Στροφή στο in-store shopping κάνουν οι Millennials, ποιες άλλες είναι οι αγοραστικές τους συνήθειες;

Προς το in-store shopping φαίνεται ότι στρέφονται οι Millennials, παρόλο που πολλοί εξακολουθούν να εκτιμούν την online εμπειρία. Αυτό προέκυψε από νέα έρευνα στις ΗΠΑ με 1.185 συμμετέχοντες από την online πλατφόρμα κουπονιών CouponFollow.

Τι έδειξε η έρευνα για τις αγοραστικές συνήθειες της γενιάς αυτής;

Μέσα από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 43% κάνουν τις περισσότερες αγορές τους στο κατάστημα σε σύγκριση με το 21% από το 2022 που σημαίνει ότι η online περιήγηση και οι αγορές μειώθηκαν κατά 14%. Στο ίδιο διάστημα, η περιήγηση και το in-store shopping αυξήθηκαν κατά 11%, γεγονός που δείχνει μια ισχυρότερη επιστροφή στο φυσικό λιανικό εμπόριο.

Αν και προθυμία για αγορές σε φυσικά καταστήματα έχει αυξηθεί, οι αγορές μέσω mobile και desktop παραμένουν η πρώτη επιλογή των millennials, αντιπροσωπεύοντας το 57% των αγορών, με τις mobile αγορές να είναι πιο δημοφιλείς μεταξύ των γυναικών με 41% από ό,τι στους άνδρες με 36%.

Go online λένε οι Gen Z και Millennials στα μικρά store
Go online λένε οι Gen Z και Millennials στις μικρές επιχειρήσεις εάν θέλουν να δουν πωλήσεις και μέλλον.

Ένα σημαντικό κίνητρο στις online αγορές είναι η δωρεάν αποστολή με λίγο περισσότερους από τους μισούς 51% να την εκτιμούν περισσότερο, με αύξηση 8% από το 2022 ενώ είναι και ένας από τους προτιμώμενους τρόπους έκπτωσης με ποσοστό 22%. Πάνω από τους μισούς προτιμούν να εξαργυρώνουν κουπόνια online με σχεδόν το 1/3 να δηλώνει ότι αφιερώνει 3 έως 5 λεπτά για να αναζητήσει κουπόνια.

Όπως και η Gen Z, όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές οι millennials χρησιμοποιούν συχνά τα social media με το Facebook να κατέχει την πρώτη θέση στις αγορές, μεταξύ άλλων μέσω του Facebook Marketplace, με ποσοστό 32%. Το TikTok έχει αυξηθεί, με το 22% της εν λόγω γενιάς να επηρεάζεται για αγορές από την πλατφόρμα, σε σύγκριση με το 12% το 2022. Οι γυναίκες επηρεάζονται περισσότερο από το TikTok, ενώ οι άνδρες κλίνουν προς το Instagram για αγορές με 4/10 χρήστες γενικότερα να έχουν αγοράσει κάτι από το TikTok Shop, με τους νεότερους ηλικίας 29-33 ετών να έχουν την πρωτοκαθεδρία.

Instagram & TikTok με τοπ δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων
Ύστερα από έρευνα σε έφηβους φάνηκε ότι οι social media πλατφόρμες που τους κερδίζουν είναι τα nstagram & TikTok.

Η έρευνα επίσης αναφέρει ότι το brand loyalty καθοδηγείται από την ποιότητα του προϊόντος, την τιμή και τη φήμη. Η βιωσιμότητα παίζει επίσης ρόλο, με έναν στους τέσσερις να εξετάζει ηθικές πρακτικές και το 40% να αναζητά επιχειρήσεις με περιβαλλοντική συνείδηση όταν ψωνίζει.

Περισσότεροι από τους μισούς (54%) millennials σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το AI για να βοηθήσουν τις online αγορές τους επόμενους 12 μήνες. Επιπλέον, σχεδόν όλοι με 94% εξακολουθούν να ψωνίζουν από το Amazon με την τιμή και τις κριτικές να έχουν λιγότερη σημασία από ό,τι πριν ενώ οι υπηρεσίες όπως Buy Now, Pay Later γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.