Μέσα από νέα συνεργασία Shopify και DHL, oι πωλητές στη Γερμανία έχουν πλέον πρόσβαση σε υπηρεσίες αποστολής μέσω της δημοφιλούς εταιρείας μεταφορών. Εκτός από πρόσθετη ευκολία, οι ηλεκτρονικοί λιανοπωλητές επωφελούνται επίσης από το χαμηλότερο κόστος ενώ η ενσωμάτωση αναμένεται να γίνει διαθέσιμη και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Στόχος μια παγκόσμια συνεργασία

Η υπηρεσία έχει ενσωματωθεί στο Shopify Shipping και επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν την DHL Logistics απευθείας μέσω της πλατφόρμας. Μάλιστα, σκοπός είναι να επεκταθεί η πρωτοβουλία αυτή σε παγκόσμια συνεργασία. Εκτός από την εγχώρια αγορά της Γερμανίας, όπου το Shopify είναι ο πιο δημοφιλής πάροχος eCommerce λογισμικού, η ενσωμάτωση είναι πλέον διαθέσιμη και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες αργότερα φέτος και το επόμενο έτος, μαζί με τις αγορές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής και της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.

Η συνεργασία Shopify και DHL, που είναι η επόμενη στην οποία προχωράει η eCommerce πλατφόρμα μετά το Roblox θα έχει πολλαπλά οφέλη καθώς "οι έμποροι σε όλο τον κόσμο μπορούν να έχουν πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της υπηρεσίας με λίγα μόνο κλικ. Αυτό μειώνει το διοικητικό κόστος". Η DHL, η οποία δραστηριοποιείται σε 220 χώρες, τονίζει περαιτέρω ότι η συνεργασία βελτιώνει την πρόσβαση στην τεχνογνωσία της εταιρείας στον τομέα της ναυτιλίας, επισημαίνοντας συγκεκριμένα την αξιόπιστη επαγγελματική υποστήριξη σε τελωνειακά και φορολογικά θέματα. «Στόχος είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στους εμπόρους να παραδίδουν ομαλά στους πελάτες τους τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό».

Συνεργασία Shopify και Roblox φέρνει το eCommerce στο gaming
Νέα συνεργασία Shopify και Roblox εγκαινιάζεται και ενσωματώνει checkout στο περιβάλλον του video game για αγορές πραγματικών προϊόντων.

Από τη μεριά του ο Harley Finkelstein, CEO της δημοφιλούς eCommerce πλατφόρμας δήλωσε ότι "με το Shopify Shipping, εστιάζουμε στο ολοκληρωμένο eCommerce: παρέχουμε στους εμπόρους μια απρόσκοπτη λύση logistics που αναπτύσσεται μαζί με την επιχείρησή τους. Αφαιρούμε τα εμπόδια και δημιουργούμε ευκαιρίες για τους εμπόρους λιανικής να επιτύχουν σε παγκόσμιο επίπεδο".

Ενέργειες όπως η συνεργασία Shopify και DHL έχουν μεγάλο όφελος για την ευρωπαϊκή αγορά καθώς διευκολύνουν τις μεταφορές και χρεώσεις, ιδίως σε μια εποχή που το διασυνοριακό εμπόριο φτάνει τα 275,6 δισ.€. Αυτό είναι πολύ θετικό για την ήπειρό μας ώστε να τονωθεί η τοπική αγορά και οι Ευρωπαίοι πολίτες να στραφούν προς τις online αγορές της δικής τους και των γειτονικών χωρών.