Νέα συνεργασία Skroutz και Alpha Bank για ευκολότερες αγορές

Το δημοφιλέστερο marketplace της Ελλάδας ανακοίνωσε νέα συνεργασία Skroutz και Alpha Bank στις 28 Μαϊου όπου μέσα από το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους», θα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα χωρίς πιστωτική κάρτα.

Η συνεργασία Skroutz και Alpha bank με τον καταναλωτή στο επίκεντρο

Το πρόγραμμα των Alpha Bank και Skroutz που θα ισχύει για περιορισμένη διάρκεια θα προσφέρει επιτόκιο 0% και 3 δόσεις σε παραγγελίες από €50 έως €300 και επιτόκιο 0% και 6-12 δόσεις σε παραγγελίες από €300 έως €1.000.

Όσοι αγοραστές διαθέτουν και λογαρισμό μισθοδοσίας στην τράπεζα της Alpha bank μέσω της συνεργασίας, θα έχουν επιτόκιο 10,6% και 6 έως 36 δόσεις για παραγγελίες από €300 έως €3.000 ενώ όσοι δεν διαθέτουν τέτοιο λογαριασμό, το επιτόκιο θα είναι 12,6% με 6 έως 36 δόσεις για παραγγελίες από €300 έως €3.000.

Skroutz: ΠΡΟΣΟΧΗ για ψεύτικες σελίδες στα social media
Πλαστές σελίδες που αντιγράφουν την Skroutz έχουν ξεπηδήσει στα social media και η εταιρεία εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό.

Οι δηλώσεις των δυο μερών

Και οι δύο μεριές είναι ενθουσιασμένες για αυτήν τη νέα συνεργασία Skroutz και Alpha bank με τον CFΟ της Skroutz. κ. Κώστας Κοντογιάννη να δηλώνει ότι το πρόγραμμα αυτό "συντελεί στην απρόσκοπτη αγοραστική εμπειρία που απολαμβάνει ο καταναλωτής στις αγορές του μέσω Skroutz. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι να έχουμε συνεργάτες που μοιράζονται την ίδια ανάγκη να προσφέρουν συνεχώς μια εξαιρετική εμπειρία στον καταναλωτή".

Από τη μεριά της ο Chief of Retail Banking της Alpha Bank, Ισίδωρος Πάσσας είπε ότι η νέα αυτή πρωτοβουλία είναι μέρος από τη "νέα μας ψηφιακή πλατφόρμα καταναλωτικών δανείων για τους συνεργάτες μας, ξεκινώντας με το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα, το Skroutz. Η έκδοση του δανείου γίνεται πλέον εύκολα, γρήγορα και με απόλυτα ψηφιακό και ασφαλή τρόπο, προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία στον καταναλωτή.

Η πρωτοβουλία αυτή σίγουρα θα δώσει ένα κίνητρο στο κοινό να αγοράζει με μεγαλύτερη άνεση καθώς θα μπορεί να αγοράσει πιο ακριβά αντικείμενα με καλύτερους όρους. Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα εδώ.

Σε πρόσφατη ανάλυση που έκανε η πλατφόρμα φάνηκε ότι είχε μια επιτυχημένη εορταστική περίοδο καθώς η μέση τιμή καλαθιού αυξήθηκε μέσα στο Πάσχα.