Οι καταναλωτές προτιμούν το διασκεδαστικό online shopping

Καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται με τη συνεχή εγκεφαλική διέγερση που προκαλείται από το digital multitasking, πολλοί είναι εκείνοι που διαπιστώνουν ότι το online shopping δεν τους παρέχει τη διασκέδαση που αναζητούν.

Μιλώντας με αριθμούς

Η έκδοση «How Connected Devices Enable Multitasking Among Digital-First Consumers» του PYMNTS Intelligence «How We Will Pay» προέκυψε από έρευνα σε περισσότερους από 4.600 καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες για να κατανοήσουν πώς χρησιμοποιούν συνδεδεμένες συσκευές και εφαρμογές για να διεκπεραιώσουν πολλά καθήκοντα σε διάφορα σημεία της ζωής τους.

Πηγή εικόνας: PYMNTS

Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι από τα 3/4 των καταναλωτών που χρησιμοποιούσαν συνδεδεμένες συσκευές (connected devices) ενώ πραγματοποιούσαν online shopping για προϊόντα λιανικής ή παντοπωλεία, σχεδόν 1 στους 3 το έκανε για αναψυχή ή διασκέδαση. Το εύρημα υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ψυχαγωγούνται ενώ ψωνίζουν.

Επιπλέον, το ποσοστό των καταναλωτών που συμμετείχαν σε δραστηριότητες ψυχαγωγίας χρησιμοποιώντας τις συνδεδεμένες συσκευές τους κατά τις αγορές τους υπερέβη το μερίδιο εκείνων που τις χρησιμοποιούσαν για την ολοκλήρωση εργασιών, παραγγελιών από εστιατόρια ή οικιακές δουλειές.

Τα δεδομένα στο πλαίσιο

Οι έμποροι λιανικής προσπαθούν να δημιουργήσουν πιο καθηλωτικές, διασκεδαστικές εμπειρίες online shopping. Την άνοιξη, για παράδειγμα, η Walmart κυκλοφόρησε το Walmart Realm , μια gamified αγορά με πιο καθηλωτικά εικονικά καταστήματα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με influencers, με στόχο τις τάσεις των social media.

«Βουτηγμένοι σε δεδομένα, ακολουθήσαμε αυτές τις τρεις τάσεις: οι πελάτες απολαμβάνουν τα brands με τα οποία ψωνίζουν περισσότερο όταν έχουν μοναδικές εικονικές εμπειρίες. Οι πελάτες θέλουν να ψυχαγωγούνται όταν ψωνίζουν. Απολαμβάνουν και εμπνέονται από εικονικά παιχνίδια, όπου μπορούν να αγοράσουν αμέσως αντικείμενα που ανακαλύπτουν», είπε στην PYMNTS τον Μάιο ο Justin Breton, retailer’s director of brand experiences and strategic partnerships.

Επιπλέον, η εταιρεία Zara φέρνει το live-shopping broadcasts, το οποίο έχει κερδίσει δημοτικότητα στην Κίνα και στις ΗΠΑ, προσπαθώντας να κάνει τις αγορές πιο διασκεδαστικές.