Η Pattern, παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, κυκλοφόρησε το πρώτο Ecommerce Executive Strategy Snapshot, μια έκθεση που εξετάζει τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες των brands και τα σχέδιά τους για μελλοντικές επενδύσεις.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα στελέχη σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους για το eCommerce, κατά μέσο όρο κατά 16% τους επόμενους 6-12 μήνες. Περίπου το 25% των ηγετών των brands σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους κατά 31-98%. Μόνο το 6% των στελεχών σχεδιάζει να μειώσει τις συνολικές δαπάνες του κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Το Pattern συγκέντρωσε δεδομένα ερευνώντας πάνω από 300 ιδρυτές και στελέχη ηλεκτρονικού εμπορίου στη Βόρεια Αμερική, καλύπτοντας διάφορες κατηγορίες προϊόντων όπως Ομορφιά & Προσωπική Φροντίδα, Αθλητισμός & Υπαίθριες δραστηριότητες, Σπίτι & Κουζίνα και Εργαλεία & Βελτίωση σπιτιού.
Η πλήρης αναφορά είναι διαθέσιμη στο Pattern.com και απαντά σε βασικές ερωτήσεις για στελέχη, όπως:
- Αντιμετωπίζουν και άλλοι τις ίδιες προκλήσεις ανάπτυξης;
- Πώς συγκρίνεται η βραχυπρόθεσμη αναπτυξιακή μας στρατηγική;
- Ποιες επενδύσεις μπορεί να μας λείπουν;
Ο John LeBaron, Chief Revenue Officer της Pattern, δήλωσε ότι τα brands χρειάζονται καλά δεδομένα για να λάβουν αποφάσεις. Αυτή η έκθεση βοηθά τα στελέχη να κάνουν ενημερωμένες επιλογές σχετικά με τις στρατηγικές τους για το 2024 και μετά.
Η έρευνα προσδιόρισε επίσης τομείς προτεραιότητας για επενδύσεις τους επόμενους 6-12 μήνες:
- Το 58% σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα σε εικόνες προϊόντων, βίντεο και περιγραφές για διαδικτυακές καταχωρίσεις.
- Το 51% σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες για το influencer marketing.
- Το 43% θα επενδύσει περισσότερα στο branding και στη συσκευασία.
- 41% θα ενισχύσει τις δαπάνες για τον σχεδιασμό προϊόντων.

Οι βασικές προκλήσεις ανάπτυξης που επισημαίνονται στην έρευνα περιλαμβάνουν:
- 1 στα 3 στελέχη αναφέρει το αυξανόμενο κόστος αποστολής και τα ζητήματα αποθέματος ως μεγάλα προβλήματα
- 1 στους 4 παλεύει με μη εξουσιοδοτημένους πωλητές που διακόπτουν τις πωλήσεις και τη στρατηγική τους
- 1 στους 4 δυσκολεύεται επίσης να επεκταθεί σε νέα κανάλια πωλήσεων και αγορές
Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, πολλά στελέχη συνεργάζονται με eCommerce accelerators. Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα στελέχη που εργάζονται με τέτοιους εταίρους είχαν διπλάσιες πιθανότητες να αναφέρουν ότι δεν έχουν σημαντικά εμπόδια στην ανάπτυξη.