Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εορταστική περίοδος που διανύσαμε τόσο σε φαί όσο και σε πασχαλινές αγορές, γεγονός που μας επιβεβαιώνει και το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα μέσα από τα στοιχεία που συγκέντρωσε για την καταναλωτική συμπεριφορά στα κανάλια του για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025). Σε σχέση λοιπόν με το προηγούμενο έτος, η μέση τιμή του καλαθιού σημείωσε αύξηση κατά 6,53% και ξεπέρασε τα 66€ ενώ ο παραγόμενος τζίρος από τα εγγεγραμμένα καταστήματα αυξήθηκε κατά 22,8% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app.

Τι λένε οι αριθμοί για τις online πασχαλινές αγορές των Ελλήνων;

Ο αριθμός παραγγελιών μέσω Skroutz αλλά και του app του αυξήθηκαν επίσης σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά 15,3% και 25,8% αντίστοιχα, τα οποία καταδεικνύουν την προτίμηση του κοινού για εδραιωμένα marketplace αλλά και για on-the-go αγορές. Η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων έδειξε ότι οι χρήστες ξεκίνησαν το online shopping τους νωρίτερα φέτος με την Τετάρτη πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα να είναι η μέρα με τις περισσότερες παραγγελίες με ποσοστό 53% από το συνολικό αριθμό παραγγελιών της εξεταζόμενης περιόδου. Ακόμη κι έτσι όμως, δεν έλειψαν οι last minute shoppers που χρησιμοποίησαν την express παράδοση κατά 2% περισσότερο σε σχέση με το 2024. 

Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, οι αγοραστές έδειξαν ανοιχτά την προτίμησή τους για το πρόγραμμα που προσφέρει το δημοφιλές marketplace “Δόσεις για όλους” για παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα 165€ κατά μέσο όρο. Επιπλέον, οι καταναλωτές που πλήρωσαν με Google Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 51€ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν πασχαλινές αγορές αξίας 54€ κατά μέσο όρο. Εξάλλου η πληθώρα τρόπων πληρωμής που προσφέρει το Skroutz και που συνεχώς διευρύνεται είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα που προσελκύουν τους χρήστες.

Ευκολότερες αγορές με τη συνεργασία Skroutz και Klarna
Νέο entry έρχεται για το πρόγραμμα ”Δόσεις για Όλους” με νέα συνεργασία Skroutz και Klarna.

Πώς διαμορφώθηκε η Last Mile εμπειρία του καταναλωτή;

Μια επίσης ενδιαφέρουσα διαπίστωση έγινε και γύρω από τον προτιμώμενο τρόπο παραλαβής όπου έλαμψε το Skroutz Point καθώς από 32% που ήταν το 2024 ανήλθε στο 42% για το Πάσχα του 2025 ενώ αυξημένο ήταν και το ποσοστό παραγγελιών που διεκπαιρεώθηκαν μέσω Skroutz Last Mile με ποσοστό που άγγιξε το 49% το 2024 και το 55% για το 2025.

Τέλος, σημαντική είναι η αύξηση και των παραγγελιών που “έφυγαν” από τις αποθήκες της Skroutz, με ποσοστό αύξησης 62% σε σχέση με τον αριθμό παραγγελιών αντίστοιχα για το 2024. 

Τι αγόρασαν οι Έλληνες το Πάσχα;

Οι κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις στις ελληνικές πασχαλινές αγορές 2025 είναι: Ειδικά συμπληρώματα διατροφής, Sneakers, Θήκες Κινητών, Βιταμίνες, Ανδρικές Μπλούζες, Κινητά Τηλέφωνα, Κρέμες Προσώπου, Πασχαλινές Λαμπάδες, Αντηλιακά και Σαμπουάν.

Η μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των πωλήσεων σημειώθηκε στην κατηγορία Sneakers (33,82%) με τις Πασχαλινές Λαμπάδες να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 26% σε σχέση με το περσινό Πάσχα, δείχνοντας ότι το αγοραστικό κοινό δίνει προτεραιότητα είτε στην κάλυψη αναγκών μέσα από καλύτερες τιμές είτε στην αγορά δώρων με χρηστικότητα καθώς και στην αγορά εποχιακών ειδών.

Δεδομένου της ανοδικής πορείας που έχει η πλατφόρμα πρόσφατα ανακοίνωσε ότι πρόκειται να λανσάρει νέα eCommerce εργαλεία για επιχειρήσεις.