Ακόμη και με την άνοδο του eCommerce και πιο συγκεκριμένα του mobile commerce, πολλοί Αμερικανοί καταναλωτές εξακολουθούν να απολαμβάνουν τις αγορές εντός καταστημάτων.
Σύμφωνα με τη 10η ετήσια eCommerce έρευνα καταναλωτών της Ryder System, το 61% των συμμετεχόντων λέει ότι προτιμά τις αγορές εντός των καταστημάτων για την εμπειρία, η οποία περιλαμβάνει τη δοκιμή αντικειμένων και τη σύγκριση προϊόντων. Ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί κατά 21% από πέρυσι.
Λόγοι που οι αγοραστές προτιμούν τις αγορές στο κατάστημα
Οι in-store εμπειρίες αγορών συνεχίζουν να κερδίζουν τους καταναλωτές, παρ'όλου που η δημοτικότητα του mobile commerce εκτινάχθηκε στα ύψη και για αυτό τα eshop επιδιώκουν να τις αφομοιώσουν.

Η μελέτη της Ryder, «The Influence of Omnichannel Excellence on Consumer Behavior», αποκαλύπτει ότι το 35% των αγοραστών επιλέγει να αγοράσει από το κατάστημα για να αποφύγει την αναμονή, μια αύξηση 4% από το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, το 15% προτιμά τις αγορές στο κατάστημα για την αποφυγή κλοπής πακέτων, σημειώνοντας αύξηση 8%.
Οι αγοραστές είναι πλέον πιο πιθανό να αγοράσουν ρούχα και καλλυντικά σε φυσικά καταστήματα σε σύγκριση με πέρυσι. Το 41% των αγοραστών καλλυντικών προτιμούν να ψωνίζουν σε ένα κατάστημα ενός brand ή σε ένα πολυκατάστημα, ποσοστό που αυξάνεται κατά 9%. Πάνω από το ήμισυ των αγοραστών ρούχων (54%) επιλέγουν αγορές εντός καταστημάτων.
Ο ρόλος των κινητών στις αγορές εντός καταστήματος
Η έρευνα υπογραμμίζει ότι οι αγοραστές εξακολουθούν να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις κινητές συσκευές ενώ βρίσκονται σε καταστήματα. Σχεδόν το 80% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να αναζητήσουν αντικείμενα ενώ ψωνίζουν. Το 69% συγκρίνει τις τιμές με κοντινά καταστήματα, το 58% ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το 31% αναζητά περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα και το 17% αναζητά είδη που αγοράζονται συχνά μαζί.
Ο Jeff Wolpov, senior VP of eCommerce στη Ryder, λέει ότι το λιανικό εμπόριο και το eCommerce έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν. Καθώς επεκτείνεται το eCommerce και η πολυκαναλική ολοκλήρωση αγορών, οι έμποροι λιανικής πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες προσδοκίες των πελατών, ενώ παράλληλα εξισορροπούν τις αγορές εντός καταστημάτων και τις online αγορές.