Οι online πωλήσεις παντοπωλείων στις ΗΠΑ έφτασαν σχεδόν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια τον Αύγουστο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα Brick Meets Click/Mercatus Grocery Shopper Survey που διενεργήθηκε στις 30-31 Αυγούστου.

Πού παρατηρήθηκαν οι αυξήσεις

Η αύξηση στις online πωλήσεις παντοπωλείων παρατηρήθηκε σε όλες τις μεθόδους εκπλήρωσης. Τα delivery sales αυξήθηκαν κατά 10,2% σε ετήσια βάση στα 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια, λόγω της αύξησης των μηνιαίων ενεργών χρηστών (MAU). Οι ship-to-home πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,9% στα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, τροφοδοτούμενες από τις υψηλότερες μέσες τιμές παραγγελιών, παρά τους σταθερούς αριθμούς MAU (μηνιαίοι ενεργοί χρήστες) και τη χαμηλότερη συχνότητα παραγγελιών. Οι υπηρεσίες παραλαβής αυξήθηκαν 3,5% στα 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια, υποστηριζόμενες από μια μέτρια αύξηση των MAU.

Οι προκλήσεις 

Ο David Bishop, συνεργάτης στο Brick Meets Click, σημείωσε ότι η ανάπτυξη θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη για τα παντοπωλεία χωρίς ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή μεθόδους αντιστάθμισης των εκπτώσεων. Τόνισε τη σημασία της μετατροπής των πελατών σε μέλη ή συνδρομητές για την ενθάρρυνση πιο συχνών αγορών, ειδικά με πολλές εταιρείες να προσφέρουν «δωρεάν» παράδοση ως βασικό κίνητρο.

Οι υπηρεσίες παράδοσης και το Walmart επωφελήθηκαν περισσότερο από τις προσπάθειες προώθησης. Η βάση MAU για παράδοση επεκτάθηκε σχεδόν κατά 16%, ξεπερνώντας σημαντικά τη συνολική αύξηση 6% των MAU για online παντοπωλεία. Η βάση MAU του Walmart αυξήθηκε κατά 9%, διευρύνοντας περαιτέρω το χάσμα μεταξύ του Walmart και των παραδοσιακών σούπερ μάρκετ στις online πωλήσεις παντοπωλείων.

Συνεργασία Co-op & Walmart για αποδοτικότερη παράδοση αγαθών
Η νέα συνεργασία Co-op και Walmart έρχεται για να ενισχύσει την εμπειρία αγοραστών και να δείξει πόσο επωφελές είναι το να συνεργάζεσαι!

Το Walmart κυριαρχεί ως βασική επιλογή παντοπωλείου

Το μερίδιο του Walmart στα νοικοκυριά στις ΗΠΑ που ψωνίζουν από παντοπωλεία, τόσο στο κατάστημα όσο και online, αυξήθηκε σε περίπου 30% από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο του 2024. Οι πελάτες του Walmart επιλέγουν ολοένα και περισσότερο να ψωνίζουν online, ενισχύοντας περαιτέρω το προβάδισμά της έναντι άλλων σούπερ μάρκετ.

Οι πωλήσεις παράδοσης αυξήθηκαν 16,1% κατά την περίοδο Ιουνίου-Αυγούστου 2024, σε σύγκριση με μια μέτρια αύξηση 0,6% από τον Μάρτιο-Μάιο 2024. Βασικοί παράγοντες ανάπτυξης περιελάμβαναν αύξηση 13,9% στα MAU και αύξηση 14,9% στη συχνότητα παραγγελιών κατά το περασμένο έτος.

Ο Mark Fairhurst, Chief Growth Officer της Mercatus, τόνισε ότι τα τοπικά παντοπωλεία αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό από σημαντικούς παίκτες όπως το Walmart και η Amazon, οι οποίοι χρησιμοποιούν εκτεταμένη χρηματοδότηση διαφημίσεων CPG για να υποστηρίξουν επιθετικές προσφορές. Ο Fairhurst συμβούλεψε τους τοπικούς πωλητές παντοπωλείου να αξιοποιήσουν τα δυνατά τους σημεία σε φρέσκα τρόφιμα και βολικές τοποθεσίες, ενώ επενδύουν σε στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και προσωποποιημένη δέσμευση για την οικοδόμηση της πίστης των πελατών στον ψηφιακό χώρο.

Τι είναι το Amazon effect και πώς κυριάρχησε
It’s all about power: Τι είναι το Amazon effect και πώς επηρεάζει ο «τιτάνας» του eCommerce ένα παγκόσμιο σύνολο πελατών.

Οι λεπτομέρειες της έρευνας

Το Brick Meets Click διεξήγαγε την έρευνα μεταξύ 1.829 ενηλίκων των Η.Π.Α. ηλικίας 18 ετών και άνω που ασχολούνται με τα ψώνια οικιακής χρήσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας προσαρμόζονται για τη χρήση του Διαδικτύου για να ληφθούν υπόψη πιθανές μεροληψίες και σταθμίζονται ώστε να αντικατοπτρίζουν τον ενήλικο πληθυσμό των ΗΠΑ, σύμφωνα με το U.S. Census Bureau.

Η σημασία για το eCommerce

Η συνεχής αύξηση των online πωλήσεων των παντοπωλείων υπογραμμίζει τη στροφή προς τα ψηφιακά κανάλια αγορών, αναδεικνύοντας τη σημασία των ανταγωνιστικών online προσφορών για τέτοιου είδους καταστήματα. Οι έμποροι λιανικής που αποτυγχάνουν να προσαρμοστούν κινδυνεύουν να χάσουν μερίδιο αγοράς από μεγαλύτερους ανταγωνιστές όπως το Walmart και η Amazon, οι οποίοι συνεχίζουν να κυριαρχούν στις online πωλήσεις παντοπωλείων μέσω εκτεταμένων προωθήσεων και κινήτρων πελατών.