Το Target συνεργάζεται με το Shopify για να προσθέσει νέα και δημοφιλή brands στο eshop της.
Σύμφωνα και με το CNBC, τα μικρά brands που χρησιμοποιούν την eCommerce πλατφόρμα μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο Target Plus, το οποίο αποτελεί την online αγορά της εταιρείας. Το Shopify βοηθά τα μικρότερα brands να δημιουργήσουν και να λειτουργήσουν τα δικά τους online stores.

Συνεργασία Target Plus και Shopify
Η συνεργασία επιτρέπει σε όσους είναι στο Shopify και εδρεύουν στις ΗΠΑ να υποβάλουν αίτηση για να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο Plus μέσω της εφαρμογής Marketplace Connect. Αυτή η πλατφόρμα διευκολύνει την αποτελεσματική διαχείριση παραγγελιών από online αγορές.
Δημοφιλή brands όπως το True Classic και η Caden Lane πρόκειται να ενταχθούν στο Plus, με σχέδια να εισαγάγουν τα προϊόντα αυτών των εμπόρων στα φυσικά καταστήματα σύντομα. Αυτό καθιστά την εταιρεία τον πρώτο μαζικό λιανοπωλητή που συνεργάζεται με το Shopify για να φέρει επιλεγμένα προϊόντα εμπόρων σε φυσικές τοποθεσίες.
Οι δύο εταιρείες δεν έχουν κοινοποιήσει τις οικονομικές λεπτομέρειες ή πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτή η συνεργασία.
Η Cara Sylvester, Executive Vice President και Chief Guest Experience Officer του Target, τόνισε τα οφέλη αυτής της συνεργασίας, λέγοντας πώς η Plus προσκαλεί τους καταναλωτές να εξερευνήσουν μια επιμελημένη συλλογή προϊόντων από προμηθευτές που εμπιστεύονται ώστε να μπορούν να αγοράσουν τη συλλογή της εταιρείας με σιγουριά.
Ο CEO του Shopify, Harley Finkelstein, σημείωσε ότι αυτή η συνεργασία βοηθά τα brands υψηλής ανάπτυξης να προσεγγίσουν εκατομμύρια νέους πελάτες, ένα κρίσιμο βήμα στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο λιανικής.
Επέκταση αγορών λιανικής
Ο Prat Vemana, Chief Digital and Product Officer της εταιρείας, τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας στο Plus δηλώνοντας ότι στο Plus είναι all-in. Τον περασμένο χρόνο, η εταιρεία υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνεργατών και των προϊόντων που φιλοξενούνται εκεί και σύναψε νέες συνεργασίες.
Είπε ότι το Target Plus είναι win-win-win για όλους όσους συμμετέχουν». Αυτό αναφέρεται στους καταναλωτές, στους εμπόρους που πωλούν στην αγορά Plus, καθώς και στα Target και Shopify. Ο Vemana επικαλέστηκε μια έκθεση από την εταιρεία έρευνας αγοράς του κλάδου eMarketer. Η έρευνα του eMarketer αποκάλυψε ότι οι αγορές λιανικής αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 30% της συνολικής ανάπτυξης του eCommerce τα επόμενα τρία χρόνια».
Το Plus, που κυκλοφόρησε το 2019, είναι μια αγορά invite-only, όπου οι έμποροι τρίτων μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Οι αγοραστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν την αγορά μέσω του eshop και της εφαρμογής για κινητά. Επί του παρόντος, το Plus διαθέτει πάνω από 2 εκατομμύρια προϊόντα από περισσότερους από 1.200 συνεργάτες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων δημοφιλών brand όπως Crocs, Timberland, Ruggable και Maui Jim. Η εταιρεία επιλέγει προσεκτικά ποια brand επιτρέπεται να πωλούν στην αγορά της, διασφαλίζοντας μια επιμελημένη και υψηλής ποιότητας ποικιλία για τους πελάτες της.
Οι δύο εταιρείες θα μπορούσαν και οι δύο να επωφεληθούν από την ένωση δυνάμεων. Και οι δύο λιανοπωλητές δυσκολεύονται να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στην οικονομία του πληθωρισμού. Τον Μάιο, η εταιρεία Shopify είχε δηλώσει ότι ανέμενε επιβράδυνση πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο.
Αργότερα τον ίδιο μήνα, το Target είπε ότι οι πωλήσεις του είχαν υποχωρήσει κατά 4% κατά το πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω των καταναλωτών που διέκοψαν την αγορά ειδών παντοπωλείου και αγαθών, όπως διακόσμηση σπιτιού και ένδυση.
Αυτό δεν εμπόδισε την εταιρεία να προσπαθήσει να προσεγγίσει εκείνους τους αγοραστές που εστιάζουν σε ευκαιρίες. Η εταιρεία είπε κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου ότι θα μείωνε τις τιμές σε σχεδόν 5.000 από τα προϊόντα της, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων.
Η εταιρεία, η οποία διαθέτει αποτύπωμα καταστημάτων 2.000 τοποθεσιών, μπορεί επίσης να επιδιώκει να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα μεταξύ μεγαθήριων λιανικής όπως η Amazon και η Walmart. Ωστόσο, το Target είναι η πρώτη εταιρεία λιανικής που συνεργάζεται με το Shopify, το οποίο συγκεντρώνει πάνω από 2 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά.

Ένα σημαντικό βήμα
Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη της αγοράς λιανικής. Με την ενσωμάτωση των εμπόρων του Shopify στο Plus και ενδεχομένως σε φυσικά καταστήματα, η εταιρεία πρόκειται να προσφέρει μια πιο πλούσια, πιο διαφοροποιημένη εμπειρία αγορών, παρέχοντας παράλληλα ευκαιρίες ανάπτυξης για εμπόρους που εδρεύουν στις Η.Π.Α. Αυτή η συνεργασία υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία της digital αγοράς στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και την μελλοντική ανάπτυξη του eCommerce.