Έρευνα Adobe: Οι online πωλήσεις καλλυντικών ξεπέρασαν τα 16 δισ. δολάρια
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Adobe Analytics, οι online πωλήσεις καλλυντικών αυξήθηκαν κατά 8,8% από τον Ιανουάριο, στα 16,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ακόμη, από τη μελέτη προκύπτει ότι οι πωλήσεις των πιο ακριβών καλλυντικών αυξάνονται συνεχώς.
Το Lipstick Effect στο eCommerce
Η Adobe (μέσω Forbes) άρχισε πρόσφατα να αναδεικνύει τις online πωλήσεις καλλυντικών ως ξεχωριστή κατηγορία στις μελέτες της και τα δεδομένα που προκύπτουν υποστηρίζουν τη θεωρία του «Lipstick Effect»: Oι καταναλωτές προτιμούν τις μικρές πολυτέλειες όταν αισθάνονται ότι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τις μεγαλύτερες.
Η Adobe διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις των πιο ακριβών κραγιόν που διατίθενται online, αυξήθηκαν κατά 37,1% και οι πωλήσεις των πιο ακριβών αρωμάτων αυξήθηκαν κατά 19,4%.
Το αντίθετο συμβαίνει σε κατηγορίες προϊόντων όπως ηλεκτρονικά είδη, ένδυση, σπίτι και κήπος, έπιπλα και παντοπωλεία, όπου οι πωλήσεις των φθηνότερων ειδών έχουν αυξηθεί, ενώ οι πωλήσεις των πιο ακριβών προϊόντων έχουν μειωθεί.
Τον περασμένο μήνα η Adobe ανέφερε ότι οι αμερικανοί καταναλωτές αναζητούν όλο και πιο φθηνές επιλογές όταν ψωνίζουν online.
Ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights, σε μια συνέντευξη συζητώντας τα ευρήματα δήλωσε πως οι καταναλωτές είναι αρκετά προσεκτικοί και ευαίσθητοι στις τιμές, καθώς και πιο συντηρητικοί όταν αγοράζουν πολλά διαφορετικά είδη προϊόντων διακριτικής ευχέρειας, αλλά τα κραγιόν, τα αρώματα και τα καλλυντικά είναι κάτι που πραγματικά θέλουν να απολαύσουν λίγο περισσότερο.
Η Adobe βασίζει τις αναφορές της σε δεδομένα που προέρχονται από περισσότερες από ένα τρισεκατομμύριο επισκέψεις καταναλωτών σε online stores στις ΗΠΑ, καλύπτοντας 18 κατηγορίες προϊόντων και 100 εκατομμύρια SKU.
Η Adobe, στην έκθεσή της που κυκλοφόρησε στις 9 Μαΐου, ξεχώρισε τις online πωλήσεις καλλυντικών σε ξεχωριστή κατηγορία για πρώτη φορά, λόγω της ισχυρής ανάπτυξης που έβλεπε σε αυτόν τον τομέα.
Online πωλήσεις καλλυντικών: Τα Top Trends
Τα στατιστικά της Adobe χρησιμεύουν ως μέτρηση των σύγχρονων τάσεων ομορφιάς. Τα στοιχεία της δείχνουν ότι οι πωλήσεις των κραγιόν σε μωβ τόνους αυξήθηκαν κατά 103% από έτος σε έτος.
Η μάσκαρα επιμήκυνσης αυξήθηκε κατά 30,9% από έτος σε έτος, τα concealer και τα foundation αυξήθηκαν κατά 51,5% και τα κραγιόν σε ροζ τόνους αυξήθηκαν περίπου 61%. Οι πωλήσεις των lip gloss αυξάνονται κατά 60% από έτος σε έτος.
Ενώ τα ηλεκτρονικά είδη, τα είδη ένδυσης, τα έπιπλα και τα είδη παντοπωλείου είναι οι μεγαλύτερες κατηγορίες eCommerce όσον αφορά το μερίδιο δαπανών, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 50% των online δαπανών, τα καλλυντικά έχουν δείξει μεγαλύτερη ανάπτυξη, ανέφερε η Adobe.
Οι καταναλωτές ξόδεψαν 35 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο για καλλυντικά το 2023, σημειώνοντας αύξηση 15,6% σε σχέση με το 2022, ανέφερε η Adobe.