Όλα τα βήματα για να φτιάξεις πασχαλινές email καμπάνιες για conversions (& παραδείγματα)

Το Πάσχα είναι μια χρυσή ευκαιρία για τα eCommerce brand να συνδεθούν με τους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Ένας εξαιρετικός και αποτελεσματικός τρόπος για να το πετύχετε είναι με δομημένες πασχαλινές email καμπάνιες που θα σας βοηθήσουν με τα εποχικά έσοδα.

Για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε την τέλεια καμπάνια, θα σας παρουσιάσουμε τις καλύτερες ακολουθίες email για πασχαλινές προσφορές, με γραμμές θέματος, CTA και ιδέες περιεχομένου.

Το απόλυτο sequence που πρέπει να ακολουθήσετε στις πασχαλινές email καμπάνιες

Μια επιτυχημένη πασχαλινή καμπάνια email marketing θα ήταν καλό να ακολουθεί μια δομημένη ακολουθία, η οποία όχι μόνο θα δημιουργεί ενθουσιαμό στον παραλήπτη αλλά θα διατηρεί και το ενδιαφέρον του καταναλωτή στραμμένο προς το brand σας κάνοντας το μια top-of-the-mind επιλογή. Είναι επίσης ένας τρόπο για να καθοδηγήσετε το κοινό μέσα στο αγοραστικό ταξίδι, ώστε καθένας να μπορεί να επιλέξει το στάδιο στο οποίο νιώθει έτοιμος να συμμετέχει.

Κατακτώντας το eCommerce email marketing το 2025 - Οδηγός
Μάθε τα πάντα για το eCommerce email marketing: Τι είναι, οι τύποι, στατιστικά στοιχεία και γιατί είναι σημαντικό για τα eshop το 2025.

Email 1: Το πασχαλινό teaser

To πρώτο στάδιο στις πασχαλινές email καμπάνιες είναι να δημιουργήσετε μια προσμονή και να κάνετε νύψη στις επερχόμενες προσφορές που πρόκειται να κάνετε. Συμπεριλάβετε χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης τα οποία θα έχουν θεματική το Πάσχα και δώστε ενδείξεις, εφόσον μπορείτε, για το πρόκεται να έρθει. Ενθαρρύνετε μάλιστα και τους συνδρομητές να σημειώσουν τα ημερολόγια τους για να μην χάσουν τη περίοδο αυτή. Τέτοιου είδους teaser καλό είναι να τα στέλνετε περίπου 2-3 βδομάδες πριν το Πάσχα και όχι πολύ καιρό νωρίτερα για να μην χάσετε τη δυναμική της περιόδου.

Ιδέες για το email theme:
«Κάτι συναρπαστικό έρχεται! 🐣»
«Ανοιξιάτικες εκπλήξεις είναι καθ' οδόν! 🌷✨»

Παραδείγματα CTA:
«Μείνετε συντονισμένοι για τη μεγάλη αποκάλυψη!»
«Εγγραφείτε για VIP πρόσβαση»

Email 2: Πασχαλινές προσφορές Early Bird

Το επόμενο βήμα στις πασχαλινές email καμπάνιες είναι να ανταμείψετε όσους ανταπροκρίθηκαν σε κάποιo CTA για VIP ή πρώιμη πρόσβαση με αποκλειστικές προσφορές. Επισημάνετε ποιες είναι οι περιορισμένου χρόνου εκπτώσεις early bird ή την πρόσβαση σε προπώληση και στείλτε κωδικούς προσφοράς που θα είναι αποκλειστικά για τους ίδιους. Είναι επίσης μια ευκαιρία να δημιουργήσετε bundles προϊόντωνπου θα λειτουργήσουν ως συστάσεις μόνο για το συγκεκριμένο segment πελατών. Τέτοιες προσφορές μπορείτε να τις στείλετε περίπου 10 ημέρες πριν από το Πάσχα.

Ιδέες για το email theme:
«Τα early bunnies παίρνουν τις καλύτερες προσφορές! 🛍️»
«Hop to it! Αποκλειστικές εκπτώσεις για το Πάσχα!»
«Το πασχαλινό σας δώρο: Μια ειδική έκπτωση VIP πρόσβασης!»

Παραδείγματα CTA:
«Αγοράστε τώρα & εξοικονομήστε νωρίς!»
«Αρπάξτε την πασχαλινή σας προσφορά σήμερα!»

Πηγή: Mail Designer 365

Email 3: Πασχαλινός οδηγός δώρων

Η επόμενη αποστολή της ακολουθίας στις πασχαλινές email καμπάνιες είναι να καθοδηγήσετε το αγοραστικό κοινό να εντοπίσει τα τέλεια πασχαλινά δώρα. Βοηθήστε τους πελάτες να βρουν τα τέλεια πασχαλινά δώρα. Σε αυτό το στάδιο δεν χρειάζεται να είστε πολύ πιεστικοί και πωλησιακοί. Είναι πιο σημαντικό να γίνετε χρήσιμοι και να δώσετε αξία στην αναζήτησή τους με έξυπνες επιλογές.

Δημιουργήστε ένα επιμελημένο οδηγό δώρων με διάφορα section όπως π.χ. για παιδιά, οικογένεια ή φίλους. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό στάδιο για να επισημάνετε τυχόν θεματικές επιλογές συσκευασίας που προσφέρετε για την εορταστική περίοδο ή επιλογές γρήγορης αποστολής. Ένα καλό χρόνικο πλαίσιο για να στείλετε αυτό το περιεχόμενο έιναι μια εβδομάδα πριν το Πάσχα.

Ιδέες για το email theme:
«Πασχαλινά δώρα για όλους! 🎁»
«Χρειάζεστε ιδέες για πασχαλινά δώρα; Σας έχουμε!»
«Τα πιο δημοφιλή πασχαλινά δώρα - Ψωνίστε τώρα πριν τελειώσουν!»

Παραδείγματα CTA:
«Αγοράστε πασχαλινά δώρα τώρα!»
«Βρείτε το τέλειο πασχαλινό δώρο!»

Email 4: Πασχαλινές εκπτώσεις

Το sequence στις πασχαλινές email καμπάνιες συνεχίζετε με την υπενθύμιση των πασχαλινών εκπτώσεων ώστε να προώθηση το αίσθημα επείγουσας ανάγκης και αγορών της τελευταίας στιγμής. Επισημάνετε τα είδη με τις καλύτερες πωλήσεις ή που διαθέτουν περιορισμένο απόθεμα. Αυτήν την ενημέρωση καλό είναι να την κάνετε τρεις με πέντε ημέρες πριν το Πάσχα για να έχετε περισσότερες πιθανότητες να τραβήξετε την προσοχή των αγοραστών που αναζητούν ευκαιρίες τελευταίας στιγμής ή για κάποια εορταστική συνάθροιση που προέκυψε απρόσμενα.

Ιδέες για το email theme:
«Flash Sale! Οι πασχαλινές προσφορές τελειώνουν σύντομα! ⏳»
«Βιαστείτε! Οι egg-citing προσφορές μας δεν θα διαρκέσουν για πολύ!»

Παραδείγματα CTA:
«Αγόρασε τώρα όσο διαρκεί η έκπτωση»
«Βιαστείτε, οι προσφορές τελειώνουν σύντομα!»

Email 6: Εορτασμός της Κυριακής του Πάσχα (Ημέρα του Πάσχα)

Αυτό το στάδιο στις πασχαλινές email καμπάνιες μπορεί να μην αφορά τις πωλήσεις αλλά είναι σημαντικό καθώς ενισχύει την αφοσίωση των πελατών στο brand. Στείλτε ένα ειλικρινές πασχαλινό μήνυμα με θετικές ευχές ανήμερα του Πάσχα. Προσέξτε όμως μην το παρακάνετε και δώσετε μια αίσθηση "καλοπιάσματος". Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιραστούν τις πασχαλινές τους στιγμές στις social media πλατφόρμες, το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει με το user-generated content.

Ιδέες για το email theme:
«Καλό Πάσχα από όλους μας! 🐰🎉»
«Σας ευχόμαστε ένα fun, γεμάτο φαί Πάσχα!»
«Ένα μικρό πασχαλινό δώρο μόνο από εμάς για εσάς!»

Παραδείγματα CTA:
«Μοιραστείτε τις στιγμές σας μαζί μας!»

Email 7: Post-Easter Thank You και follow-up προσφορά

Μετά το πέρας των εορτών, μπορείτε να στείλετε το τελευταίο μήνυμα στις πασχαλινές email καμπάνιες με το οποίο θα ευχαριστείτε τους πελάτες σας για τις πρόσφατες αγορές τους. Στόχος αυτής της ενέργειας είναι η διατήρηση νέων πελατών και προώθηση επαναλαμβανόμενων αγορών. Εκτός από την ευγνωμοσύνη που θα εκφράσετε προς τους πελάτες σας μπορείς να συμπεριλάβετε και μια πιθανή έκπτωση για επερχόμενη αγορά.

Ιδέες για το email theme:
«Σας ευχαριστούμε που γιορτάσατε το Πάσχα μαζί μας! 🎊»
«Μια μετα-Πασχαλινή λιχουδιά μόνο για εσάς! 🍫»

Παραδείγματα CTA:
«Διεκδικήστε την αποκλειστική σας έκπτωση!»
«Ανακαλύψτε την ανοιξιάτικη συλλογή μας!»

Βέλτιστες πρακτικές για email και το design τους

Χρησιμοποιήστε οπτικά στοιχεία που τραβούν την προσοχή

Ενσωματώστε γραφικά που θα ταιριάζει με τη θεματική του Πάσχα όπως λαγουδάκια, αυγά, λουλούδια και παστέλ χρώματα αλλά και θα ευγραμμίζεται και το ύφος που έχει το brand σας. Χρησιμοποιήστε εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας για την προβολή των προσφορών ενώ μπορείτε να ενσωματώσετε GIFs και διαδραστικά στοιχεία για να κάνετε πιο fun τις επικοινωνίες σας και να ενισχύσετε το engagement.

Γνώρισε το GIF marketing και πέτυχε περισσότερες πωλήσεις
Μάθε πώς το brand σου μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δύναμη του GIF marketing για να κερδίσει το κοινό και να ενισχύσει τις πωλήσεις σου!

Εξατομικεύστε τα email σας

Χρησιμοποιήστε το όνομα του παραλήπτη στο theme ή το κυρίως κείμενο του email και εφόσον διαθέτετε ιστορικό, προτείνετε προϊόντα με βάση προηγούμενες αγορές. Μια ακόμη επιλογή είναι να στείλετε εξατομικευμένες προσφορές με βάση το ιστορικό περιήγησης. Μπορείτε να κατανοήσετε ακόμη περισσότερα για το πώς λειτουργεί η ψυχολογία των αγοραστών το Πάσχα εδώ.

Βελτιστοποιήστε για mobile και accesibility και κάντε A/B testing

Βεβαιωθείτε ότι οι πασχαλινές email καμπάνιες σας είναι mobile repsonsive και εάν παρατηρείτε ότι οι χρήστες σας χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο τέτοιες συσκευές μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι φιλικά προς τις κινητές συσκευές, φροντίστε τα email themes να είναι σύντομα περίπου 40-50 χαρακτήρες για καλύτερη αναγνωσιμότητα. Μπορείτε επίσης να κάνετε και δοκιμές και να δοκιμάσετε τόσο διαφορετικούς τίτλους ή τοποθεσίες CTA για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα στο κοινό σας.

Το πασχαλινό email marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος για να τραβήξετε το engagement και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις. Αν μάλιστα δομείτε στρατηγικά και τις πασχαλινές email καμπάνιες σας και δίνετε έμφαση στο design και το περιεχόμενο τότε πιθανώς θα δείτε και τις πωλήσεις σας να ανθίζουν.