Έρευνα: Ψυχρολουσία δέχεται το X (πρώην Twitter) από τα brands
Μέσα από έρευνα που περιλάμβανε 100 brands με περισσότερους από 130 εκατομμύρια συνδυασμένους followers στo X (πρώην Twitter) και δημοσιεύσεις συνολικά λιγότερες από 850 φορές τις τρεις πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου 2024, ίσως να επιβεβαιώνεται η αποχώρηση του λιανικού εμπορίου από τη social media πλατφόρμα.
Οι αλλαγές δεν είναι πάντα ευεργετικές
Τον Απρίλιο του 2022, ο Elon Musk αγόρασε το Twitter και το μετονόμασε σε X και χαλαρώνοντας τους περιορισμούς γύρω από τα tweets, που πλέον ονομάζονται posts. Όμως, δεν ήταν όλοι δεκτικοί και ευχαριστημένοι με αυτές τις αλλαγές, γεγονός που οδήγησε στην έξοδο πολλών επιχειρήσεων από την πλατφόρμα μέχρι το τέλος του 2022. Ο κατάλογος είναι μακρύς και περιλαμβάνει brands όπως το H&M που είχε 7,6 εκατ. followers και το Macy's με 850.000 followers.
Το X με αριθμούς
Η πλατφόρμα X είχε 556 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες το 2023, σύμφωνα με το Exploding Topics. Από την άλλη, το Facebook είχε 2,9 δισ. ενεργούς χρήστες, το TikTok είχε λίγο περισσότερο από 1 δισ., το Pinterest 445 εκατ. και ο κύριος ανταγωνιστής του X, το Threads της Meta είχε 175 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες μετά από ένα μόλις χρόνο ύπαρξης.
Οι ενεργοί χρήστες του X είναι ιδιαίτερα αφοσιωμένοι και σύμφωνα με την Exploding Topics, ένας ενεργός χρήστης ξοδεύει 34 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα την ημέρα στην πλατφόρμα με μόνο το YouTube και το TikTok έχουν μια πιο αφοσιωμένη βάση χρηστών.
Μέσος χρόνος που δαπανάται ανά ημέρα στις social media πλατφόρμες
TikTok 45 λεπτά, 48 δευτερόλεπτα
YouTube 45 λεπτά, 36 δευτερόλεπτα
X 34 λεπτά, 48 δευτερόλεπτα
Snapchat 30 λεπτά, 36 δευτερόλεπτα
Facebook 30 λεπτά, 6 δευτερόλεπτα
Instagram 30 λεπτά, 6 δευτερόλεπτα
Reddit 23 λεπτά, 8 δευτερόλεπτα
Από τα δεδομένα αυτά, είναι εμφανές ότι το X (πρώην Twitter) έχει δυνατότητες και θα μπορούσε να αποτελέσει μια ευκαιρία στο social media marketing αλλά για να έχει απόδοση θα πρέπει να γινεί πολύ και σοβαρή δουλειά.