Για την έκδοση Ιανουαρίου της Consumer Inflation Sentiment Report, με τίτλο «Consumers Shop Secondhand Stores as Often as Other Retail», η PYMNTS Intelligence διεξήγαγε μια έρευνα σε περισσότερους από 2.300 καταναλωτές στις ΗΠΑ για να αποκτήσει πληροφορίες σχετικά με το πώς ο πληθωρισμός και οι αυξανόμενες τιμές λιανικής έχουν επηρεάσει τα ψώνια τους. συνήθειες, με ιδιαίτερη έμφαση στο secondhand shopping.

Τα ευρήματα της έκθεσης, όπως διαβάζουμε στο άρθρο της PYMNTS, έδειξαν ότι μεταξύ των καταναλωτών που προχώρησαν σε secondhand shopping πέρυσι, το 52% των Millennials αύξησαν τις resale αγορές τους.

Οι Millennials ήταν η μόνη γενιά στην οποία οι περισσότεροι secondhand αγοραστές αγόραζαν περισσότερα μεταχειρισμένα αντικείμενα χρόνο με τον χρόνο.

γραδικά με ποσοστά για millennials και secondhand shopping
Πηγή: PYMNTS

Millennials και οικονομία

Οι Millennials ανήκουν στη γενιά που αντιμετωπίζει τις μεγαλύτερες οικονομικές προκλήσεις, όπως το χρέος των φοιτητικών δανείων (ειδικά στις ΗΠΑ), το υψηλό κόστος διαβίωσης και τον αντίκτυπο της οικονομικής ύφεσης.

Το secondhand shopping είναι πολύ πιο οικονομικό και δίνει την ευκαιρία να μπορούν να κάνουν καλύτερη διαχείριση στα έξοδά τους. Επίσης, όπως επισημαίνει και το μέσο, οι Millennials μεγάλωσαν την εποχή που οι online πλατφόρμες αγορών έκαναν το ντεμπούντο τους, όπως το eBay , το Poshmark , το ThredUp και το Facebook Marketplace.

κατάστημα για secondhand shopping

Η οικονομική αστάθεια που βιώνουν οι Millennials, ιδιαίτερα μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση του 2008 και την πανδημία COVID-19, έχει αυξήσει τη συνείδησή τους για τη σημασία της εξοικονόμησης χρημάτων. Η αγορά μεταχειρισμένων αντικειμένων αποτελεί συνετή απόφαση σε ό,τι αφορά στην οικονομία και το shopping.

Για παράδειγμα, το eBay έχει μεγαλύτερη ζήτηση επειδή οι καταναλωτές αναζητούν καλές προσφορές και έχουν αποκτήσει διαφορετικές αγοραστικές συνήθειες, όπως το secondhand shopping και η πλατφόρμα είναι σε θέση να τις προσφέρει.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της ThredUpJames Reinhart, σε earnings call της εταιρείας τον Μάιο, δήλωσε σχετικά με το φαινόμενο: «Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών έχει πέσει τώρα… επί τρεις συναπτούς μήνες. Νομίζω ότι ο καταναλωτής είναι λίγο πιο προσεκτικός».

Και συμπλήρωσε: «Το μοντέλο της εταιρείας λειτουργεί επειδή έχουμε παγκόσμια ζήτηση. Έχουμε επικεντρωθεί στην πώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων και εκτός εποχής τα τελευταία χρόνια και αυτό μας βοηθά να προσφέρουμε καλή αξία στη σημερινή αγορά».

Λόγω των οικονομικών προκλήσεων, λοιπόν, οι Millennials υιοθετούν ολοένα και περισσότερες αγοραστικές συνήθειες που συνάδουν με την εξοικονόμηση, όπως το secondhand shopping. Για το eCοmmerce, αυτή η αλλαγή σημαίνει άνοιγμα σε μια νέα και δημοφιλή αγορά (μέσω πλατφορμών resale) και την ανάγκη προσαρμογής των παραδοσιακών λιανοπωλητών στα νέα δεδομένα, με επιμέλεια και ασφάλεια, καθώς οι επικείμενες cyber απειλές τείνουν να ακολουθούν τις τάσεις.

UK: Ένας στους 3 buyers θύμα απάτης από second-hand site
Έρευνα που αφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκαλύπτει τους κινδύνους που κρύβουν κάποια second-hand site και γεννά την ανάγκη για μεγαλύτερη ασφάλεια στο eCommerce.

Η έμφαση στην οικονομική προσιτότητα και τη βιωσιμότητα μπορεί να προσελκύσει αυτούς τους καταναλωτές που γνωρίζουν και διαχειρίζονται με αυτό τον τρόπο τον προϋπολογισμό τους, αυξάνοντας τη ζήτηση για μεταχειρισμένα είδη και αναδιαμορφώνοντας τις στρατηγικές online λιανικής για να ανταποκριθούν σε αυτήν την τάση.