Η Cyber ​​Monday είναι μια από τις καλύτερες ευκαιρίες για να ενισχύσετε το AOV και να αυξήσετε σημαντικά τις πωλήσεις σας.

Το AOV (Average Order Value - Μέση Αξία Παραγγελίας) μετρά το ποσό που ξοδεύει ένας πελάτης ανά παραγγελία και είναι μια βασική μέτρηση που πρέπει να παρακολουθείτε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Την εκπτωτική αυτή ημέρα, οι καταναλωτές έχουν μπει ήδη σε shopping mood, καθιστώντας την ιδανική στιγμή για να εφαρμόσετε στρατηγικές που τους ενθαρρύνουν να ξοδέψουν περισσότερα. Με τη σωστή τακτική, μπορείτε όχι μόνο μπορείτε να αυξήσετε το AOV την Cyber Monday στο eshop σας αλλά και να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες.

Συνεχίστε να διαβάζετε για μερικές απλές και αποτελεσματικές συμβουλές για την αύξησή του!

χέρι κολάζ μπλε σύμβολο χρημάτων

Πώς να αυξήσετε το AOV την Cyber Monday στο eshop σας

Εξατομίκευση: Προσαρμόστε την εμπειρία αγορών

Το personalization είναι trend και αυτήν την ημέρα! Οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα όταν αισθάνονται ότι τα προϊόντα είναι επιλεγμένα για αυτούς. Χρησιμοποιήστε εξατομικευμένες προτάσεις για να τους καθοδηγήσετε σε αντικείμενα που μπορεί να τους αρέσουν. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης αγοράσει μια θήκη τηλεφώνου, προτείνετε σχετικά αξεσουάρ, όπως προστατευτικό οθόνης ή φορτιστή. Η εξατομίκευση της εμπειρίας αγορών οδηγεί σε αύξηση του AOV στο eshop σας, κάνοντας τους πελάτες πιο πιθανό να προσθέσουν επιπλέον προϊόντα στο καλάθι τους.

Τα κορυφαία Cyber Monday trends του 2024
Black Friday τέλος; Τσέκαρε τα Cyber Monday trends του 2024 για να τα χρησιμοποιήσεις και να συνεχίσεις να τρελαίνεις τους πελάτες σου με προσφορές!

Προσφέρετε bundles

Οι προσφορές bundle μπορούν να αυξήσουν το AOV την Cyber ​​Monday στο eshop σας, καθώς ενθαρρύνουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα με έκπτωση. Για παράδειγμα, προσφέρετε μια προσφορά «Αγοράστε 2, λάβετε 1 δωρεάν» ή «Εξοικονομήστε 20% με την αγορά δεύτερου προϊόντος». Εάν πουλάτε προϊόντα περιποίησης δέρματος, συνδυάστε ένα καθαριστικό, toner και μια ενυδατική κρέμα μαζί σε μειωμένη τιμή. Τα πακέτα ενθαρρύνουν μεγαλύτερες αγορές, ωθώντας το AOV σας προς τα πάνω κατά τη διάρκεια της πώλησης.

Cross-Selling: Προτείνετε σχετικά προϊόντα 

Το Cross-Selling μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μέσης αξίας των παραγγελιών, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να αγοράσουν παραπάνω, σχετικά προϊόντα. Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει ένα πουλόβερ, προτείνετε ένα bundle με ασορτί κασκόλ, καπέλο και γάντια. Αυτή η στρατηγική εκπτώσεων -που δεν αφορά μόνο την Cyber Monday- εισάγει περισσότερα προϊόντα στο καλάθι τους, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών τους ενώ αυξάνετε το AOV σας. Προτείνοντας σχετικά προϊόντα, όχι μόνο αυξάνετε τις πωλήσεις αλλά χτίζετε μια ισχυρότερη σύνδεση με τους πελάτες.

Upselling: Προσφέρετε upgraded επιλογές

To Upselling περιλαμβάνει την ενθάρρυνση των πελατών να κάνουν upgrade σε πιο ακριβές εκδόσεις προϊόντων, οδηγώντας σε αύξηση του AOV την Cyber ​​Monday. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης αγοράσει μια βασική καφετιέρα, προτείνετε μια deluxe έκδοση με περισσότερες δυνατότητες σε ελαφρώς υψηλότερη τιμή. Προωθώντας εκδόσεις premium δημοφιλών αντικειμένων, δημιουργείτε την ευκαιρία να αυξήσετε το AOV σας κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης ημέρας εκπτώσεων.

Τι είναι το Upsell, πότε το εφαρμόζουμε και πώς;
Γνώρισε την τεχνική πωλήσεων upsell που βοηθάει στην αύξηση της αξίας της παραγγελίας.

Δωρεάν αποστολή και εκπτώσεις για παραγγελίες άνω του συγκεκριμένου ποσού

Η δωρεάν αποστολή ή οι εκπτώσεις για παραγγελίες άνω του συγκεκριμένου ποσού μπορούν να οδηγήσουν στην αύξηση του AOV την Cyber ​​Monday. Για παράδειγμα, εάν η παραγγελία ενός πελάτη πλησιάζει το όριο δωρεάν αποστολής, μπορεί να προσθέσει ένα ακόμη στοιχείο για να πληροί τις προϋποθέσεις. Η προσφορά μιας έκπτωσης όπως «Ξοδέψτε 50 ευρώ και κερδίστε έκπτωση 10%» παρακινεί επίσης τους πελάτες να αυξήσουν τις δαπάνες τους, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του AOV σας κατά τη διάρκεια της πώλησης.

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης

Ένα πρόγραμμα αφοσίωσης μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το AOV στο eshop σας, επιβραβεύοντας τους πελάτες που ξοδεύουν περισσότερα. Για παράδειγμα, προσφέρετε πόντους για κάθε αγορά, οι οποίοι μπορούν να εξαργυρωθούν για εκπτώσεις ή δωρεάν προϊόντα. Αυτό παρακινεί τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα για να κερδίσουν ανταμοιβές, διατηρώντας παράλληλα τους πελάτες αφοσιωμένους στο brand σας με την πάροδο του χρόνου.

Προσφέρετε deals μετά την αγορά 

Οι προσφορές μετά την αγορά μπορούν να ενθαρρύνουν επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και να αυξήσουν το AOV την Cyber ​​Monday. Για παράδειγμα, αφού ένας πελάτης πραγματοποιήσει μια αγορά, προσφέρετέ του μια έκπτωση για την επόμενη παραγγελία του, όπως «Χρησιμοποιήστε τον κωδικό CYBERMONDAY10 για έκπτωση 10% στην επόμενη αγορά σας». Αυτή η στρατηγική όχι μόνο κρατά τους πελάτες αφοσιωμένους αλλά και τους ενθαρρύνει να ξοδεύουν περισσότερα σε μελλοντικές παραγγελίες, αυξάνοντας το AOV σας πέρα ​​από την αρχική πώληση.

Μη χάσετε ακόμη: 45 +1 Black Friday στατιστικά που θα πείσουν και τον πιο δισταστικό ιδιοκτήτη eshop το 2024

Black Friday στατιστικά που πρέπει να ξέρει κάθε πωλητής
Θα αφήσουμε τους αριθμούς να μιλήσουν για τη σημασία της ”πωλησιακής αυτής εορτής”. Αυτά τα Black Friday στατιστικά 2024 είναι σίγουρο ότι θα σε πείσουν!
χέρια νόμισμα κολάζ

Η Cyber ​​Monday είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες

Η αύξηση του AOV την Cyber ​​Monday δεν έχει να κάνει μόνο με το να κερδίσετε περισσότερα χρήματα - έχει να κάνει με την παροχή αξίας και τη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες σας. Όταν εξατομικεύετε την εμπειρία αγορών, προσφέρετε εξαιρετικές προσφορές και ακούτε τις ανάγκες των πελατών σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μακροπρόθεσμη αφοσίωση ενώ παράλληλα ενισχύετε τις πωλήσεις.