Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ECDM Expo 2024 στην Αθήνα - Ομιλίες, δικτύωση & όλα όσα είδαμε
Η eCommerce & Digital Marketing Expo SEE 2024 (ECDM Expo 2024) πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως τις 26 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα και το eshopexperts.gr δεν θα μπορούσε να λείπει από το απόλυτο event για επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Φέτος, για πρώτη φορά, η έκθεση διήρκησε τρεις ημέρες, προσελκύοντας περισσότερους από 5.000 επισκέπτες, συμπεριλαμβανομένων εμπόρων, επιχειρηματιών και περισσότερους από 600 συμμετέχοντες στο συνέδριο.
ECDM Expo 2024: Οι εκθέτες & οι καλεσμένοι
Στην έκθεση συμμετείχαν εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζοντας ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που σχετίζονται με το eCommerce και το digital marketing. Η εκδήλωση είχε στόχο να παρέχει στους επαγγελματίες του κλάδου γνώσεις, ευκαιρίες δικτύωσης και ομιλίες με τις τελευταίες τάσεις και τεχνολογίες. Με τους εκθέτες να παρουσιάζουν καινοτομίες στην ανάπτυξη του eCommerce, του digital marketing, τα logistics, τις digital πληρωμές, την αυτοματοποίηση στο marketing και τη δημιουργία περιεχομένου, οι παρευρισκόμενοι είχαν πολλές ευκαιρίες να εξερευνήσουν νέες λύσεις και επιχειρηματικές συνδέσεις.
Η ECDM διοργάνωσε και φέτος τα δύο ξεχωριστά συνέδριά της, ένα για ηλεκτρονικό εμπόριο και ένα αφιερωμένο στο digital marketing, με το πρόγραμμα να γεμίζει με ομιλητές και καλεσμένους από μεγάλα brands του εξωτερικού αλλά και της χώρας μας. Τα συνέδρια πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της ECDM Expo 2024, με περισσότερους από 100 ομιλητές και παρείχαν εξαιρετικά πολύτιμο περιεχόμενο. Ανάμεσα στους εξέχοντες ομιλητές ήταν η Natalia Zhukova από την Semrush, ο Andreas Kitsios από το AWS Europe Central, η Resa Gooding από το HubSpot και ο Alex Tsai από το Alibaba.com.
ECDM Expo 2024: Τα συνέδρια που δεν θέλαμε να χάσουμε
Στο eCommerce συνέδριο, οι ομιλητές κάλυψαν μια σειρά θεμάτων με εξαιρετική σημασία για τον κλάδο, προσφέροντας στους συμμετέχοντες πληροφορίες για τις πιο πρόσφατες και βέλτιστες πρακτικές για το Cross-Border and International Growth, το Mobile and Conversational Commerce, το Environmentally Friendly eCommerce και Last Mile Experience. Οι παρευρισκόμενοι διερεύνησαν επίσης καινοτομίες στους τομείς Storage, Logistics και Packaging, όπως και New Payment Methods and Services, Checkout Optimizations, κ.α.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία του Customer Experience and Loyalty, στο Marketplace Integration, στο Social Commerce και φυσικά στο Customer Journey.
Highlights του συνεδρίου της ECDM Expo 2024 αποτέλεσαν η εισαγωγή του AI ως βοηθητικό tool, ως Smart Assistant για εμπόρους και αγοραστές στο eCommerce της Alibaba, η καινοτομία του BNPL (Buy Now, Pay Later) που υιοθετούν ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις, οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες delivery σε εταιρείες όπως η Skroutz για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, την εισαγωγή sustainable πρακτικών στο eCommerce κ.α.
Η δήλωση του Alex Tsai, Head of Strategic Partnerships & Growth, Americas στην Alibaba.com, «Αποστολή μας είναι να κάνουμε εύκολη την επιχειρηματική δραστηριότητα οπουδήποτε» ("Our mission is to make it easy to do business anywhere"), θα μπορούσε να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή που ανοίγεται για το eCommerce.
Όσο για το Digital Marketing συνέδριο, ακούσαμε εξίσου ενδιαφέροντα θέματα που θα πρέπει να απασχολούν του marketers και ειδικά αυτούς που ειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η σημασία των δεδομένων, η ορθή συλλογή τους και η αποτελεσματική αξιολόγησή τους, με χαρακτηριστικό quote το "Data is the new oil". Επίσης μάθαμε εκ των έσω για νέες τάσεις και trends, με τις omnichannel προσεγγίσεις να παραμένουν στο επίκεντρο, όπως και οι στρατηγικές συνεργασίες. Θίχτηκαν επίσης τα εργαλεία που έχουμε πλέον με την άνοδο του AI, το οποίο έχει εισχωρήσει μέχρι και στο media planning & buying, το πόσο σημαντικό παραμένει το email marketing, οι δυνατότητες του personalized marketing, η δύναμη των automations, η χρήση των loyalty programs που έχουν μεγάλη απήχηση στην ανατολική Ευρώπη και πώς οι περισσότερες στρατηγικές marketing στρέφονται στο να αυξηθεί το engagement.
Ειδικά γεγονότα & βραβεύσεις
Αρκετές παράλληλες εκδηλώσεις πρόσθεσαν περαιτέρω αξία στην ECDM Expo 2024. Στο Keynote Dinner, παρευρέθηκαν ο αναπληρωτής υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής και ο Alex Tsai, Head of Strategic Partnerships & Growth, Americas στην Alibaba.com.
Το Digital Agencies Roundtable συγκέντρωσε κορυφαία στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων από ελληνικά digital agencies, σε μια κλειστή για το κοινό εκδήλωση. Αυτή η ετήσια συζήτηση επικεντρώθηκε στις τάσεις του κλάδου και στις στρατηγικές εξελίξεις.
Επιπλέον, τα Digital Agencies Awards αναγνώρισαν εξαιρετικά ελληνικά digital agencies απονέμοντας βραβεία.
Σκοπός των Digital Agencies Awards ήταν η ανάδειξη των καλύτερων Creative Agencies, Production Agencies, Performance Agencies, Social Media Agencies και Martech Agencies, που καλύπτουν ειδικότητες όπως SEO, Data & Analytics, Affiliation και Content.
Οι εταιρείες αξιολογήθηκαν με βάση:
- Τα δύο καλύτερα έργα για την προαναφερόμενη περίοδο – ζητούμενο πελάτη, λύση που προσφέρθηκε, αποτέλεσμα.
- Στοιχεία ανάπτυξης της εταιρείας σε ποσοστά – ανάπτυξη τζίρου, ανάπτυξη πελατολογίου, ανάπτυξη εργαζομένων.
- Την καινοτομία και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί ή/και έχει αναπτύξει.
- Τη διεθνοποίηση.
- Το ESG.
Δικτύωση
Η ECDM Expo 2024 παρείχε πολλές ευκαιρίες δικτύωσης, επιτρέποντας στους επαγγελματίες να συναντηθούν προσωπικά και να δημιουργήσουν πολύτιμες επιχειρηματικές συνδέσεις.
Η ECDM Expo 2024 συγκέντρωσε με επιτυχία τους επαγγελματίες του είδους, όπου μοιράστηκαν γνώση, λειτουργώντας ως ένας σημαντικός κόμβος για την καινοτομία, την ανταλλαγή πληροφοριών και την επιχειρηματική ανάπτυξη στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναδεικνύοντας παράλληλα τις επιχειρηματικές δράσεις και την πρωτοπορία στο ελληνικό eCommerce.