Και αν ακόμη δυσπιστείτε για τη δύναμη του TikTok, που πρόσφατα ανακοίνωσε την έναρξη των in-app αγορών σε χώρες της Ευρώπης, πλέον η πλατφόρμα γίνεται πηγή έμπνευσης μετατρέποντας τα σούπερ μάρκετ σε πολιτιστικό και ταξιδιωτικό προορισμό.

Τα παντοπωλεία γίνονται must στάσεις στα ταξίδια

Η έναρξη της τάσης αποδίδεται στη χρήστη του TikTok @marissainchina, η οποία στα τέλη της άνοιξης είναι είχε ανεβάσει ένα βίντεο που έλεγε ότι «Αυτό μπορεί να είναι αμφιλεγόμενο, αλλά νομίζω ότι το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνεις όταν ταξιδεύεις είναι να πας στο παντοπωλείο. … Το να πας σε ένα παντοπωλείο θα μπορούσε τεχνικά να μετρήσει ως περιήγηση στα αξιοθέατα, σωστά; Γιατί όχι μόνο είναι μια πολιτιστική εμπειρία, αλλά μπορείτε επίσης να βρείτε πολλά πράγματα που μπορείτε να φέρετε πίσω ως αναμνηστικά».

Το βίντεο έχει πάνω από 422.000 προβολές και το trend έκτοτε έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Ένα TikTok που αναρτήθηκε τον Ιούνιο από τη χρήστη @caroluzitus και γιορτάζει «τα ταξίδια με ανθρώπους που βλέπουν τα παντοπωλεία στο εξωτερικό ως πολιτιστική εμπειρία» έχει ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια προβολές. Βίντεο που αναρτήθηκαν επίσης τους τελευταίους μήνες έχουν επίσης εξυμνήσει τα παντοπωλεία της Ελλάδας, Ταϊλάνδης, Ισλανδίας, Τουρκίας, ακόμη και της πόλης του Σινσινάτι στο Οχάιο μεταξύ άλλων.

TikTok: Κάνει προσλήψεις για καλύτερες AI εμπειρίες αγοράς
To TikTok προσλαμβάνει άτομα για να κατασκευάσει ενδεχομένως εργαλεία για εικονικές δοκιμές και άλλες λειτουργίες.

H άνοδος αυτή όμως του τουρισμού στα παντοπωλεία εκτός από ένα ενδιαφέρον TikTok trend για το eCommerce σηματοδοτεί και μια ευρύτερη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αναζητούν σημαντικές εμπειρίες. Δεν περιορίζονται πλέον μόνο στην περιήγηση σε ιστορικά ορόσημα ή εμβληματικά αξιοθέατα, αλλά αγκαλιάζουν και την καθημερινότητα της ζωής σε έναν νέο προορισμό.

Καθώς μέσα από έρευνα φάνηκε ότι ένα 43% των καταναλωτών περιηγείται στα social media για να βρουν αγαθά και υπηρεσίες ενώ οι influencers φαίνεται να διαδραματίζουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην καθοδήγηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Είτε live είτε digital, οι καταναλωτές θέλουν εμπειρίες
Οι εμπειρίες εξακολοθούν να αποτελούν σημαντικό κομμάτι για τους καταναλωτές καθώς δεν διστάζουν να ξοδέψουν για αυτές.

Όταν ταξιδεύουν λοιπόν οι καταναλωτές είναι πιο πρόθυμοι να σπαταλήσουν χρήματα για φαγητό απ' ό,τι στην καθημερινή τους ζωή, με την ποιότητα να είναι ένας βασικός παράγοντας. Αυτό λοιπόν οδηγεί πολλά παντοπωλεία και σουπερμάρκετ να προσπαθούν να αυτοπροωθηθούν ως must προορισμοί και να κερδίσουν από το νέο αυτό trend. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το TikTok είναι ένα πολύ δυνατό μέσο που μπορεί να ευνοήσει το eCommerce και να αυξήσει τις πωλήσεις ακόμη και στους πιο απρόσμενους κλάδους. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που μεγάλα ονόματα όπως Amazon στοχεύουν στην βελτίωση των αγορών μέσα από συνεργασία με τη δημοφιλή πλατφόρμα βίντεο.