Πώς διαμορφώνεται η ελληνική αγορά για το Q2 του 2024;
Νέα δεδομένα έρχονται στο φως για την ελληνική αγορά και το eCommerce μιας και 0 Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) δημιούργησε μια σειρά από Market Industry Reports με σκοπό να βοηθήσει τα eshop να έχουν ένα σημείο αναφοράς.
Ένα ενδιαφέρον δεύτερο τρίμηνο
Μέσα από αυτά τα reports (μέσω WWN) μπορούν να κατανοήσουν τη δυναμική της αγοράς και να δουν ποιά είναι η μέση επισκεψιμότητα των κορυφαίων eshops, τα χαρακτηριστικά των πελατών, τα πιο αποδοτικά marketing κανάλια, τους κορυφαίους όρους αναζήτησης. Μέσα από αυτά τα δεδομένα θα μπορέσουν τα eshop να αξιολογήσουν και τις δικές τους αποδόσεις και να επαναξιολογήσουν τι χρειάζεται βελτίωση ή τι λειτουργεί σωστά. Πρόσφατα είχαμε μάθει ότι οι αγορές eCommerce της χώρας άγγιξαν τα €35 δισ, παρουσιάζοντας μια ανοδική πορεία.
Τα Market Industry Reports του GR.EC.A επικεντρώνονται στις εξής αγορές για το διάστημα 01/04/2024 έως 30/06/2024: Μόδα, Τεχνολογία, Φαρμακευτική, Σπίτι, Αθλητισμός και Καλλυντικά. Πιο συγκεκριμένα, μαθαίνουμε τα εξής για την ελληνική αγορά:
Ο τομέας της μόδας έχει το υψηλότερο CPC σε σύγκριση με τα υπόλοιπα industries με το μέσο κόστος να είναι ιδιαίτερα αυξημέν τον Απρίλιο και Ιούνιο. Ο τομέας της τεχνολογίας παρουσίασε την καλύτερη απόδοση το Ιούνιο, ιδίως το πρώτο μισό του μήνα. Στη φαρμακευτική στο παρόν τρίμηνο, όλα τα Σαββατοκύριακα του μήνα παρουσιάζουν τη χαμηλότερη απόδοση συγκριτικά με τις υπόλοιπες μέρες και μάλιστα είναι το μοναδικό industry όπου παρατηρείται αυτό. Τέλος, ο κλάδος των καλλυντικών εμφανίζει την καλύτερη πορεία για τον Απρίλιο και τις πρώτες μέρες του Μαΐου.
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά όλες τις αναφορές των διάφορων industries στην επίσημη σελίδα της GR.E.CA εδώ.
Πρόσφατα σε άλλη έρευνα για την ελληνική αγορά μάθαμε για τον τομέα των αγαθών ποια είναι τα κορυφαία σουπερμαρκετ της χώρας με το τοπ 10 να έχει "αρχηγό" την αλυσίδα του Σκλαβενίτη ενώ σε μια ακόμη έρευνα της αγοράς μάθαμε με ποιά κριτήρια οι Έλληνες προχωρούν σε αγορές. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι το ελληνικό εμπόριο κάνει άλματα προόδου καθώς πλέον μιλάμε ήδη και για την ύπαρξη της πρώτης online λαϊκής που έχει σκοπό να βοηθήσει τους παραγωγούς.