Ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στους Financial Times, υποστηρίζει ότι οι πλούσιοι επανεξετάζουν τις αγορές από luxury brands, όπως τσάντες υψηλής ποιότητας και ακριβά σπορ αυτοκίνητα.

Όπως μας ενημερώνει η PYMNTS, τα luxury brands που άκμασαν κατά τη φάση των «revenge spendings» μετά τον COVID-19, αντιμετωπίζουν τώρα προκλήσεις, σύμφωνα με την Swetha Ramachandran, Global Equity Manager στην Artemis.

Η Ramachandran επισημαίνει την Chanel ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, σημειώνοντας ότι το brand έχει αυξήσει τις τιμές δύο φορές φέτος, με την CEO Leena Nair να το αποδίδει στο αυξημένο κόστος πρώτων υλών.

Από την άλλη πλευρά, η Ferrari κατάφερε να διατηρήσει την επιτυχία. Το πρώτο τρίμηνο, τα έσοδα αυξήθηκαν σχεδόν 11% και τα κέρδη σχεδόν 15%, παρά τις πωλήσεις περίπου του ίδιου αριθμού οχημάτων.

Η Ramachandran σχολιάζει τη στρατηγική της Ferrari για αύξηση των τιμών, ενώ παράλληλα ενισχύει την εμπειρία των πελατών μέσω πιο προσωποποιημένων προσφορών. Σημειώνει την προσέγγιση της Ferrari να περιορίζει σκόπιμα την προσφορά, ευθυγραμμισμένη με τη φιλοσοφία του ιδρυτή Enzo να παράγει ελαφρώς λιγότερα αυτοκίνητα από ό,τι απαιτεί η αγορά.

Στις ΗΠΑ, ο CEO της Macy's Tony Spring παρατήρησε ότι ακόμη και οι εύποροι αγοραστές γίνονται πιο επιλεκτικοί στις αγορές πολυτελείας τους. Οι καταναλωτές υψηλών προδιαγραφών δείχνουν ενδιαφέρον για προηγμένα σύγχρονα προϊόντα, είδη ομορφιάς και είδη σπιτιού, αν και οι πωλήσεις τσαντών πολυτελείας και υποδημάτων από luxury brands έχουν μειωθεί.

Στα 16 δισεκ. δολάρια οι online πωλήσεις καλλυντικών
eCommerce τάσεις: Οι online πωλήσεις καλλυντικών αυξάνονται - Τι σημαίνει το Lipstick Effect;

Η προσοχή των καταναλωτών είναι εμφανής, με την έρευνα της PYMNTS Intelligence να δείχνει ότι το 83% των καταναλωτών ανησυχεί για τις οικονομικές προοπτικές. Ακόμη και μεταξύ των ατόμων με υψηλό εισόδημα (αυτών που βγάζουν πάνω από 100.000$ ετησίως), οι περισσότεροι δεν αναμένουν ότι το εισόδημά τους θα συμβαδίσει με τον πληθωρισμό.

Οι μεσαίου μεγέθους έμποροι λιανικής προσαρμόζονται στην αυξανόμενη τάση χρήσης digital εργαλείων σε όλες τις εμπειρίες αγορών. Σύμφωνα με την έκθεση «2024 Global Digital Shopping Index: U.S. Edition», σε συνεργασία με την Visa Acceptance Solutions, το 56% των αγοραστών προτιμούν να χρησιμοποιούν digital εργαλεία ενώ ψωνίζουν.