόντων όπως είναι η διαθεσιμότητα και η τιμολόγηση. Συμπληρώνουν πως "τα eCommerce site που βασίζονται σε JavaScript για product information μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν το implementation".
Προσαρμογή σε νέα recommendation
Όπως επισημαίνει και το SEJ, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων και οι SEO επαγγελματίες και specialists, θα πρέπει να δώσουν προσοχή σε αυτές τις νέες οδηγίες και προτάσεις, λαμβάνοντας υπόψιν το ενδεχόμενο να προσαρμόσουν τις στρατηγικές του structured data implementation τους για καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Για να βρείτε περισσότερες πληροφορίες, δείτε το ανανεωμένο documentation για το Product Markup της Google, καθώς και τις οδηγίες για τα structured data με JavaScript.