Πασχαλινές Shopify προσφορές: Οι καλύτερες στρατηγικές που θες για τα conversion σου

Το Πάσχα είναι μια χρησή ευκαιρία για το ελληνικό eCommerce καθώς τα online καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσα από σωστά σχεδιασμένες εκπτώσεις και προσφορές. Οι αγοραστές αναζητούν ενεργά τέτοιες ευκαιρίες και οι πασχαλινές Shopify προσφορές θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε νέους πελάτες και να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα δούμε αναλυτικά τις καλύτερες στρατηγικές για Πάσχα και πώς μπορείτε να τις δομήσετε χρησιμοποιώντας τα built-in tools του Shopify και apps τρίτων, καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές για να διασφαλίσετε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την εορταστική περίοδο.

Γιατί οι πασχαλινές Shopify προσφορές λειτουργούν στο eCommerce;

Οδηγεί σε επιτακτικότητα και FOMO

Το Πάσχα είναι μια ορισμένη εποχιακή εορτή, το οποίο ενισχύει τον επείγον χαρακτήρα γύρω από αγορές δώρων και προετοιμασίες για συγκεντρώσεις και γιορτές. Οι εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου ενθαρρύνουν τους αγοραστές να δράσουν γρήγορα.

Αυξάνει την απόκτηση και διατήρηση πελατών

Επιπλέον, οι πασχαλινές Shopify προσφορές είναι βοηθητικές καθώς μπορούν να προσελκύσουν νέους αγοραστές και να τους μετατρέψουν σε επαναλαμβανόμενους πελάτες που ενισχύσουν τις επιδόσεις σας. Ταυτόχρονα, λειτουργούν και ως μια ευκαιρία να φέρετε ήδη υπάρχοντες πελάτες στο eshop για να ολοκληρώσουν πιθανές αγορές που έχουν ξεκινήσει.

Αυξάνει τις πωλήσεις και τη μέση αξία παραγγελίας

Οι στρατηγικές προωθητικές ενέργειες επίσης ενθαρρύνουν τους πελάτες να προσθέσουν περισσότερα αντικείμενα στο καλάθι τους. Μέσα από upsells και bundles μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω η μέση αξία παραγελλίας ενώ θα έχετε και ευχαριστημένους πελάτες οι οποίοι θα νιώθουν ότι έχουν κερδίσει από τις προσφορές σας.

Έξυπνες στρατηγικές για Shopify προσφορές το Πάσχα

Το ίδιο το Shopify διαθέτει εργαλεία και λειτουργίες που σας επιτρέπουν να σετάρετε αυτόματες ή χειροκίνητες εκπτώσεις στο eshop σας ώστε να γίνεται η διαχείριση και η εφαρμογή τους πιο οργανικά.

Ποσοστιαίες εκπτώσεις στο eshop ή σε κατηγορίες

Η πρώτη επιλογή για πασχαλινές Shopify προσφορές είναι να προσφέρετε ποσοστιαίες εκπτώσεις σε ολόκληρο το site ή σε συγκεκριμένα προϊόντα και κατηγορίες. Μέσω του admin μπορείτε να την δημιουργήσετε αυτόματα ώστε να εφαρμόζετε στο checkout σύμφωνα με τους κατάλληλους όρους ή να ετοιμάσετε ένα κωδικό που θα περνούν χειροκίνητα στο cart.

Πώς θα το ρυθμίσετε;
Μεταβείτε στο Shopify Admin και στην συνέχεια πηγαίνετε στην ενότητα Discounts > Create discount


Επιλέξτε Amount off products ή Amount off order

Ορίστε το ποσοστό της έκπτωσης (π.χ. 20% έκπτωση στην πασχαλινή συλλογή).
Εφαρμόστε σε συγκεκριμένα προϊόντα, collections ή ολόκληρο το eshop.

Ορίστε ημερομηνίες έναρξης και λήξης για το Πάσχα και σώστε την.

Μην ξεχάσετε να τσεκάρετε αν η προσφορά λειτουργεί κάνοντας ένα τεστ καθώς και ότι είναι ενεργή κατά την περίοδο που έχετε ορίσει.

Μίνι οδηγός Shopify discounts: Τι είναι - Τα είδη
Τα Shopify discounts μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα eshop, καθώς προσφέρουν ποικίλες επιλογές για κάθε τύπο αγοραστή! Ας μάθουμε περισσότερα.

Προσφορές Buy One, Get One (BOGO)

Οι πασχαλινές Shopify προσφορές BOGO λειτουργούν καλά για την ενθάρρυνση μαζικών αγορών και την εκκαθάριση των αποθεμάτων σας. Είναι μια ιδανική ευκαιρία για να προωθήσετε εποχιακά προϊόντα εφόσον διαθέτει το brand σας όπως πασχαλινά καλάθια, λαμπάδες αλλά και limited-edition προϊόντα με πασχαλινά μοτίβα και διάθεση. Τέτοιες στρατηγικές ενθαρρύνουν τους πελάτες να αγοράζουν περισσότερο και να νιώθουν ότι κερδίζουν, ιδίως για αντικείμενα που η χρήση τους αφορά συγκεκριμένη περίοδο.

Παρόλα αυτά όμως τέτοιες προσφορές μπορούν να εφαρμοστούν και σε κατηγορίες ή προϊόντα που δεν έχουν εποχιακό χαρακτήρα και εξυπηρετούν κάποια σημαντική ανάγκη ή μέσα από analytics έχετε εντοπίσει ότι είναι best-sellers.

Πώς να το ρυθμίσετε;
Μεταβείτε στο Shopify Admin και στην συνέχεια πηγαίνετε στην ενότητα Discounts > Create discount
Επιλέξτε το Buy X get Y.
Επιλέξτε το προϊόν ή το collection για το οποίο θα εφαρμοστεί.
Ορίστε το ποσοστό έκπτωσης όπως π.χ. 100% έκπτωση στο δεύτερο προϊόν ή 50% έκπτωση στη δεύτερη αγορά.

Πασχαλινά bundles προϊόντων

Σε παρόμοια διάθεση μπορείτε να δημιουργήσετε πασχαλινές Shopify προσφορές με πακέτα προϊόντων που θα είναι ιδανικά για δώρα και θα ενθαρρύνουν τους αγοραστές να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα μαζί. Είναι επίσης μια ευκαιρία να προωθήσετε και προϊόντα που ταιριάζουν στην εποχή και συμπληρώνουν άλλα όπως π.χ. ένα bundle πασχαλινού τραπεζιού με πασχαλινό τραπεζομάντηλο, χαρτοπετσέτες και πιατέλα για το κέντρο.

Πώς να το ρυθμίσετε;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Bundles του Shopify ή εφαρμογές τρίτων για να σχεδιάσετε τα διάφορα bundles δώρων και τα prompts προσφορών. Θυμηθείτε να σχεδιάζετε δυναμικές προσφορές καθώς η προσφορά της ίδιας προσφοράς σε όλες τις σελίδες μπορεί να αποτρέψει τον αγοραστή καθώς θα αισθανθεί ότι βομβαρδίζετε από κάτι στοχευμένο. Προωθήστε τις προσφορές ως «Bundles δώρων για το Πάσχα» που θα διευκολύνουν τις αγορές.

Top στρατηγικές για αυξημένες πωλήσεις το Πάσχα στο eshop
Πλησιάζει η μεγαλύτερη γιορτή της Άνοιξης: Ώρα να μάθεις πώς να πετύχεις αυξημένες πωλήσεις το Πάσχα!

Flash sales περιορισμένης διάρκειας

Οι σύντομες, χρονικά ευαίσθητες πασχαλινές Shopify προσφορές αυξάνουν τον επείγοντα χαρακτήρα όπως προαναφέραμε και οδηγούν σε παρορμητικές αγορές. Οι συγκεκριμένες αγορές μπορούν να εφαρμοστούν σε όλο το site ή σε εξαιρετικά δημοφιλή προϊόντα που δύσκολα θα έχουν κάποια έκπτωση σε άλλη περίπτωση. Επιπλέον, στην περίπτωση των flash sales είναι σημαντικό να ενημερώνετε εγκαίρως ώστε να έχουν μεγαλύτερη επιτυχία.

Πώς να το ρυθμίσετε;
Χρησιμοποιήστε τις αυτόματες εκπτώσεις του Shopify και στο τελευταίο βήμα του ορισμού χρονικού πλαισίου προσθέστε τις συγκεκριμένες ώρες που θέλετε ή μάξιμουμ μια μόνο ημέρα.
Τοποθετήστε αντίστροφη μέτρηση στα social media και το eshop σας για να τραβήξετε την προσοχή πιο άμεσα, χρησιμοποιώντας κάποιο Shopify app.

Κλιμακωτά discounts για μεγαλύτερα cart

Ενθαρρύνετε τους αγοραστές να ξοδέψουν περισσότερα προσφέροντας μεγαλύτερες πασχαλινές Shopify προσφορές με βάση την αξία της παραγγελίας. Αυτό ουσιαστικά είναι η πρακτική του να προσφέρετε περισσότερη έκπτωση σε μεγαλύτερο ποσό που ξοδεύει ο χρήστης. Ο τρόπος δηλαδή με τον οποίο λειτουργεί είναι για παράδειγμα ο εξής: σε ποσό €50 θα προσφέρεται 10%, σε ποσό €100 θα προσφέρεται 20% και σε ποσό €150 θα προσφέρεται 30% έκπτωση επί της συνολικής παραγγελίας.

Πώς να το ρυθμίσετε;
Ομοίως με την προηγούμενη περίσταση, οι εκπτώσεις αυτές ορίζονται με τα automatic discounts του admin. Σχεδιάστε προσεκτικά τη δομή της κλιμάκωσης και βεβαιωθείτε ότι σας συμφέρει. Προωθήστε το χρησιμοποιώντας ένα banner ή ένα pop-up μέσα στο online store σας.

Δώρο με την αγορά

Μια ακόμη έξυπνη στρατηγική στις πασχαλινές Shopify προσφορές είναι να προσφέρετε ένα δώρο, ιδανικά θεματικό που θα ενθαρρύνει υψηλότερες μετατροπές και θα κάνει τις αγορές να μοιάζουν πιο ξεχωριστές. Μπορείτε να σχεδιάσετε κάποιο εύκολο ή πρακτικό προϊόν για να συνοδέψετε τις παραγγελίες το οποίο θα έχει κάποιο πασχαλινό μοτίβο ή ανοιξιάτικο μοτίβο. Τα δώρα είναι κίνητρο για ένα χρήστη να ολοκληρώσει μια αγορά καθώς κερδίζει και ο ίδιος είτε ψωνίζει για ανάγκες τους είτε για δώρα. Όσο μεγαλύτερο είναι το δώρο που θα μπορέσετε να προσφέρετε τόσο πιο πιθανό είναι να τραβήξει δυνητικούς πελάτες.

Πώς να το ρυθμίσετε;
Για να ρυθμίσετε την προσφορά δώρου και να προστίθεται αυτόματα στο cart μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο app που θα σας επιτρέψει να επιλέξετε δωρεάν δώρα όπως πασχαλινές καραμέλες, μικρά αξεσουάρ ή αποκλειστικά προϊόντα για να προσθέσετε.

Πώς μπορείτε να προωθήσετε τις πασχαλινές σας εκπτώσεις;

Αρχικά, μέσω email marketing μπορείτε να ανακοινώσετε τις επερχόμενες πασχαλινές Shopify προσφορές και να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Είναι επίσης σημαντικό να το χρησιμοποιήσετε και για email τελευταίων ευκαιριών.

Ετοιμάστε και μια στρατηγική προώθησης στα social media που θα περιλαμβάνει ads σε Instagram και Facebook για να επαναπροσανατολίσετε τους επισκέπτες και ετοιμάστε αναρτήσεις με shoppable δυνατότητες που θα ανακατευθύνουν στο eshop. Σκεφτείτε επίσης το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε και με influencers που θα προωθήσουν περαιτέρω τις εκπτώσεις σας.

Μέσα στο eshop προσθέστε banners & pop-ups με τα πασχαλινά Shopify discounts και προσθέστε τυχόν collections και προϊόντα στην αρχική για πιο άμεση πρόσβαση. Κατόπιν το πέρας της περιόδου διατηρήστε τη δυναμική στέλνοντας ευχαριστήρια email και συλλέγοντας σχόλια και κριτικές πελατών για να ενισχύσετε την κοινωνική απόδειξη.

Οι πασχαλινές Shopify προσφορές, όταν εκτελούνται σωστά, μπορούν να οδηγήσουν σε τεράστια έσοδα, δημιουργώντας παράλληλα μια διασκεδαστική και ελκυστική εμπειρία αγορών. Αξιοποιώντας τα ενσωματωμένα εργαλεία του Shopify και τα apps τρίτων θα αυξήσετε τις μετατροπές αλλά θα χτίσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες. 🐰