Οι online αγοραστές απαιτούν εύκολες επιστροφές
Η έκθεση PYMNTS Intelligence «The Online Features Driving Consumers to Shop With Brands, Retailers or Marketplaces», με βάση ένα δείγμα που αντλήθηκε από περισσότερους από 3.500 online αγοραστές στις ΗΠΑ, επιχειρεί να εξετάσει και να αναλύσει τις ενέργειες, τις επιλογές και τις συμπεριφορές τους πραγματοποιούν online αγορές.
Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι καταναλωτές που ψωνίζουν απευθείας από λιανοπωλητές είναι δυσανάλογα πιθανό να συνυπολογίσουν πόσο εύκολες και βολικές είναι οι διαδικασίες επιστροφής προϊόντος και χρημάτων ενός συγκεκριμένου εμπόρου όταν ψωνίζουν από το eshop ή το app ενός λιανοπωλητή, σε σχέση με άλλες δυνατότητες αγορών.
Τα δεδομένα
Ο David Sobie, αντιπρόεδρος του Happy Returns στο PayPal, είπε στο μέσο τον Μάρτιο του 2022 ότι οι περισσότεροι online αγοραστές θέλουν την ταχύτητα και την ευκολία των καλύτερων συστημάτων επιστροφών.
«Ζούμε σε έναν κόσμο στιγμιαίας ικανοποίησης», είπε o Sobie στον Webster. «Για τους εμπόρους που χρησιμοποιούν το λογισμικό μας και προσφέρουν drop-off network ως εναλλακτική λύση για τo mail, βλέπουμε ότι το 70% των αγοραστών επιλέγουν το Happy Returns».
Τόσο online όσο και in person, η διαδικασία επιστροφών εξελίσσεται. Σε μια συνέντευξη τον Αύγουστο στην PYMNTS, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Loop, Jonathan Poma, εξέτασε την κατάσταση των επιστροφών προϊόντων και διερεύνησε τους παράγοντες που πρέπει να εξετάσουν οι λιανοπωλητές για να ανακτήσουν τα έξοδά τους.
«Εφόσον παρέχετε μια υψηλής ποιότητας, απρόσκοπτη και εύκολη εμπειρία στη διαδικασία επιστροφών και μπορείτε να σώσετε αυτή τη σχέση με τον πελάτη — αυτό είναι κρίσιμο», είπε ο Poma.
Οι online αγοραστές αναμένουν τώρα μια διαδικασία cost-free returns, και αν αυτό σημαίνει επίσης την απόρριψη της απόδειξης για το «proof of purchase», οι έμποροι λιανικής είναι πρόθυμοι να την αφήσουν.