Λιγό καιρό μετά την κυκλοφορία του νέου εργαλείου μετάφρασης, το Alibaba εισάγει ένα νέο πρότυπο για ασφάλεια και διαφάνεια στο online B2B εμπόριο στην Ευρώπη, ονόματι Trade Assurance, με τις υπηρεσίες να είναι αρχικά διαθέσιμες για επιχειρήσεις σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία, μας ενημερώνει το Ecommerce News.
Εκτός Ευρώπης παίκτες οδεύουν προς συμμόρφωση
«Το Trade Assurance θα παρέχει 360° προστασία, εξασφαλίζοντας ασφαλείς πληρωμές, παρακολούθηση παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο και στοχευμένη επίλυση διαφορών», εξηγεί η δημοφιλής κινεζική εταιρεία, «γεγονός που ενισχύει την εμπιστοσύνη των πωλητών και ελαχιστοποιεί τους κινδύνους των συναλλαγών».
Όπως αναφέρει το Alibaba σε ανακοίνωση του, το νέο αυτό πρόγραμμα προστασίας των πωλητών θα είναι διαθέσιμο χωρίς πρόσθετο κόστος ενεργοποίησης, ωστόσο ενδέχεται να ισχύουν τέλη συναλλαγών και υπηρεσιών. Αυτό ίσως είναι μια θετική εξέλιξη για το ευρωπαϊκό τοπίο καθώς έχουν γίνει εκκλήσεις για πιο αυστηρές επιβολές νόμων σε marketplaces.

Τι υπηρεσίες θα περιλαμβάνει;
Το Trade Assurance αποτελείται από ένα χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν μια ασφαλή και απρόσκοπτη εμπειρία πωλήσεων. Μεταξύ άλλων, θα προσφέρει ασφάλεια πληρωμών μέσω της επεξεργασίας των συναλλαγών, παρακράτηση των σχετικών ποσών για μεταβίβαση και απόδοση στον πωλητή αμέσως μετά την παράδοση. Οι αγοραστές και οι πωλητές μπορούν επίσης να παρακολουθούν εύκολα την κατάσταση των παραγγελιών τους σε πραγματικό χρόνο μέσω της πλατφόρμας. Επιπλέον, το Trade Assurance προσφέρει υποστήριξη για την εγγύηση των προτύπων ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών και την ταχεία επίλυση τυχόν προβλημάτων. Αυτό το πακέτο, σύμφωνα με το Alibaba, προωθεί το online B2B εμπόριο στην Ευρώπη:
Τέλος, με τη λεγόμενη «ταξινόμηση πληροφοριών», οι πωλητές θα έχουν τη δυνατότητα να αναλύουν τις ανώνυμες πρόσφατες δραστηριότητες των πελατών, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις.

Στόχος οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Η Trade Assurance είναι η τελευταία από μια σειρά επενδύσεων του Alibaba που αποσκοπεί στην «απλοποίηση του παγκόσμιου εμπορίου και στην αποτελεσματικότερη πρόσβαση σε αυτό για εξαγωγείς με μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο», σύμφωνα με την εταιρεία. Στο πνεύμα αυτό, η κινεζική εταιρεία σύναψε νωρίτερα φέτος συνεργασία με τον κυβερνητικό οργανισμό Business France για την προώθηση των γαλλικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων ενώ το περασμένο καλοκαίρι, μείωσε το κόστος συμμετοχής για τις γερμανικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Οι στοχευμένες προσπάθειες του κινεζικού κολοσσού για την προσέλκυση ευρωπαϊκών μικρομεσαίων επιχειρήσεων είχαν ήδη αποδώσει αποτελέσματα στη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου όλο και περισσότερες επιχειρήσεις τέτοιου μεγέθους χρησιμοποιούν το Alibaba.com ως πλατφόρμα προμηθειών.