Φοιτητές του πανεπιστημίου Duke λανσάρουν ένα app και φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν ρούχα online.
Οι φοιτητές του Duke, Dhruv Bindra και Rayan Malik, αναδιαμορφώνουν τις online αγορές με την startup τους, Styl.
Βλέποντας τους συμφοιτητές τους να αλλάζουν μεταξύ πολλών eshop, κατά τη διάρκεια μιας διάλεξης, το δίδυμο εμπνεύστηκε τη λύση για το πρόβλημα του recommendation της μόδας.

Με την ονομασία «Tinder for Clothes», το mobile app Styl επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν swipe στις προτάσεις ρούχων από διάφορα eshop σε μια ενιαία πλατφόρμα. Από την κυκλοφορία του στις 12 Ιουλίου, το app Styl έχει κερδίσει περισσότερους από 500 ενεργούς μηνιαίους χρήστες και 1,5 εκατομμύρια εμφανίσεις στα social media.
Το Styl app θέλει να λύσει το πρόβλημα της έλλειψης επαρκών δεδομένων στα fashion websites. Εμφανίζει ένα στοιχείο τη φορά, όπως το Tinder, για τη συλλογή σημαντικών πληροφοριών σχετικά με το τι αρέσει στους χρήστες. Αυτά τα δεδομένα είναι πολύτιμα για τους κατασκευαστές και τους πωλητές ρούχων, κάνοντας το Styl διαφορετικό από app όπως το Mada και το The Yes.
Για τον συνιδρυτή Dhruv Bindra, η Styl είναι κάτι περισσότερο από μια startup· είναι μια προσωπική αποστολή να μεταμορφώσει μια διαδικασία που δεν του άρεσε ως παιδί. Η μοναδική προσέγγιση του app έχει απήχηση σε χρήστες όπως η Rachel Kim, η οποία τη βρίσκει ιδιαίτερα χρήσιμη για το planning outfits και για τα sorority events.
Ακόμη και με τις πρώτες δυσκολίες, η ομάδα του Styl app επεκτάθηκε ενεργά φέρνοντας σημαντικούς ρόλους όπως marketing officer και chief strategy officer. Τοποθέτησαν στρατηγικά flyers γύρω από την πανεπιστημιούπολη, χρησιμοποίησαν ελκυστικά συνθήματα και κωδικούς QR για να προσελκύσουν περισσότερους χρήστες.
Καθώς το Styl app κερδίζει έδαφος και fans, η ομάδα προσβλέπει στην επέκταση σε γειτονικά κολέγια, εξετάζοντας προσεκτικά το ενδεχόμενο να φτάσει στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας στο Chapel Hill και στο North Carolina State University.