Shopify Guide: Μάθε τα πάντα για το Shopify store credit, την εναλλακτική, ευέλικτη λύση πληρωμών και επιβραύεσης
Μια ακόμη λειτουργία έχει προστεθεί στο admin που σας προσφέρει έναν ενδιαφέρων τρόπο αγορών πλάι στις δωροκάρτες και τους εκπτωτικούς κωδικούς και δεν είναι άλλος από το Shopify store credit. Αν και ακόμη βρίσκεται σε πρώιμη πρόσβαση, ο νέος αυτός τρόπος πληρωμής είναι διαθέσιμος με περιορισμένο σύνολο λειτουργιών σε όλα τα Shopify store παγκοσμίως. Ουσιαστικά, η επιλογή αυτή επιτρέπει στο αγοραστικό σας κοινό να επιλέγει την πίστωση καταστήματος για να πληρώσει.
Χρησιμοποιήστε αυτά τα νέα χαρακτηριστικά για να δημιουργήσετε μεγαλύτερη ευελιξία στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, να βελτιώσετε τη λειτουργική αποδοτικότητα και να αποτρέψετε τις χαμένες πωλήσεις μέσα από προτροπές.
Τι είναι το Shopify store credit;
Η πίστωση καταστήματος είναι η χρηματική αξία που δίνεται σε κάποιο πελάτη σας ή σε ένα δυνητικό πελάτη για να ξοδέψει στο eshop σας. Σε αντίθεση με τις δωροκάρτες ή τους εκπτωτικούς κωδικούς, η πίστωση καταστήματος δεν μεταβιβάζεται και συνδέεται άμεσα με τον πελάτη στον οποίο έχει εκδοθεί, είτε με είτε χωρίς ημερομηνία λήξης.
Στην έκδοση πρώιμης πρόσβασης, το Shopify store credit μπορεί να προβληθεί, να πιστωθεί και να χρεωθεί απευθείας από το προφίλ του πελάτη και οι συνδεδεμένοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν να ξοδέψουν την πίστωση καταστήματος στο checkout, αφότου συνδεθούν στο online store σας μέσω των customer accounts.
Μερικές από τις περιπτώσεις για τις οποίες θα είχε νόημα να εκδώσετε πίστωση σε έναν πελάτη είναι οι εξής:
🫶 ως χειρονομία καλής θέλησης
🫶 ως κομμάτι του customer retention
🫶 ως μέρος από μία marketing καμπάνια
🫶 ως ανταμοιβή ή κίνητρο, όπως ένα πρόγραμμα loyalty ή refferal
Διαχείριση του Shopify store credit
Η λειτουργία είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή κατά τη δημιουργία Shopify eshop. Μπορείτε να διαχειριστείτε αν θα εμφανίζεται ως μέθοδος πληρωμής από τις ρυθμίσεις Customer accounts στο admin. Για να δείτε ότι εμφανίζεται ως μέθοδος πληρωμής ή για να εκδώσει πίστωση καταστήματος σε λογαριασμό πελάτη, ένα μέλος του προσωπικού πρέπει να έχει staff permission για το Store credit και Edit store credit.
Στην ενότητα Customer accounts, θα βρείτε το κουμπί ενεργοποίησης / απενεργοποίησης για τη λειτουργία. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε στοχευμένα segments με βάση το store credit για καλύτερο έλεγχο και διαχείριση.
Έκδοση store credit σε λογαριασμό πελάτη
Εφόσον εκδώσετε store credit, το υπόλοιπο του πελάτη αυξάνεται στην ενότητα Store credit στο προφίλ του πελάτη και εμφανίζεται ως event στο timeline τους. Ο πελάτης σας δεν λαμβάνει καμία ειδοποίηση όταν εκδίδετε πίστωση καταστήματος στο λογαριασμό του. Εάν ένας πελάτης έχει πίστωση καταστήματος, τότε αυτή εμφανίζεται ως μέθοδος πληρωμής στο checkout.
1. Στο Shopify admin μεταβείτε στην ενότητα Customers.
2. Επιλέξτε το προφίλ του πελάτη στο οποίο θέλετε να εκδώσετε Shopify store credit.
3. Στην ενότητα Store credit, κάντε κλικ στο κουμπί Edit.
4. Στην ενότητα Adjustment, επιλέξτε Credit.
5. Στο πεδίο Amount, εισαγάγετε την αξία της πίστωσης που θέλετε να εκδώσετε.
6. Στην ενότητα Expiration date, έχετε δυο επιλογές:
Για να εκδώσετε πίστωση καταστήματος που δεν λήγει, επιλέξτε No expiry date.
Για να προσθέσετε ημερομηνία λήξης στην πίστωση καταστήματος, επιλέξτε Set expiry date και, στη συνέχεια, επιλέξτε την ημερομηνία από το ημερολόγιο.
7. Πατήστε την επιλογή Review changes.
8. Κάντε κλικ στην επιλογή Credit {Amount} για να εκδώσετε την πίστωση καταστήματος.
Αφαίρεση store credit από λογαριασμό πελάτη
Μπορείτε να αφαιρέσετε ή να μειώσετε το υπόλοιπο του Shopify store credit στο λογαριασμού πελάτη στο προφίλ πελάτη μέσα από το admin του online store σας.
1. Στο Shopify admin μεταβείτε στην ενότητα Customers.
2. Επιλέξτε το προφίλ του πελάτη στο οποίο θέλετε να αφαιρέσετε store credit.
3. Στην ενότητα Store credit, κάντε κλικ στο κουμπί Edit.
4. Στο παράθυρο Edit balance της ενότητας Adjustment, επιλέξτε Debit.
5 Στο πεδίο Amount, εισαγάγετε το ποσό σε δολάρια που θέλετε να χρεώσετε.
6. Πατήστε την επιλογή Review changes.
7. Κατόπιν, επιλέξτε το Debit για να μειώσετε το υπόλοιπο του store credit ενός πελάτη.
Προβολή του Shopify store credit ενός πελάτη
Μπορείτε επίσης να δείτε το Shopify store credit και το ιστορικό συναλλαγών ενός πελάτη μέσα από το admin, όπως το τρέχον υπόλοιπο του πελάτη και τα ποσά που λήγουν, όταν υπάρχουν.
Εάν δεν υπήρξαν ποτέ ληξιπρόθεσμα ποσά στο υπόλοιπο του store credit, τότε μπορείτε να προβάλετε μόνο το ιστορικό συναλλαγών.
1. Στο Shopify admin μεταβείτε στην ενότητα Customers.
2. Κάντε κλικ στο προφίλ του πελάτη που θέλετε να δείτε.
3. Στην ενότητα Store Credit, κάντε κλικ στο υπόλοιπο πίστωσης του πελάτη.
4. Εξετάστε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες πληροφορίες σχετικά με τις συναλλαγές πίστωσης καταστήματος του πελάτη:
🔸Κάντε κλικ στην επιλογή All transactions για να προβάλετε όλες τις συναλλαγές πίστωσης καταστήματος μέχρι σήμερα στο λογαριασμό του πελάτη.
🔸Κάντε κλικ σε οποιαδήποτε γραμμή συναλλαγής για να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με μια συναλλαγή, όπως την ημερομηνία συναλλαγής, το συμβάν που ξεκίνησε τη συναλλαγή, το μέλος του προσωπικού ή την εφαρμογή που δημιούργησε το συμβάν και το ποσό της συναλλαγής. Εάν η συναλλαγή σχετίζεται με μια παραγγελία, τότε είναι διαθέσιμος ένας σύνδεσμος για την προβολή των λεπτομερειών της εν λόγω παραγγελίας.
🔸Κάντε κλικ στην επιλογή Expirable amounts για να προβάλετε μόνο το store credit με ημερομηνία λήξης στο λογαριασμό του πελάτη.
Σκέψεις για την αποδοχή store credit ως μέθοδο πληρωμής
Πριν ρυθμίσετε το Shopify store credit όταν δημιουργείτε το eshop σας ως μέθοδο πληρωμής, εξετάστε τις ακόλουθες σκέψεις:
👉 Το store credit είναι διαθέσιμo ως μέθοδος πληρωμής μόνο στο eshop σας και δεν γίνεται αποδεκτό σε άλλα sales channels. Για παράδειγμα, οι πελάτες δεν μπορούν να πληρώσουν με πίστωση καταστήματος στην εφαρμογή Shop.
👉 Η πίστωση καταστήματος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέθοδος πληρωμής σε προσχέδια παραγγελιών, επεξεργασμένες παραγγελίες, παραγγελίες B2B ή συναλλαγές σε POS.
👉 To store credit δεν είναι συμβατό με το B2B στο Shopify.
👉 Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πίστωση καταστήματος για την αρχική αγορά μιας συνδρομής, αλλά όχι για επαναλαμβανόμενους λογαριασμούς συνδρομής.
👉 Εάν ένας πελάτης έχει store credit που έχει εκδοθεί στο λογαριασμό του σε πολλαπλά νομίσματα, τότε κατά τη διαδικασία checkout θα εμφανίζεται μόνο το υπόλοιπο του αντίστοιχου νομίσματος πληρωμής.
👉 Μόνο το πλήρες ποσό της πίστωσης καταστήματος μπορεί να εφαρμοστεί ως μέθοδος πληρωμής. Οι πελάτες δεν μπορούν να επιλέξουν ένα μερικό ποσό του Shopify store credit για να πληρώσουν μια παραγγελία.
👉 Μπορείτε να εκδώσετε πίστωση καταστήματος ύψους μικρότερου των $10.000 σε έναν μόνο λογαριασμό πελάτη.
Έρχονται περισσότερα
Το store credit στο Shopify βρίσκεται επί του παρόντος σε πρώιμη πρόσβαση, όμως η δημοφιλής eCommerce πλατφόρμα στοχεύει να εισάγει νέες λειτουργίες όσο αναπτύσσετε το eshop σας, όπως:
⚫ Τη δυνατότητα έκδοσης store credit αντί επιστροφής χρημάτων, για να μειώσετε τον όγκο των επιστροφών που πρέπει να χειριστεί η ομάδα σας, να διατηρήσετε τη ροή μετρητών προς τo online store σας και να βελτιώσετε τη διατήρηση των πελατών.
⚫ Βελτιωμένη ανάλυση για την πίστωση καταστήματος, τη δυνατότητα ανάθεσης αιτιολογίας για σκοπούς reporting και αναφορές σε επίπεδο καταστήματος για το υπόλοιπο.
⚫ Segments, triggers και αυτοματοποιημένα workflows που σας βοηθούν να στοχεύετε πελάτες με Shopify store credit, να εκδίδετε αυτόματα πίστωση καταστήματος ως κίνητρο, να ειδοποιείτε τους πελάτες για τη λήξη του store credit και πολλά άλλα.
Εάν χρειάζεστε ακόμη περισσότερη βοήθεια ή οδηγούς πέρα από το Shopify Store Credit, μπείτε στην κατηγορία "Shopify Guide" για ακόμη περισσότερα.