Τι προκλήσεις ενέχει η Black Friday για μικρές και νέες επιχειρήσεις; (ΗΠΑ)

Είναι πλέον ευρέως γνωστό ότι η Black Friday αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία αλλά φυσικά επιφέρει και ένα επιπλέον άγχος στους πωλητές και το eCommerce, ιδίως όσους έχει μπει πρόσφατα στο παιχνίδι για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Με την επίμαχη περίοδο να έχει μόλις παρέλθει για φέτον, τώρα εξετάζουμε τις λειτουργικές προκλήσεις και τις ολοένα και πιο αυξημένες προσδοκίες των καταναλωτών.

Για τις αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, το διακύβευμα είναι αρκετά υψηλό: πρέπει να εξισορροπήσουν την εκμετάλλευση της ευκαιρίας αυτής με τη διασφάλιση ότι τα eshop τους μπορούν να διαχειριστούν το αυξημένο αυτό traffic. Έτσι, Η Sarah Koch, διευθύντρια marketing και επικοινωνίας της Aevi, εταιρείας πληρωμών, εξετάζει τις κύριες προκλήσεις όσον αφορά την ανάπτυξη επιχειρήσεων κατά την πιο πολυσύχναστη περίοδο του έτους για το λιανικό εμπόριο, την Black Friday.

Η μεγαλύτερη πρόκληση: να πιστέψουν σε εσάς

Σε πρόσφατη έρευνα της Aevi με 2.000 συμμετέχοντες από τις ΗΠΑ ήρθε στο φως μεταξύ άλλων και ένα ακόμη κρίσιμο ζήτημα που πρέπει να λάβουν υπ' όψιν οι νέες επιχειρήσεις: η «εμπιστοσύνη». Οι ερωτηθέντες έδειξαν να είναι ιδιαίτερα δύσπιστοι απέναντι σε μικρές αλυσίδες, τα ανεξάρτητα eshop και τα μη εποπτευόμενα καταστήματα λιανικής, όταν πρόκειται για την ασφάλεια των βιομετρικών δεδομένων. Το 45% των ερωτηθέντων εξέφρασε δυσπιστία απέναντι στη μη επιτηρούμενη λιανική και το 41% αισθάνθηκε παρόμοια για τις μικρές επιχειρήσεις, σε σύγκριση με χαμηλότερα επίπεδα δυσπιστίας για τις μεγάλες εταιρείες (33%) και τις εταιρείες επεξεργασίας πληρωμών (31%).

Πάνω από 200 εταιρείες εισάγουν επιλογή passkey για πρόσβαση
Μια νέα μορφή ελέγχου ταυτότητας, τα passkey κάνουν αισθητή την παρουσία τους καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες την υιοθετούν.

Τα δεδομένα αυτά αναδεικνύουν μια σημαντική πρόκληση: για τις αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι απαραίτητη σε τέτοιες περιόδους αιχμής.

Κι ενώ είναι ζωτικής σημασίας, η οικοδόμηση της εμπιστοσύνης δεν είναι εύκολη υπόθεση. Με τις μικρότερες επιχειρήσεις να θεωρούνται λιγότερο ασφαλείς, ίσως αυτό προκαλέσει προβλήματα κατά τη διάρκεια της Black Friday, όπου οι καταναλωτές είναι συνολικά πιο προσεκτικοί σχετικά με το πού ξοδεύουν τα χρήματά τους. Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η ασφάλεια και η απλούστευση/ενσωμάτωση των διαδικασιών πληρωμών πάνε μαζί ενώ επίσης σημαντικά στοιχεία που θα έπρεπε να αναλογιστούν είναι οι επιλογές εκπλήρωσης και εφοδιαστικής για να διασφαλιστεί η ομαλή παράδοση, κρυπτογραφημένες λύσεις από άκρο σε άκρο για ασφαλείς συναλλαγές, υποστήριξη RKL και πλήρως διαχειριζόμενες υπηρεσίες ασφαλείας για την προστασία των πελατών.

Μια άλλη, πιο προφανής πρόκληση είναι η διαχείριση της ξαφνικής αύξησης της επισκεψιμότητας και της ζήτησης, ιδίως με την Black Friday να προσελκύει τεράστια πλήθη. Οι νέες επιχειρήσεις λοιπόν πρέπει να είναι προετοιμασμένες να διαχειριστούν την αύξηση αυτή. Είτε πρόκειται για την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού, είτε για τη διασφάλιση της επάρκειας των αποθεμάτων, είτε για τη δυνατότητα διαχείρισης μεγαλύτερων ωρών εργασίας, ο προγραμματισμός και η προετοιμασία είναι απολύτως ζωτικής σημασίας. Τα φυσικά και online store πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα εργαλεία και τα συστήματα πώλησης να μπορούν να διαχειρίζονται πολλαπλές μεθόδους πληρωμής μέσα από μια πλατφόρμα ώστε να αποφεύγονται οι μεγάλες ουρές.

Shopping cart: Κύρια trends & παράγοντες ανάπτυξης
Μέσα από νέα έρευνα μαθαίνουμε γιατί τα Shopping cart έχουν αναπτυχθεί τόσο και ποια είναι τα κύρια trends!

Ομαλή λειτουργία, ομαλές πωλήσεις

Η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων που βελτιώνουν την αποδοτικότητα βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να διαχειρίζονται εύκολα όλες αυτές τις λειτουργίες σε ένα μέρος, μειώνοντας τον χρόνο που δαπανάται για εργασίες back-office και επιτρέποντας μεγαλύτερη εστίαση στην ενασχόληση με τους πελάτες.

Παρόλο που τα φυσικά καταστήματα έχουν αυξημένη επισκεψιμότητα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, πολλοί καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν την ευκολία των online αγορών, κάνοντας την υιοθέτηση μιας στρατηγικής omnichannel εξαιρετική σημαντική, όχι μόνο για την Black Friday.

Μια προσέγγιση ανοικτού API είναι ζωτικής σημασίας για την εκτέλεση υπηρεσιών όπως το click & collect ή το buy-online-return-in-store, επιτρέποντας στους εμπόρους να συνδέουν εύκολα τα κανάλια και να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο.

Click and collect: Η νέα τάση παραλαβής στην Ευρώπη
Το Click and collect συγκαταλέγεται στις ευέλικτες υπηρεσίες παραλαβής και επιστροφής και γίνεται μια δημοφιλής επιλογή για τους online αγοραστές της Ευρώπης.

Οι Black Friday και Cyber Monday παρουσιάζουν μεγάλες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις για τις νέες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις. Το κλειδί λοιπόν για επιτυχία στον ανταγωνιστικό χώρο του eCommerce έγκειται στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, στη διαχείριση και διατήρηση της λειτουργικής αποδοτικότητας ακόμη και υπό το «άγχος» της ξαφνικής αύξησης της ζήτησης και στην υιοθέτηση των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων για να διασφαλιστεί ότι τόσο οι πελάτες όσο και οι εργαζόμενοι θα υποστηρίζονται σωστά καθ' όλη τη διάρκεια της πιο πολυσύχναστης περιόδου του έτους.