Το Πάσχα είναι μια εορταστική περίοδος άρρηκτα δεμένη με την προσφορά δώρων και την αγορά θεματικών προϊόντων. Αποτελεί λοιπόν μια ιδανική στιγμή για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού και να προωθήσετε το brand σας, ενισχύοντας τις πωλήσεις σας μέσα από ενδιαφέροντα giveaways. Οι έξυπνα δομημένες και εκτελεσμένες πασχαλινές ιδέες marketing προσελκύουν νέους πελάτες αλλά ενθαρρύνουν επίσης και τις επαναλαμβανόμενες αγορές.

Για να σας βοηθήσουμε να αξιοποίησετε τη δύναμη των social media και του digital marketing, οι Eshop Experts συγκέντρωσαν ιδέες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε το engagement και τα έσοδα μέσα από σίγουρες ιδέες για giveaway.

Οι καλύτερες πασχαλινές ιδέες marketing για giveaways

🐣 To κλασικό easter egg hunt στα social media

Σίγουρα θα έχετε ξανακούσει για το κυνήγι αυγών του Πάσχα. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια δραστηριότητα όπου κάποιος κρύβει πασχαλινά αυγά σε διάφορα σημεία και μια ομάδα προσπαθεί να τα βρει για να κερδίσει. Είναι μια πολύ προσοδοφόρα λοιπόν σκέψη καθώς η ψηφιακή εκδοχή της ανάμεσα στις πασχαλινές ιδέες marketing μπορεί να ενισχύσει την επισκεψιμότητα του website σας και να ενισχύσει το engagement στα social media στο πλαίσιο της digital marketing στρατηγικής σας.

Πώς λειτουργεί;
Κρύψτε εικονικά πασχαλινά αυγά στο site σας ή σε social media posts και ενθαρρύνετε τους χρήστες να εξερευνήσουν τις σελίδες και τα προφίλ σας για να τα βρουν και να τα τραβήξουν screenshot. Μπορείτε να ορίσετε ότι οι πρώτοι Χ συμμετέχοντες (π.χ. 50 άτομα) θα κερδίσουν μια αποκλειστική έκπτωση που θα διαφέρει από τις υπόλοιπες προσφορές της περιόδου που έχετε ετοιμάσει ή ένα ορισμένο δώρο.

Μπλοκ για καταγραφή πασχαλινές ιδέες marketing δίπλα σε κάλαθι με αυγά

🐣 Διαγωνισμός Tag & Win

Η επόμενη από τις πασχαλινές ιδέες marketing βασίζετε επίσης σε μια ιδέα παιδικού παιχνιδιού αλλά με ένα twist. Είναι η ιδέα του κυνηγητού όπου οι παίκτες «μαρκάρουν» κάποιον άλλο με στόχο να τους αποκλείσουν από το παιχνίδι. Στην digital marketing εκδοχή όμως θα ενθαρρύνετε τους συμμετέχοντες να επισημάνουν τους φίλους τους σε κάποια social media ανάρτηση για μια πιθανότητα να κερδίσουν ένα βραβείο με θέμα το Πάσχα, εξού και το twist. Είναι μια ακόμη τακτική που ενισχύει το engagement και επεκτείνει την εμβέλεια των οργανικών αναρτήσεων ενώ προβάλει και το brand σας σε νέους δυνητικούς πελάτες.

Πώς λειτουργεί;
Ετοιμάστε μια ανάρτηση, η οποία μπορεί να είναι κάποια ερώτηση όπως π.χ. με ποιον φίλο έχετε την καλύτερη πασχαλινή ανάμνηση ή να περιέχει κάποιο ζητούμενο π.χ. μοιραστείτε πασχαλινές δραστηριότητες με φίλους και ζητήστε από τους χρήστες να κάνουν like στην ανάρτησή σας και να κάνουν tag τρεις φίλους τους στα σχόλια. Έτσι, όσο περισσότερους κάνουν tag, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να κερδίσουν. Επιλέξτε τυχαία τους νικητές που θα λάβουν προϊόντα ή δωροκάρτες για το Πάσχα.

🐣 User-generated διαγωνισμός με θέμα το Πάσχα

Μπορείτε επίσης να ετοιμάσετε ένα διαγωνισμό και ανάμεσα στις πασχαλινές ιδέες marketing να ενισχύσετε και το user-generated content σας. Σκεφτείτε λοιπόν ιδέες που θα ενθαρρύνουν τους πελάτες να μοιραστούν μια θεματική στιγμή γύρω από το Πάσχα και ακόμη καλύτερα αν μπορεί να περιλαμβάνει και τα προϊόντα σας με κάποιο τρόπο. Αυτό σας βοηθάει να χτίσετε ένα ενεργό community ενώ μέσα από την προβολή των προϊόντων σας θα ενθαρρύνετε τις επιπλέον αγορές.

Πώς λειτουργεί;
Με ιδέες όπως "Μοιραστείτε το πασχαλινό σας τραπέζι" ή μια "αστεία πασχαλινή στιγμή με φίλους και οικογένεια", ζητήστε από τους followers σας σε TikTok ή Instagram να ανεβάσουν μια φωτογραφία ή ένα βίντεο για να συμμετάσχουν σε ένα διαγωνισμό που θα επιβραβεύει την πιο δημιουργική ή δημοφιλή υποβολή. βεβαιωθείτε ότι έχετε δώσει αναλυτικές και κατανοητές οδηγίες για το πώς πρέπει να γίνει η υποβολή ή η επιλογή και ζητήστε τους να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο hashtag όπως π.χ. #MyEasterFun για να τις βρίσκεστε πιο εύκολα.

Top στρατηγικές για αυξημένες πωλήσεις το Πάσχα στο eshop
Πλησιάζει η μεγαλύτερη γιορτή της Άνοιξης: Ώρα να μάθεις πώς να πετύχεις αυξημένες πωλήσεις το Πάσχα!

🐣 Τροχός της τύχης για Πάσχα

Ένα ακόμη δημοφιλές gamification στοιχείο που μπορείτε να εντάξετε στις πασχαλινές ιδέες marketing σας είναι ο τροχός της τύχης που θα δίνει την ευκαιρία στο κοινό να κερδίσει μέσα από μια πληθώρα προσφορών. Η επιλογή αυτή προωθεί τις άμεσες αγορές με βραβεία που βασίζονται σε εκπτώσεις.

Πώς λειτουργεί;
Δημιουργήστε έναν ψηφιακό τροχό με διάφορα έπαθλα όπως εκπτώσεις, δωρεάν αποστολή, δωροκάρτες κ.λπ. και ζητήστε τους χρήστες να συμμετέχουν κάνοντας εγγραφή με το email τους. Μπορείτε να θέσετε όριο συμμετοχών ανά χρήστη σε μία ή δυο δωρεάν περιστροφή. Είναι μια χρήσιμη τακτική που θα σας βοηθήσει να χτίσετε και τις email λιστες σας.

🐣 Πασχαλινό lucky bag giveaway

Και η επόμενη από τις πασχαλινές ιδέες marketing βασίζεται σε ένα στοιχείο από την παιδική ηλικία που είναι ιδιαίτερα οικείο στην Gen X και τους Millenials και αντλεί από τη δύναμη της νοσταλγίας που πολλοί βρίσκουν ελκυστική. Ο λόγος για τα Lucky Bags που βρίσκαμε στα περίπτερα. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα διαγωνισμό και να δίνεται δώρο ένα bundle προϊόντων που θα είναι τυχαία. Το αίσθημα περιέργειας που δημιουργείται θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού και θα δημιουργήσει αίσθηση γύρω από το όνομα του brand σας.

Πώς λειτουργεί;
Ανακοινώστε το διαγωνισμό και το μυστηριώδες δώρο που προσφέρετε. Οι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν μέσα από εγγραφή τους στο newsletter σας και την ανακοίνωση του νικητή στις social media πλατφόρμες σας. Έτσι, θα ενθαρρύνετε και το word of mouth marketing και τις αναφορές στα social media.

Ψυχολογία αγοραστών το Πάσχα: Αξιοποίησέ την για sales
Η ψυχολογία αγοραστών το Πάσχα μπορεί να σου πει πολλά για το κοινό σου. Μάθε πώς να την ερμηνεύεις και να την αξιοποιήσεις για να βελτιώσεις τις πωλήσεις του eshop σου!

🐣 Πασχαλινό referral πρόγραμμα περιορισμένου χρόνου

Η τελευταία ανάμεσα στις πασχαλινές ιδέες marketing για giveaways είναι να ετοιμάσετε ένα μινι referral πρόγραμμα όπου θα ενθαρρύνετε τους υπάρχοντες πελάτες να συστήσουν φίλους για πασχαλινές εκπτώσεις και αποκλειστικά προνόμια, βοηθώντας σας έτσι γύρω από την απόκτηση νέων πελατών.

Πώς λειτουργεί;
Κάθε συμμετέχων θα λαμβάνει έναν μοναδικό σύνδεσμο referral και όσο περισσότερους φίλους παραπέμψει, τόσο μεγαλύτερο το βραβείο που θα κερδίσει. Ετοιμάστε λοιπόν κλιμακωτές ανταμοιβές όπως π.χ., 3 συστάσεις = 10% έκπτωση, 5 συστάσεις = δωρεάν δώρο, 10 συστάσεις = κουπόνι €50 που θα παρακινούν το κοινό να κυνηγήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Πώς θα προωθήσετε τις πασχαλινές ιδέες marketing για giveaway;

Μέσα από το social media και το email marketing

Μια από τις σίγουρες επιλογές για να προωθήσετε τις στρατηγικές σας είναι να εκτελέστε στοχευμένες καμπάνιες paid ads στο Facebook, το Instagram και το TikTok για να αυξήσετε τις συμμετοχές. Μπορείτε επίσης να συνεργαστείτε με influencers που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία του brand σας για να προωθήσουν το διαγωνισμό και σε νέα κοινά.

Για ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια στις πασχαλινές ιδέες marketing, μπορείτε να στείλετε και email teaser ή με οδηγίες γύρω από τα giveaway. Μπορείτε να τα εντάξετε στo sequence των εποχιακών καμπανιών που έχετε ετοιμάσει για να μεγιστοποιήσετε τον αντικτυπό τους. Στείλτε υπενθυμίσεις αντίστροφης μέτρησης για να δημιουργήσετε ένα αίσθημα επείγουσας ανάγκης. Ανακοινώστε τους νικητές και προωθήστε εκπτώσεις για μετά το διαγωνισμό.

Λάπτοπ ανοιχτό σε giveaway concept από πασχαλινές ιδέες marketing

Mέσα από το site σας και την επικοινωνία με την κοινότητά σας

Για να κάνετε πιο "αισθητή" την παρουσία των προωθητικών προσφορών σας μέσα από το ίδιο το eshop σας, προσθέστε ένα banner ή ένα pop-up παράθυρο στην αρχική σας σελίδα για τα προωθήσετε οποιοδήποτε giveaway έχει ετοιμάσει στο πλαίσιο από τις πασχαλινές ιδέες marketing. Δημιουργήστε ειδικές landing όπου χρειάζεται για να έχετε συγκεντρωμένες τις λεπτομέρειες και τους κανόνες συμμετοχής. Φροντίστε επίσης να αλληλεπιδράτε με το κοινό να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα για να λύσετε τυχόν απορίες και να δημιουργήσετε ενθουσιασμό.

Τα πασχαλινά giveaways είναι ένας διασκεδαστικός και αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να να ενισχύσετε τις πωλήσεις. Με στρατηγικές πασχαλινές ιδέες marketing θα μπορέσετε να ξυπνήσετε τη νοσταλγία στους χρήστες με ιδέες που βασίζονται στις παιδικές μας αναμνήσεις και να μετατρέψετε πιθανά την εποχιακή επισκεψιμότητα σε μακροπρόθεσμους πελάτες. Ξεκινήστε το σχεδιασμό σήμερα και δείτε το brand σας να εξελίσσεται! 🐰🚀