Οι τάσεις shopping γίνονται hybrid και συνδυάζουν online και in-store αγορές

Καθώς η περίοδος των εορταστικών αγορών συνεχίζεται, ένας eCommerce expert από το Texas A&M University αναμένει ρεκόρ πωλήσεων από online και in-store αγορές.

Ο Thomas McMillan, διευθυντής του Center for Retailing Studies, προβλέπει ότι οι αγοραστές θα ξοδέψουν περισσότερα από ποτέ, για online και in-store αγορές. Είπε φέτος θα δούμε δύο ρεκόρ — ένα για online αγορές και ένα για αγορές στα φυσικά καταστήματα.

Μετά την πανδημία, ο κόσμος είναι πρόθυμος να επιστρέψει στις αγορές στα καταστήματα. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν την κοινωνική εμπειρία των αγορών με φίλους και οικογένεια. Ο McMillan αναμένει ότι οι πωλήσεις στα καταστήματα θα αυξηθούν κατά 2,5 έως 3% αυτή την εορταστική περίοδο, ένα νέο υψηλό ποσοστό. Οι έμποροι λιανικής θα ανταγωνιστούν για αυτήν την αύξηση προσφέροντας μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές.

Παρά το γεγονός ότι περισσότεροι άνθρωποι ψωνίζουν σε καταστήματα, ο McMillan λέει ότι οι online αγορές θα εξακολουθήσουν να αυξάνονται, αν και με βραδύτερο ρυθμό, μικρότερο από 10%. Είναι ακόμα ισχυρή ανάπτυξη, απλώς όχι τόσο γρήγορα όσο πριν.

Go online λένε οι Gen Z και Millennials στα μικρά store
Go online λένε οι Gen Z και Millennials στις μικρές επιχειρήσεις εάν θέλουν να δουν πωλήσεις και μέλλον.

Ο κύριος λόγος για αυτήν τη στροφή είναι ότι πολλοί αγοραστές, ειδικά οι νεότεροι, θέλουν μια ομαλή εμπειρία για online και in-store αγορές. Ο McMillan επισημαίνει ότι το 89% των νεαρών αγοραστών, ηλικίας 18 έως 24 ετών, σχεδιάζει να ψωνίσει από καταστήματα αυτή την εορταστική περίοδο. Θέλουν τη διασκέδαση με τα ψώνια με φίλους, το φαγητό έξω και τη θέαση μιας ταινίας όλα σε ένα ταξίδι. Μοιάζει με την κουλτούρα του παλιού εμπορικού κέντρου.

Οι έμποροι λιανικής προσαρμόζονται σε αυτήν τη νέα τάση. Οι αγορές μέσω κινητού γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, με τους ανθρώπους να αγοράζουν πράγματα στα τηλέφωνά τους και να λαμβάνουν εξατομικευμένες προσφορές από καταστήματα μέσω εφαρμογών. Ο McMillan λέει ότι οι καταναλωτές αναζητούν καλές προσφορές, επομένως οι λιανοπωλητές θα ανταγωνίζονται σκληρά για να τραβήξουν την προσοχή τους.

Οι αγοραστές θα βρουν πολλά προϊόντα, από ρούχα μέχρι ηλεκτρονικά είδη, συχνά σε μειωμένες τιμές καθώς τα καταστήματα αγωνίζονται για δουλειά.

Τέλος, ο McMillan λέει ότι η εορταστική περίοδος αγορών του 2024 θα συνδυάσει το παλιό και το νέο, καθώς οι αγοραστές μετακινούνται εύκολα μεταξύ των online αγορών και των καταστημάτων για να βρουν τα καλύτερα δώρα. Οι έμποροι λιανικής που μπορούν να δημιουργήσουν μια ομαλή εμπειρία από online και in-store αγορές θα έχουν μια κορυφαία σεζόν.