Refreshing eCommerce: 5 ιδέες για καλοκαιρινά sales
Σήμερα θα παρουσιάσουμε ιδέες για καλοκαιρινά sales, καθώς είναι πολύ χρήσιμες και σημαντικές για τους λιανοπωλητές που αντιμετωπίζουν την ετήσια καλοκαιρινή ύφεση.
Τον Ιούνιο, σύμφωνα με τα στατιστικά, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,1%, υπερβαίνοντας την αναμενόμενη μείωση 0,3%, καθώς οι πελάτες έδωσαν προτεραιότητα στις δαπάνες για υπαίθριες δραστηριότητες όπως φεστιβάλ και διακοπές. Παρά αυτή την τάση, οι εύκολες και αποτελεσματικές στρατηγικές καλοκαιρινών πωλήσεων μπορούν να βοηθήσουν τους λιανοπωλητές να διατηρήσουν ή να ενισχύσουν τα έσοδά τους.
Το καλοκαιρινό marketing είναι σημαντικό για να αντιμετωπιστούν οι αργοί μήνες των πωλήσεων και να δημιουργηθεί το έδαφος για μια επιτυχημένη χειμερινή περίοδο. Με προσεκτικό σχεδιασμό, οι έμποροι λιανικής μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις καλοκαιρινές προσφορές για να βελτιώσουν τις ταμειακές ροές και να προετοιμαστούν για τις προσφορές διακοπών και το χειμερινό απόθεμα.
Οι 5 ιδέες για καλοκαιρινά sales
Το καλοκαίρι είναι η τέλεια εποχή για sales, γιατί προσφέρει ευκαιρίες προσέλκυσης πελατών μέσω στοχευμένων προωθητικών ενεργειών. Ακόμη, ο καλός καιρός μπορεί να έχει οδηγήσει τους αγοραστές μακριά από τα κινητά και τα «καλάθια» τους, αλλά προσφέρει την τέλεια ευκαιρία για τη δημιουργία υπαίθριων εκδηλώσεων.
Το αποτελεσματικό καλοκαιρινό marketing μπορεί να αντισταθμίσει τους αργούς μήνες των πωλήσεων, να ενισχύσει τις αγορές και να δημιουργήσει θετικό κλίμα για τη χειμερινή περίοδο. Ακόμη, οι καλοκαιρινές δραστηριότητες και οι διακοπές μπορούν να αυξήσουν τη ζήτηση για εποχιακά προϊόντα, δημιουργώντας μοναδικές ευκαιρίες πωλήσεων.
Έτσι, οι αποτελεσματικές στρατηγικές καλοκαιρινών πωλήσεων όχι μόνο αντιμετωπίζουν την άμεση πτώση των πωλήσεων, αλλά συμβάλλουν επίσης στη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική σταθερότητα. Πάμε να ανακαλύψουμε μερικές χρήσιμες ιδέες για καλοκαιρινά sales και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ως έμποροι, ώστε να επιτύχετε:
Αξιοποιήστε τις θρησκευτικές και εθνικές εορτές
Οι διακοπές αποτελούν εξαιρετικές αφορμές για να προσφέρετε ειδικές προσφορές. Ειδικότερα αν δραστηριοποιήστε στην Ελλάδα, θα γνωρίζετε ότι μπορείτε να αντλήσετε ευφάνταστες ιδέες για καλοκαιρινά sales, από εορτές και επετείους. Δημιουργήστε εκπτώσεις με θέμα τις διακοπές ομαδοποιώντας σχετικά προϊόντα ή προσφέροντας εκπτώσεις σε είδη που σχετίζονται με τις διακοπές. Για παράδειγμα, προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις στην Ημέρα του πατέρα, τον Δεκαπενταύγουστο ή σε άλλες εθνικές εορτές. Αυτές οι προσφορές μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες που αναζητούν προσφορές κατά τη διάρκεια των εορταστικών περιόδων.
Κατηγοριοποιήστε τα προϊόντα με βάση τη θερμοκρασία
Και οι ιδέες για καλοκαιρινά sales συνεχίζονται: Δε χρειάζεται να ανεβαίνουν μόνο οι θερμοκρασίες αλλά και οι πωλήσεις! Χρησιμοποιήστε τον ζεστό καιρό προς όφελός σας, πραγματοποιώντας εκπτώσεις σε είδη που είναι δημοφιλή το καλοκαίρι. Προσφέρετε εκπτώσεις σε προϊόντα που βοηθούν τους αγοραστές να παραμείνουν δροσεροί, όπως ανεμιστήρες, κλιματιστικά ή καλοκαιρινά ρούχα. Προωθήστε αυτά τα είδη όταν αυξάνεται η θερμοκρασία, καθώς οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα που τους βοηθούν να αντιμετωπίσουν τη ζέστη.
Δημιουργήστε special offers για τους ντόπιους
Επιβραβεύστε τους πιστούς ντόπιους πελάτες σας με ειδικές προσφορές. Δημιουργήστε εκπτώσεις ειδικά για άτομα που ζουν κοντά. Μπορούν να δείξουν τα διαπιστευτήριά τους για να αποδείξουν ότι είναι ντόπιοι και να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις προσφορές. Αυτή η προσέγγιση αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα και δυναμική στρατηγική από τις ιδέες για καλοκαιρινά sales που κρατά αφοσιωμένους τους τοπικούς πελάτες και τους ενθαρρύνει να επισκέπτονται το κατάστημά σας πιο συχνά. Η συμμετοχή του local community συμβάλλει στη δημιουργία ισχυρών σχέσεων και ενθαρρύνει την επανάληψη των αγορών.
Δώστε εκπτώσεις και συμμετέχετε σε τοπικά αθλητικά events
Οι ιδέες για καλοκαιρινά sales περιλαμβάνουν και τα events! Μπορείτε να συμμετέχετε σε τοπικές αθλητικές εκδηλώσεις για να πουλήσετε τα προϊόντα σας. Συνεργαστείτε με τοπικά σχολεία ή καταστήματα για να προωθήσετε τα προιόντα σας εκεί όπου τραβούν τη μεγαλύτερη προσοχή. Επιλέξτε -μεθοδικά- τα προιόντα που έχουν να κάνουν με το καλοκαίρι, όπως πετσέτες, παγούρια νερού, κάλτσες, αθλητικά παπούτσια, σαγιονάρες, ή ακόμη και είδη για water ή extreme sports. Αυτή η στρατηγική σας βοηθά να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να ενισχύσετε τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων της κοινότητας.
Δημιουργήστε εκπτωτικά outdoor event
Από τις ιδέες για καλοκαιρινά sales δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι υπαίθριες αγορές. Τοποθετήστε ένα εκπτωτικό ράφι ή μια έκθεση έξω από το κατάστημά σας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Τοποθετήστε αντικείμενα προς πώληση μπροστά από το κατάστημά σας για να προσελκύσετε περισσότερη κίνηση. Οι καταναλωτές που δεν ξοδεύουν πλέον χρόνο για online shopping ή δεν επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα θα παρατηρήσουν τα προιόντα σας ενώ βρίσκονται εν κινήσει. Οι outdoor sales είναι αποτελεσματικές επειδή οι καταναλωτές συνδέουν το καλοκαίρι με το να είναι έξω. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις κατά τους θερμότερους μήνες.
Μαζί με τη θερμοκρασία, ανεβαίνουν και οι πωλήσεις!
Καθώς το καλοκαίρι τελειώνει, οι ιδέες για καλοκαιρινά sales, όπως και οι στρατηγικές πωλήσεων που έχετε εφαρμόσει θα έχουν θέσει ισχυρές βάσεις για τους επόμενους μήνες. Αξιοποιώντας στοχευμένες προσφορές, εκδηλώσεις σε εξωτερικούς χώρους και ειδικές προσφορές, όχι μόνο μπορείτε να αντισταθμίσετε την καλοκαιρινή ύφεση, αλλά και εξασφαλίσατε μια ισχυρή ταμειακή ροή. Αυτές οι προσπάθειες θα αποφέρουν οφέλη καθώς μεταβαίνετε από την καλοκαιρινή περίοδο, με ένα καλά προετοιμασμένο απόθεμα και μια πιστή βάση πελατών ανυπόμονη για τις χειμερινές σας προσφορές!