Attention, attention! Εάν είστε μικρή επιχείρηση και έχετε ως κοινό-στόχο τους Gen Z και Millennials, η διατήρηση μιας online παρουσίας μπορεί να είναι το κλειδί της εξέλιξή σας, αποκαλύπτει έρευνα της GoDaddy.
Τι θα πρέπει να προσέξουν οι μικρές επιχειρήσεις;
H πλειοψηφία των 1.000 καταναλωτών Gen Z και Millennials που συμμετείχαν στις ΗΠΑ, το 80% δηλαδή, δήλωσαν ότι ερευνούν και αναζητούν πληροφορίες για τις μικρές επιχειρήσεις online πριν κάνουν τις αγορές τους για πρώτη φορά. Πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα για να επαληθεύσουν την αξιοπιστία μιας επιχείρησης, ελέγχοντας τις κριτικές, το website και τα προφιλ στα social media.

Η ομάδα αυτή νεότερων καταναλωτών συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό ως προς τους λόγους για τους οποίους δεν θα αγόραζαν από το eshop μιας επιχείρησης. Για παράδειγμα:
- To 56% δήλωσε ότι η έλλειψη κριτικών θα τους έκανε να μην προχωρήσουν σε αγορά από μια νέα μικρή επιχείρηση.
- Σχεδόν 4 στους 10, το 36,5%, δήλωσε εφόσον δεν προσφέρεται ο προτιμώμενος τρόπο πληρωμής θα λειτουργούσε αποτρεπτικά για την ολοκλήρωση αγοράς σε μια νέα μικρή επιχείρηση.
- Το 32,5% είπε επίσης ότι η έλλειψη στοιχείων επικοινωνίας σε έναν site τους αποθαρρύνει.
- Περίπου 1 στους 3, ένα 31,5% δήλωσε ότι ένα ελλιπές ή υπό κατασκευή website θα τους αποθάρρυνε εξίσου από μια αγορά.
- Το 26% είπε ότι η έλλειψη μια σελίδας «Σχετικά με εμάς» σε μια ιστοσελίδα θα τους απέτρεπε από αγορές σε μια νέα μικρή επιχείρηση.
- Σχεδόν 1 στους 4, το 23,5% σημείωσε ότι η αβεβαιότητα σχετικά με το αν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας είναι ασφαλή θα τους απέτρεπε από το να αγοράσουν σε μια νέα μικρή επιχείρηση.
Οι αγοραστές των Gen Z και Millennials συμφωνούν γύρω από τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρησης θα μπορούσε να βελτιώσει την online φήμη της για νέους πελάτες. Για παράδειγμα:
👉 Για 3 στους 4 καταναλωτές των γενεών αυτών μαζί (74%), η έλλειψη πρόσφατων ενημερώσεων (εντός των τελευταίων 30 ημερών) στα social media ή το blog μιας επιχείρησης επηρεάζει την ακεραιότητά τους
👉 Σχεδόν 4 στους 5 καταναλωτές της Gen Z (73%) και των Millennials (80%) θεωρούν ότι ένα dedicated site και ένα eshop καθιστούν μια μικρή επιχείρηση πιο αξιόπιστη
Κι ενώ μπορεί να έχουν κοινές απόψεις στις προτιμήσεις, οι καταναλωτές των δυο γενεών παρουσιάζουν ένα χάσμα στις πλατφόρμες που προτιμούν να έχουν οι μικρές επιχειρήσεις, με τη συντριπτική πλειοψηφία της Gen Z (95%) και των Μillennials (94%) να αναμένουν από τις επιχειρήσεις να είναι σε κάποια social media πλατφόρμας.

Έτσι, λοιπόν σε ένα πολυσύχναστο τοπίο eCommerce, οι ιδιoκτήτες μικρών επιχειρήσεων θα πρέπει να επικεντρωθούν στην απόκτηση κριτικών, να ενημερώνουν διαρκώς το eshop τους και να επενδύσουν σε content στα social media. Μέσα από αυτές τις ενέργειες θα καταφέρουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των Gen Z και Millennials και να αυξήσουν την πιθανότητα το online store τους να εμφανίζεται ως επαγγελματικό και αξιόπιστο, οδηγώντας τελικά σε πωλήσεις.