14 τρόποι για να εκτοξεύσεις το ποσοστό conversion στο Shopify store σου

Η αύξηση του ποσοστού conversion σε ένα eshop είναι ένας στόχος για κάθε επαγγελματία, από τη δημιουργία του online store του. Ένα υψηλό ποσοστό conversion στο Shopify store σας σημαίνει ότι περισσότεροι επισκέπτες αγοράζουν προϊόντα από εσάς. 

Για να το πετύχετε αυτό, χρειάζεστε σαφείς, αποτελεσματικές στρατηγικές. Από τον σχεδιασμό του online store μέχρι την εμπειρία του πελάτη, κάθε βήμα έχει σημασία. 

Σήμερα, ως Experts στην κατασκευή eshop, δημιουργήσαμε έναν οδηγό που θα σας δείξει απλούς τρόπους για να αυξήσετε το ποσοστό conversion!

Πώς να αυξήσετε το ποσοστό conversion στο Shopify store σας - 14 τρόποι

Ας εξετάσουμε μερικές συμβουλές κατασκευής eshop που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε το ποσοστό conversion στο Shopify store σας:

Χρησιμοποιήστε ξεκάθαρα button παρότρυνσης για δράση (CTA) 

Τα CTA καθοδηγούν τους πελάτες να προβούν σε ενέργειες, όπως «Αγορά τώρα» ή «Προσθήκη στο καλάθι». Βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να εντοπιστούν, χρησιμοποιήστε έντονα χρώματα και έχουν απλό κείμενο. Τοποθετήστε τα σε σημείο που μπορούν να τα δουν εύκολα οι πελάτες. Τα επιτυχημένα CTA μπορούν να παρακινήσουν τους διστακτικούς αγοραστές να κάνουν μια αγορά, αυξάνοντας το ποσοστό conversion στο Shopify store σας.

Βελτιώστε τις περιγραφές σελίδων και προϊόντων 

Μια καλογραμμένη περιγραφή προϊόντος απαντά σε ερωτήσεις πελατών και υπογραμμίζει τα οφέλη του προϊόντος. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα, σύντομα bullets και σαφείς επικεφαλίδες. Εστιάστε στο γιατί το προϊόν είναι χρήσιμο. Αυτό διευκολύνει τις αγορές για τους καταναλωτές και αυξάνει την πιθανότητα να αγοράσουν, ενισχύοντας το ποσοστό conversion στο Shopify store σας.

Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο προϊόντων υψηλής ποιότητας

Οι εικόνες και τα βίντεο υψηλής ποιότητας δίνουν στους πελάτες μια σαφή εικόνα του προϊόντος. Δείξτε διαφορετικές γωνίες και λεπτομέρειες. Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται προϊόντα που μπορούν να δουν καθαρά. Τα βίντεο που δείχνουν το προϊόν σε χρήση προσθέτουν εμπιστοσύνη, οδηγώντας σε περισσότερες πωλήσεις και καλύτερο ποσοστό conversion.

Για επαγγελματικό αποτέλεσμα στην κατασκευή του eshop σου, συμβουλέψου έναν expert!

Απλοποιήστε το checkout

Ένα περίπλοκο checkout μπορεί να κάνει τους πελάτες να φύγουν. Καταργήστε τα περιττά βήματα και επιτρέψτε την ολοκλήρωση της αγοράς των επισκεπτών. Χρησιμοποιήστε σαφείς οδηγίες και επιλογές αυτόματης συμπλήρωσης. Ένα γρήγορο, απλό checkout κάνει τους πελάτες να ολοκληρώνουν τις αγορές τους πιο γρήγορα, αυξάνοντας το ποσοστό μετατροπών.

13 ιδέες για να βελτιώσεις το Shopify checkout
Είναι το Shopify checkout σου η καλύτερη δυνατή εκδοχή του; Εμπνεύσου μέσα από τις ιδέες εδώ και θα είναι έτοιμο να απογειώσει τις πωλήσεις σου.

Προσφέρετε πολλαπλές επιλογές πληρωμής 

Διαφορετικοί πελάτες προτιμούν διαφορετικούς τρόπους πληρωμής. Προσθέστε επιλογές όπως πιστωτικές κάρτες, PayPal και άλλους τοπικούς τρόπους πληρωμής, όπως το BNPL (Buy Now Pay Later). Αυτό καταργεί τα εμπόδια για τους πελάτες που δεν βλέπουν την επιλογή που προτιμούν. Διευκολύνει τις πληρωμές και βελτιώνει το ποσοστό conversion στο Shopify store σας.

Κάντε το κατάστημά σας mobile friendly

Περισσότερα άτομα ψωνίζουν χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές. Βεβαιωθείτε ότι το κατάστημά σας λειτουργεί τέλεια σε smartphone και tablet. Χρησιμοποιήστε responsive σχεδίαση, ώστε οι σελίδες να προσαρμόζονται σε όλα τα μεγέθη οθόνης. Αυτό διευκολύνει τους χρήστες κινητών να περιηγηθούν και να αγοράσουν, αυξάνοντας το ποσοστό μετατροπών στο Shopify eshop σας.

Προσθέστε κριτικές και αξιολογήσεις πελατών

Οι πελάτες εμπιστεύονται τις κριτικές άλλων αγοραστών. Προσθέστε ενότητες κριτικών στις σελίδες προϊόντων, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να διαβάσουν τα πραγματικά σχόλια των πελατών. Υπάρχουν apps ή μπορούν να κατασκευαστούν και custom εφαρμογές, που θα σας βοηθήσουν να το επιτύχετε. Οι θετικές κριτικές αυξάνουν την εμπιστοσύνη, κάνοντας τους ανθρώπους πιο σίγουρους να αγοράσουν. Αυτό το social proof που προσφέρει βελτιώνει άμεσα το ποσοστό conversion στο Shopify store σας.

Χρησιμοποιήστε τακτικές επείγουσας ανάγκης και σπανιότητας 

Η επείγουσα ανάγκη και η σπανιότητα ενθαρρύνουν τις γρήγορες αποφάσεις. Εμφάνιση ειδοποιήσεων όπως «Απομένουν μόνο 3!» ή προσφορές περιορισμένου χρόνου όπως «Τελειώνει σε 2 ώρες!» , παρακινούν τους πελάτες να αγοράζουν πιο γρήγορα, μειώνοντας τον δισταγμό και αυξάνοντας το ποσοστό conversion.

Παρέχετε live chat υποστήριξη 

Το live chat βοηθά τους πελάτες να λαμβάνουν γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Προσφέρετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο για την επίλυση προβλημάτων και καθοδήγηση διστακτικών αγοραστών. Όταν οι πελάτες αισθάνονται ότι υποστηρίζονται, είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν μια αγορά, γεγονός που αυξάνει εν δυνάμει τα ποσοστά μετατροπών αγορών.

Customer support στο Shopify eshop
Μάθε τους κορυφαίους τρόπους για να παρέχεις εξαιρετικό customer support στο Shopify και να βελτιώσεις την επιτυχία του καταστήματός σου.

Προσφέρετε δωρεάν αποστολή 

Το υψηλό κόστος αποστολής εμποδίζει πολλούς πελάτες να προχωρήσουν σε αγορά. Η προσφορά δωρεάν αποστολής καταργεί αυτό το εμπόδιο. Επισημάνετε τη «Δωρεάν αποστολή» στις σελίδες προϊόντων και στο checkout. Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν την αγορά τους, οδηγώντας σε μεγαλύτερο ποσοστό conversion στο Shopify.

Εξατομικεύστε την εμπειρία αγορών

Οι εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων δείχνουν στους πελάτες αντικείμενα που είναι πιθανό να αγοράσουν. Χρησιμοποιήστε το ιστορικό περιήγησης ή παλαιότερες αγορές για να προτείνετε προϊόντα. Οι εξατομικευμένες εμπειρίες κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ξεχωριστοί, ενισχύοντας την αφοσίωση και το ποσοστό μετατροπών στο Shopify.

Χρησιμοποιήστε pop up

Τα αναδυόμενα παράθυρα (pop up) εμφανίζονται όταν οι πελάτες πρόκειται να αποχωρήσουν από το eshop. Προσφέρετε εκπτώσεις ή υπενθυμίσεις για να τους ενθαρρύνετε να μείνουν και να αγοράσουν. Αυτή η τελευταία προσπάθεια μπορεί να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες που πληρώνουν, βελτιώνοντας το ποσοστό μετατροπής αγορών.

Επιταχύνετε το eshop σας 

Ένα αργό online store κάνει τους ανθρώπους να φεύγουν. Χρησιμοποιήστε συμπίεση εικόνας, γρήγορους διακομιστές και απλά σχέδια σελίδων για να κάνετε το κατάστημά σας να φορτώνει πιο γρήγορα. Τα ταχύτερα eshop κρατούν τους πελάτες αφοσιωμένους και ενθαρρύνουν τις αγορές, αυξάνοντας το ποσοστό conversion στο Shopify.

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη πελατών με security badges

Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι τα δεδομένα τους είναι ασφαλή. Εμφανίστε σήματα ασφαλείας, όπως πιστοποιητικά SSL ή πινακίδες «Ασφαλής ολοκλήρωση αγοράς». Τα ορατά μέτρα ασφαλείας αυξάνουν την εμπιστοσύνη και ενθαρρύνουν τους διστακτικούς πελάτες να αγοράσουν, οδηγώντας σε υψηλότερο ποσοστό μετατροπών στο Shopify.

Έχεις ακόμη αμφιβολίες; Χρειάζεσαι εξειδικευμένη καθοδήγηση από expert σε ό,τι αφορά την κατασκευή του Shopify store σου.

Το να αυξήσετε το ποσοστό conversion στο Shopify γίνεται εύκολη υπόθεση

Η αύξηση του ποσοστού conversion στο Shopify είναι μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί ακρίβεια. Απλές αλλαγές που αφορούν την ομαλή λειτουργικότητα, μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Δοκιμάστε την απόδοση του eshop σας τακτικά και συνεχίστε να βελτιώνετε κάθε μέρος της εμπειρίας αγορών. Αυτή η προσέγγιση θα σας βοηθήσει να επιτύχετε υψηλότερες πωλήσεις και μακροπρόθεσμη επιτυχία για το Shopify store σας.