Καθώς το eCommerce εξελίσσεται, το Shopify ακολουθεί τις τάσεις και εισάγει updates που βελτιώνουν τη διαχείριση των eshop, τις εμπειρίες checkout και την αυτοματοποίηση εργασιών. 

Τα Shopify Updates του Ιανουαρίου προσφέρουν βελτιωμένα εργαλεία για τους εμπόρους και επικεντρώνονται στο να κάνουν το eCommerce ευκολότερο και πιο αποτελεσματικό για τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Ας εξερευνήσουμε τι νέο υπάρχει στα updates του Shopify αυτού του μήνα και αξίζει να προστεθεί κατά τη δημιουργία του Shopify eshop σας!

Τα Shopify Updates:✨Βελτιώσεις✨

Συνεχόμενο cart authentication στο checkout

Οι πιστοποιημένοι πελάτες μπορούν πλέον να μετακινούνται από το καλάθι στο checkout χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν ξανά. Αυτή η ενημέρωση εξασφαλίζει μια πιο ομαλή εμπειρία αγοράς για τους πελάτες που επιστρέφουν.

Για να ενεργοποιηθεί, πρέπει να συμπεριληφθεί το customerAccessToken στο αντικείμενο Buyer Identity του Storefront API Cart και να προστεθεί η διεύθυνση IP του αγοραστή στις αιτήσεις που γίνονται από τον διακομιστή. Αν χρησιμοποιείτε το Checkout Sheet Kit για mobile εφαρμογές, το Shopify παρέχει έναν αναλυτικό οδηγό για την εφαρμογή αυτής της λειτουργίας.

Παλαιότερα, το αυθεντικοποιημένο checkout απαιτούσε multipass, το οποίο ήταν διαθέσιμο μόνο για το Shopify Plus. Πλέον, είναι διαθέσιμο σε όλα τα πλάνα και για όλους τους τύπους λογαριασμών πελατών.

13 ιδέες για να βελτιώσεις το Shopify checkout
Είναι το Shopify checkout σου η καλύτερη δυνατή εκδοχή του; Εμπνεύσου μέσα από τις ιδέες εδώ και θα είναι έτοιμο να απογειώσει τις πωλήσεις σου.

Flow: Πιο έξυπνη αναζήτηση και παρακολούθηση εργασιών

Το Shopify Flow αναβαθμίστηκε για να κάνει την αναζήτηση και την επίλυση προβλημάτων πιο εύκολη.

Βελτιώσεις στην Αντιμετώπιση Προβλημάτων:

  • Μπορείτε να δείτε τι ακριβώς τι συνέβη κατά την εκτέλεση μιας ροής εργασίας.
  • Αν μια ενέργεια ολοκληρώθηκε με επιτυχία αλλά δεν ήταν ξεκάθαρη (π.χ., ενημέρωση ενός metafield), μπορείτε πλέον να δείτε τα δεδομένα που χρησιμοποιήθηκαν.
  • Πατώντας "Step data", μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες όπως order IDs, ετικέτες που προστέθηκαν και άλλες αλλαγές.

Βελτιωμένη Αναζήτηση:

  • Αναζητήστε δεδομένα οποιουδήποτε βήματος μέσα σε ένα workflow.
  • Χρησιμοποιήστε το εργαλείο αναζήτησης του Flow, προσθέτοντας φίλτρο και επιλέγοντας “Includes text”.
  • Αναζητήστε order IDs και άλλα δεδομένα χωρίς να χρειάζεται η ακριβής μορφοποίηση (π.χ., αναζητήστε "124443" αντί για "gid://shopify/Order/124443").

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τις σελίδες του κέντρου βοήθειας σχετικά με την εύρεση και την παρακολούθηση workflow. Για ερωτήσεις και σχόλια, επισκεφτείτε τo Shopify Community.

Μπορείς πάντα να συμβουλεύεσαι έναν Expert για τη δημιουργία του Shopify eshop σου.

Πολλαπλές επιλογές αποστολής και χρόνοι παράδοσης στο Checkout

Οι λιανοπωλητές που χρησιμοποιούν το Shopify Collective μπορούν πλέον να εμφανίζουν πολλαπλές επιλογές αποστολής με εκτιμώμενες ημερομηνίες παράδοσης στο checkout. Μπορούν είτε να αντλούν αυτόματα όλες τις διαθέσιμες χρεώσεις αποστολής από τους προμηθευτές είτε να προσαρμόζουν τον αριθμό των εμφανιζόμενων επιλογών και τις περιγραφές τους σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματός τους.

Το file picker είναι τώρα διαθέσιμο στο variant detail page του admin

Το Shopify πρόσθεσε έναν ενιαίο επιλογέα αρχείων στη σελίδα λεπτομερειών variant στο admin panel. Έτσι, οι έμποροι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις αποθηκευμένες εικόνες κατά τη διαχείριση των παραλλαγών προϊόντων, προσφέροντας μια πιο ομαλή και αποδοτική εμπειρία.

Τα Shopify Updates:✨Χαρακτηριστικά✨

Κάθε Headless storefront υποστηρίζει μοναδική δημοσίευση πόρων και απόδοση παραγγελιών

Το Shopify παρουσιάζει μια νέα δυνατότητα που επιτρέπει τη δημοσίευση διαφορετικών προϊόντων και συλλογών σε κάθε Headless storefront. Αυτό σημαίνει ότι, αν διαθέτετε πολλαπλά Headless storefronts, μπορείτε να έχετε διαφορετικά προϊόντα και συλλογές διαθέσιμα σε κάθε ένα από αυτά.

Στο Shopify admin, όπου παλαιότερα εμφανιζόταν το “Headless” ως όνομα καναλιού, τώρα θα εμφανίζεται το συγκεκριμένο όνομα κάθε Headless storefront ως πιθανός προορισμός δημοσίευσης. Η ίδια αλλαγή ισχύει στη σελίδα Παραγγελιών και σε άλλα σημεία του admin panel. Κάθε Headless storefront αντιμετωπίζεται πλέον ως ξεχωριστό κανάλι.

Για API calls, όπου προηγουμένως περνούσε το publicationId του Headless sales channel app, τώρα θα πρέπει να χρησιμοποιείται το publicationId του καναλιού του αντίστοιχου Headless storefront. Για παράδειγμα, αν χρησιμοποιούσατε το publishablePublish mutation με το publicationId του Headless sales channel app, θα πρέπει πλέον να καλείτε αυτό το mutation με το publicationId κάθε Headless storefront στο οποίο θέλετε να δημοσιεύσετε.

Τα Shopify Updates:✨Αλλαγές✨

Το Checkout Blocks είναι τώρα διαθέσιμο σε apps και δεν αποτελεί πλέον κανάλι πωλήσεων  

To Shopify έχει απλοποιήσει το Checkout Blocks, μετακινώντας το στην ενότητα "Apps" αντί να το κατατάσσει ως κανάλι πωλήσεων. Προηγουμένως, εμφανιζόταν σε κάθε publication card του καναλιού πωλήσεων, όπως σε προϊόντα, συλλογές και εκπτώσεις. Τώρα, θα το βρείτε συγκεντρωμένο στην ενότητα "Apps", διευκολύνοντας τη διαχείρισή του, χωρίς να χρειάζεται καμία ενέργεια από εσάς..

Τα Shopify Updates:✨Νέα✨

Flow: Νέες ενέργειες για τη διαχείριση metaobjects

Το Shopify Flow επεκτείνει τις δυνατότητές του, προσθέτοντας νέα εργαλεία για τη διαχείριση metaobjects σε workflows. Εκτός από το πρόσφατο Metaobject entry created trigger, το Flow διαθέτει πλέον τις ενέργειες Get metaobject entries και Get metaobject entry.

Αυτές οι νέες ενέργειες επιτρέπουν την ευκολότερη αποθήκευση και ανάκτηση δεδομένων από metaobjects για χρήση σε workflows. Για παράδειγμα, ένα metaobject μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση μιας λίστας αποκλεισμού λόγω απάτης, την οποία το Flow μπορεί να ανακτήσει και να χρησιμοποιήσει σε επόμενα βήματα, όπως η αποστολή εσωτερικών ειδοποιήσεων μέσω email ή η ακύρωση παραγγελιών.

Η ενέργεια Get metaobject entries ανακτά μια λίστα εγγραφών για ένα metaobject από το κατάστημα. Εκτός από κοινά πεδία αναζήτησης, όπως display name ή updated date, τα metaobjects μπορούν επίσης να ανακτηθούν με βάση συγκεκριμένες τιμές.

Η ενέργεια Get metaobject entry ανακτά μία μεμονωμένη εγγραφή χρησιμοποιώντας το handle της.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Flow, επισκεφτείτε το documentation. Για απορίες και feedback, επισκεφτείτε το Shopify community.

Εμπιστεύσου έναν Expert για την επαγγελματική δημιουργία του Shopify eshop σου.

✔️Winter rules! Ένα πιο ομαλό και πιο έξυπνο Shopify

Ο νέος χρόνος μας σύστησε Shopify Updates που θα κάνουν τις πωλήσεις πιο αποτελεσματικές.

Τα Updates συνεχίζουν να προσφέρουν συνεχείς βελτιώσεις για την υποστήριξη των επιχειρήσεων. Οι νέες δυνατότητες καθιστούν τη διαδικασία πωλήσεων πιο αποδοτική και ενισχύουν την εμπειρία των χρηστών. Καθώς η πλατφόρμα εξελίσσεται, οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να στηριχτούν στα νέα χαρακτηριστικά και τις βελτιώσεις, για να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους. 

Μάθετε περισσότερα για τις αλλαγές του Shopify.