Το τοπίο του eCommerce στη Βόρεια Αμερική δεν είναι κρυφό ότι εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, με ορισμένους λιανέμπορους να σημειώνουν εντυπωσιακή αύξηση στις online πωλήσεις τους. Η κατανόηση των κορυφαίων αυτών επιχειρήσεων και των παραγόντων που οδηγούν την επιτυχία τους μπορεί να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις στους ιδιοκτήτες eshop που επιθυμούν να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

Ποιοι είναι οι πρωτοπόροι στις ΗΠΑ;

Το 2025, οι ταχύτερα αναπτυσσόμενοι eCommerce λιανέμποροι στη Βόρεια Αμερική ανήκουν κυρίως σε δύο κατηγορίες: κατασκευαστές consumer brands και αλυσίδες λιανικής. Αναμεσά τους ξεχωρίζει η Hims & Hers ως ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος λιανέμπορος συνολικά, κυρίως στον τομέα της υγείας και ομορφιάς, με εντυπωσιακή αύξηση 70,7% στις online πωλήσεις σε ετήσια βάση.

Έρευνα Deloitte: Οι καταναλωτικές συνήθειες και τα trends
Η Deloitte δημοσίευσε τη μελέτη στην οποία αναλύονται οι τάσεις που θα καθορίσουν τις καταναλωτικές συνήθειες το 2025.

Η Hims & Hers, που ιδρύθηκε το 2017, αξιοποίησε την τηλεϊατρική και επεκτάθηκε σε κατηγορίες όπως η τριχόπτωση, η σεξουαλική υγεία και η απώλεια βάρους, καταγράφοντας πωλήσεις $576,4 εκατ. διαδικτυακά μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2025, με προβλεπόμενο συνολικό τζίρο $1,94 δισ. για ολόκληρο το έτος. Η επιτυχία τους αναδεικνύει τη δύναμη της εξειδίκευσης σε συγκεκριμένες αγορές και των συνδρομητικών μοντέλων για την ανάπτυξη στο eCommerce.

Άλλοι αξιοσημείωτοι κατασκευαστές επωνύμων είναι οι Vuori και Oddity, ενώ μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως το Walmart και η El Puerto de Liverpool συνεχίζουν να σημειώνουν ισχυρή ανάπτυξη, αξιοποιώντας τις στρατηγικές omnichannel και την ευρεία γκάμα προϊόντων τους.

Οι παραδοσιακοί ηγέτες λιανικής όπως τα Walmart και Target έχουν ενσωματώσει επιτυχώς τα φυσικά καταστήματα με τα ψηφιακά κανάλια, δημιουργώντας ομαλές εμπειρίες omnichannel που ενισχύουν την αλληλεπίδραση με τον πελάτη και τις online πωλήσεις. Οι αγορές τους, Walmart Marketplace και Target+, προσφέρουν επιμελημένα περιβάλλοντα πωλητών που διατηρούν την ποιότητα του brand ενώ διευρύνουν την γκάμα προϊόντων.

Βασικά συμπεράσματα για Ιδιοκτήτες Eshop

  • Η εξειδίκευση σε συγκεκριμένες αγορές και τα συνδρομητικά μοντέλα μπορούν να οδηγήσουν σε ταχεία ανάπτυξη, όπως αποδεικνύει η Hims & Hers στον τομέα της υγείας και ομορφιάς.
  • Η ενσωμάτωση omnichannel αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μεγάλες αλυσίδες, συνδυάζοντας διαδικτυακές και φυσικές εμπειρίες πελατών.
  • Η αποτελεσματικότητα στη διαχείριση logistics και εκπλήρωσης παραγγελιών είναι απαραίτητη για την κάλυψη των προσδοκιών των πελατών και τη διατήρηση της ανάπτυξης.
Temu και το Shein κατέκτησαν την ελληνική αγορά το 2024
Temu και Shein κυριαρχούν στο ελληνικό e-commerce το 2024, ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ και αλλάζοντας το παιχνίδι.

Παρακολουθώντας αυτές τις τάσεις και μαθαίνοντας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους λιανέμπορους, οι ιδιοκτήτες eshop μπορούν να βελτιώσουν τη θέση τους στην ανταγωνιστική eCommerce αγορά, ακόμη και στην χώρα μας.