Με ρεκόρ για online αγορές διακοπών κλείνει το 2023 στις ΗΠΑ
Η εορταστική περίοδος του 2023 στέφθηκε με επιτυχία στο τομέα του online shopping για τις ΗΠΑ καθώς ο αριθμός ρεκόρ για πωλήσεις ανέρχεται στα $222 δισ. για ηλεκτρονικά, παιχνίδια και άλλα αντικείμενα, όπως μας πληροφορεί το CNN.
Τα έξοδα μεταξύ 1 Νοεμβρίου και 31 Δεκεμβρίου σημειώνουν μια θεαματική άνοδο της τάξης του 4,9% από την προηγούμενη εορταστική περίοδο, σύμφωνα με την αναφορά του Adobe Analytics που δημοσιεύτηκε την Πέμπτη.
Πού αποδίδεται αυτή η επιτυχία;
Σημαντικό ρόλο φαίνεται να έπαιξαν οι μεγάλες εκπτώσεις καθώς και οι επιλογές "Αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα".
Οι εκπτώσεις φαίνεται ότι ήταν αρκετά υψηλές σε αρκετές κατηγορίες, ανέφερε το Adobe και οι πωλητές φαίνεται ότι βάσισαν πολλά σε αυτές για να πείσουν τους καταναλωτες. Ενδεικτικά:
➡ Στα ηλεκτρονικά, οι εκπτώσεις έφτασαν μέχρι 31% από την αρχική τιμή, έναντι του 25% το 2022.
➡ Στα είδη ένδυσης, το ποσοστό της έκπτωσης έφτασε έως και 24%, έναντι του 19% που ήταν το τοπ για το 2022.
➡ Στα παιχνίδια, άγγιξε το 28%, σε σχέση με το 34% του 2022.
Στο μεταξύ, με τη νέα μέθοδο "Buy Now, Pay Later", που σου επιτρέπει να κάνεις αγορά και να πληρώσεις σε μετέπειτα χρόνο, οι χρήστες βρήκαν επίσης μια εναλλακτική ασφαλείας και οι πληρωμές άγγιξαν τα $16,6 δισ., 14% πάνω από τον περσινό χρόνο.
Τα νούμερα της Adobe δεν είναι προσαρμοσμένα στον πληθωρισμό. Οι διαδικτυακές τιμές έπεσαν 5,3% τον Δεκέμβριο που σημαίνει ότι οι δαπάνες των εορτών οφείλονται στην αύξηση της ζήτησης και όχι στις διακυμάνσεις των τιμών.
To 2022, οι online δαπάνες αυξήθηκαν 3,5%. Κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, τα έξοδα ήταν $123,5 δισ., 6% πάνω από την αντίστοιχη περίοδο του 2022 ενώ το Δεκέμβρη ήταν $98,6 δισ., 3,7% πάνω.
Τα στοιχεία αυτά όμως φαίνεται ότι λίγα πρόσφεραν στις μετοχές των eCommerce εταιριών, συμπεριλαμβανομένων της Amazon.
Δύσκολο ξεκίνημα το 2024 για την Amazon
Ενώ οι αριθμοί είναι υψηλοί, οι μετοχές της Amazon υπέφεραν ένα υποτονικό ξεκίνημα για το νέο έτος. Η AMZN έχασε 1,3% την Τρίτη και ένα περαιτέρω 1% την Τετάρτη.
Και φυσικά με το TikTok να ετοιμάζεται για το μεγάλο άνοιγμα στο κομμάτι του eCommerce, τα πράγματα φαίνεται ότι μπορεί να δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο για την Amazon. Σύμφωνα με το IBD MarketSmith, η πρόσφατη πτώση των μετοχών της Amazon την έχει ρίξει στο 144,57, δηλαδή 2,6% κάτω από το σημείο αγοράς που βρισκόταν. Το Etsy (ETSY) έπεσε 3,6% κοντά στο 76,29, ενώ το eBay (EBAY) έχασε περίπου 2,3% και πήγε στο 42,53. Από την άλλη, το Shopify (SHOP) ανέβηκε 2,2% κοντά στο 73,42.
Η ίδια η Amazon δεν έχει προς το παρόν ανακοινώσει ακριβείς αριθμούς. Τα δεδομένα αυτά θα είναι διαθέσιμα με τους αριθμούς του τέταρτου τριμήνου που θα δημοσιευτούν μέχρι τέλος Φεβρουαρίου.