Οι πωλήσεις λιανικής της Amazon Γερμανίας αυξήθηκαν κατά 20% το 2023

Το περασμένο έτος, η Amazon Germany ανέφερε αύξηση 20% στις καθαρές πωλήσεις της από τα μέσα λιανικής, φτάνοντας τα 2,9 δισ. ευρώ το 2023. Αυτά τα έσοδα αντιπροσωπεύουν πλέον σχεδόν το 10% των συνολικών εσόδων της εταιρείας στη Γερμανία.

Όπως διαβάζουμε στο eCommerce News, αυτά τα στοιχεία προέρχονται από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για το προηγούμενο έτος. Η online αγορά στο σύνολό της απέφερε έσοδα 34 δισεκατομμυρίων ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σύγκριση με το 2022.

Τα retail media, μια σχετικά νέα ιδέα διαφήμισης, περιλαμβάνει την πώληση διαφημιστικού χώρου σε online πλατφόρμες λιανικής. Αυτό περιλαμβάνει διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, σε σελίδες επισκόπησης προϊόντων και σε ομάδες προϊόντων σε website ηλεκτρονικού εμπορίου ή εφαρμογές αγορών. Το Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe εργάζεται για τη θέσπιση βιομηχανικών προτύπων για μέσα λιανικής πώλησης στην Ευρώπη.

Τα παγκόσμια έσοδα από τη διαφήμιση της Amazon

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει έσοδα από τον διαφημιστικό χώρο στην αγορά της εδώ και αρκετό καιρό. Το τελευταίο τρίμηνο του 2023, τα παγκόσμια έσοδα λιανικής της εταιρείας από τα μέσα ενημέρωσης έφτασαν σχεδόν τα 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ (15 δισ. δολάρια).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας για το 2023 ανήλθαν σε 42,4 δισεκατομμύρια ευρώ (47 δισ. δολάρια), σημειώνοντας αύξηση 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό το σύνολο περιλαμβάνει έσοδα από μέσα λιανικής πώλησης καθώς και από το Freevee, το Twitch και το Prime Video.

Τι είναι το Amazon effect και πώς κυριάρχησε
It’s all about power: Τι είναι το Amazon effect και πώς επηρεάζει ο «τιτάνας» του eCommerce ένα παγκόσμιο σύνολο πελατών.

Αντίκτυπος στις στρατηγικές online marketing

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα brands επενδύουν σε διαφημίσεις στο Amazon Γερμανίας, δεδομένου ότι είναι ο κορυφαίος online λιανοπωλητής στη χώρα.

Έρευνα από το 2023 δείχνει επίσης ότι η επιρροή της εταιρείας επεκτείνεται και στο offline λιανικό εμπόριο στη Γερμανία. Αυτό υποδηλώνει ότι πολλοί διαδικτυακοί αγοραστές επισκέπτονται συχνά το website, καθιστώντας τη διαφήμιση στην εταιρεία αποτελεσματικό στοιχείο μιας ευρύτερης στρατηγικής marketing.