Τα top λάθη στο Shopify SEO (και πώς να τα αποφύγεις)

Το SEO παίζει βασικό ρόλο στην αύξηση της επισκεψιμότητας του eshop σας και οι experts στην δημιουργία των Shopify stores ξέρουν τι πρέπει και κυρίως, τι δεν πρέπει να κάνουν. Ορισμένα πολύ συνηθισμένα λάθη στο Shopify SEO μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη και την ανάπτυξή σας.

Σήμερα, συγκεντρώσαμε σε έναν πολύ σύντομο και κατατοπιστικό οδηγό τις συχνότερες SEO - παγίδες και παρέχουμε λύσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την προβολή και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Κατανοώντας και αποφεύγοντας αυτά τα λάθη, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο σταθερή βάση για την επιτυχία σας στον eCommerce κόσμο.

Shopify SEO: Ο απόλυτος οδηγός για σίγουρο traffic
Το μυστήριο γύρω από το τι είναι και πώς εφαρμόζω το Shopify SEO, έχει λύση. Θα τη βρεις σε αυτόν τον απόλυτο οδηγό για να γίνεις και εσύ Expert.

Τα πιο κοινά λάθη στο Shopify SEO - Πρακτικές για να τα αποφύγεις

Η δημιουργία και λειτουργία ενός Shopify store περιλαμβάνει πολλά περίπλοκα μέρη και το SEO αποτελεί ένα από αυτά. Τα λάθη στη βελτιστοποίηση μπορούν να μειώσουν την ορατότητα, να απομακρύνουν πιθανούς πελάτες και να επηρεάσουν τα έσοδα. Η κατανόηση αυτών των κοινών σφαλμάτων και του τρόπου επίλυσής τους είναι σημαντική για τη δημιουργία μιας ισχυρής online παρουσίας. Παρακάτω ακολουθούν τα πιο κοινά λάθη στο Shopify SEO και πρακτικά βήματα για να τα αποφύγετε.

Παράβλεψη έρευνας λέξεων-κλειδιών

Η παραμέληση της έρευνας λέξεων-κλειδιών είναι από τα πιο κοινά λάθη στο Shopify SEO και μπορεί να βλάψει την προβολή του καταστήματός σας. Αποφύγετε αυτό προσδιορίζοντας σχετικά long-tail keywords, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Keyword Planner ή το SEMrush. Εστιάστε στους όρους που πραγματικά αναζητούν οι πελάτες σας. Η λάθος χρήση λέξεων-κλειδιών ή οι υπερβολικά γενικοί όροι αδικούν τις προσπάθειές σας. Ενημερώνετε τακτικά τη στρατηγική σας για τις λέξεις-κλειδιά, ώστε να αντικατοπτρίζει τις τάσεις και τη συμπεριφορά των πελατών, διασφαλίζοντας ότι το Shopify store σας παραμένει ορατό και ανταγωνιστικό στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Διπλότυπο περιεχόμενο

Οι διπλές περιγραφές προϊόντων προκαλούν σύγχυση στις μηχανές αναζήτησης και μειώνουν την κατάταξή σας. Κάθε προϊόν πρέπει να έχει μια μοναδική, λεπτομερή περιγραφή που να τονίζει τα χαρακτηριστικά του. Χρησιμοποιήστε canonical tags για παρόμοια προϊόντα για να υποδείξετε την κύρια έκδοση. Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να αποφύγουν την επιβολή κυρώσεων στο eshop σας για διπλό περιεχόμενο, βελτιώνοντας την κατάταξή σας παρέχοντας στους αγοραστές ακριβείς, ελκυστικές πληροφορίες προϊόντων.

Αργή φόρτωση σελίδας και κακή βελτιστοποίηση για κινητά

Ένα κατάστημα που φορτώνει αργά αποτελεί ένα από τα πιο συχνά και σοβαρά λάθη στο Shopify SEO, καθώς απογοητεύει τους χρήστες και βλάπτει το SEO. Οι μεγάλες εικόνες, τα ξεπερασμένα θέματα και οι περιττές εφαρμογές αποτελούν συνήθως τους λόγους που συμβαίνει αυτό. Βελτιστοποιήστε το eshop σας συμπιέζοντας εικόνες, αφαιρώντας εφαρμογές που δεν χρησιμοποιούνται και χρησιμοποιώντας ελαφριά θέματα με απόκριση. Δοκιμάστε την απόδοση του καταστήματός σας με εργαλεία όπως το Google PageSpeed ​​Insights για να βεβαιωθείτε ότι εκτελείται ομαλά σε κινητές συσκευές και επιτραπέζιους υπολογιστές, παρέχοντας μια εύκολη εμπειρία αγορών.

Mobile SEO: Πώς να βελτιώσεις το eshop σου για κινητά
Σε έναν σύγχρονο, mobile κόσμο, το να φροντίζεις το eshop σου να ακολουθεί τις αρχές του mobile SEO, είναι απαραίτητο. Μάθε πώς!

Παραμέληση εμπειρίας χρήστη (UX)

Η εμπειρία χρήστη συχνά παραβλέπεται στο SEO, αλλά είναι σημαντική για την κατάταξη. Οι αργοί χρόνοι φόρτωσης, η κακή πλοήγηση και το περιεχόμενο που δεν διαβάζεται εύκολα οδηγούν σε υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης, τα οποία επηρεάζουν αρνητικά το SEO σας. Για να αποφύγετε αυτό το λάθος, εστιάστε στη βελτίωση του navigation στο eshop, στη μείωση του χρόνου φόρτωσης και στη βελτιστοποίηση της αναγνωσιμότητας του περιεχομένου. Μια ομαλή και ευχάριστη εμπειρία χρήστη όχι μόνο θα κρατήσει τους επισκέπτες αφοσιωμένους αλλά και θα βελτιώσει την κατάταξη SEO σας με την πάροδο του χρόνου.

14 tips για να απογειώσεις το Shopify User Experience στο eshop σου

Μη βελτιστοποίηση των meta-tags

Τα ανεπαρκώς βελτιστοποιημένα ή ελλιπή meta-tags βλάπτουν την προβολή του καταστήματός σας. Οι τίτλοι και οι περιγραφές meta είναι σημαντικά στοιχεία για την προσέλκυση κλικ από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε μοναδικούς, πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά τίτλους και συναρπαστικές περιγραφές για κάθε σελίδα. Αποφύγετε τις γενικές φράσεις και εστιάστε σε αυτό που κάνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας μοναδικό. Ελέγχετε τακτικά τα meta-tags σας για να βεβαιωθείτε ότι ευθυγραμμίζονται με τους SEO στόχους σας.

Παραμέληση του internal και external linking

Το internal και external linking βελτιώνει την αυθεντικότητα και το navigation ενός eshop και η απουσία του αποτελεί ένα από τα πιο ερασιτεχνικά λάθη στο Shopify SEO. Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους σε σχετικά προϊόντα ή blog για να βοηθήσετε τους χρήστες να εξερευνήσουν το κατάστημά σας. Δημιουργήστε ποιοτικά backlinks μέσω στρατηγικών όπως αναρτήσεις επισκεπτών ή συνεργασίες με influencer. Αποφύγετε ανεπιθύμητους ή άσχετους συνδέσμους καθώς βλάπτουν. Το σωστό linking ενισχύει το SEO και δημιουργεί καλύτερη εμπειρία χρήστη.

5 στρατηγικές backlinks για Shopify για να δοκιμάσεις
Μην αμελείς τα backlinks για Shopify. Μπορεί να μην είναι άμεσες πωλήσεις όμως συμβάλλουν πολύ στη βελτίωση του SEO και της επισκεψιμότητάς σου.

Αγνόηση των alt tags & meta content

Τα alt tags και το meta content συχνά παραβλέπονται, ωστόσο είναι κρίσιμα για το SEO και την προσβασιμότητα. Προσθέστε περιγραφικό, πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά εναλλακτικό κείμενο σε όλες τις εικόνες, βοηθώντας τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τις εικόνες σας. Τα meta-descriptions πρέπει να συνοψίζουν σαφώς το περιεχόμενο κάθε σελίδας. Αυτές οι μικρές βελτιστοποιήσεις κάνουν το Shopify store σας πιο περιεκτικό, σας βοηθούν να κατατάσσεστε καλύτερα, ειδικά στις αναζητήσεις εικόνων καθώς και να αξιοποιείτε τη δύναμη της πλατφόρμας.

Απουσία παρακολούθησης απόδοσης

Το να μην παρακολουθείτε την απόδοση SEO αποτελεί ένα από τα πιο rookie λάθη στο Shopify SEO και περιορίζει την ανάπτυξή σας. Παρακολουθείτε τακτικά μετρήσεις όπως η επισκεψιμότητα, οι κατατάξεις λέξεων-κλειδιών και τα ποσοστά μετατροπών χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Analytics και το SEMrush. Αυτό βοηθά στον εντοπισμό επιτυχημένων στρατηγικών και περιοχών που χρειάζονται βελτίωση. Αποφύγετε να βασίζεστε σε εικασίες: Οι πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα διασφαλίζουν ότι οι προσπάθειές σας στο SEO ακολουθούν τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Αποφύγετε αυτά τα λάθη στο Shopify SEO για καλύτερα αποτελέσματα

Το να αντιμετωπίζετε τα λάθη στο Shopify SEO είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση της κατάταξης και την αύξηση της επισκεψιμότητας στο κατάστημά σας. Εστιάζοντας σε ισχυρή έρευνα λέξεων-κλειδιών, μοναδικό περιεχόμενο, ταχύτητα eshop και βελτιστοποιημένα meta-tags, μπορείτε να ενισχύσετε την προβολή και τις πωλήσεις του καταστήματός σας. Μικρές αλλαγές και προσαρμογές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην ανάπτυξη του Shopify eshop.