Σε 80% ευρωπαϊκές πωλήσεις από τοπικές αποθήκες στοχεύει το Temu
Πλέον και με τοπικές αποθήκες στην Ευρώπη το Temu που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2023 στην Ευρώπη και πλέον οραματίζεται ένα μέλλον όπου 80% των ευρωπαϊκών παραγγελιών θα εκπληρώνονται και θα αποστέλλονται από τοπικές αποθήκες. Η πλατφόρμα άνοιξε την αγορά για τους Ευρωπαίους πωλητές μόλις τον Αύγουστο του περασμένου έτους και τους κάλλεσε να εγγραφούν.
Αποθήκη από τον τόπο σου!
Στην αρχή, είχε ανακοινωθεί ότι οι Ευρωπαίοι πωλητές θα πρέπει να χειρίζονται οι ίδιοι τα logistics, όμως τον Δεκέμβριο του 2024, το Temu άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικές αποθήκες στην Ευρώπη. Έτσι, μέσα από αυτά τα κέντρα εκπλήρωσης, τα προϊόντα από Κινέζους και Ευρωπαίους πωλητές αποστέλλονται απευθείας στους ευρωπαίους πελάτες, μειώνοντας τον χρόνο παράδοσης σε αρκετές ημέρες, αντί για εβδομάδες. Στις ΗΠΑ μάλιστα έχει αρχίσει να γίνει τάση με αρκετούς Αμερικανούς Ασιάτες μετανάστες να μετατρέπουν τα σαλόνια τους σε αποθήκες εκπλήρωσης για προϊόντα.
Αυτό βέβαια φαντάζει λίγο δύσκολο για την δική μας ήπειρο όπου απαιτούνται αρκετές διαδικασίες, όμως η αποστολή από τοπικές κεντρικές αποθήκες είναι πλέον διαθέσιμη σε αρκετές ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ολλανδία και η Ιταλία ενώ πρόσφατα προστέθηκε στην λίστα και η Αυστρία. Tελικός στόχος είναι να διεκπεραιώνεται έως και το 80% των ευρωπαϊκών πωλήσεων μέσω αυτών των τοπικών αυτών αποθηκών.
Η διαφήμιση και τα "απαγορευμένα" προϊόντα
Δεν σταματά όμως μόνο εκεί, καθώς η εταιρεία της PDD Holdings άρχισε πρόσφατα να δοκιμάζει μέσα λιανικής πώλησης, δίνοντας διαφημιστικό χώρο στους πωλητές, με τους πωλητές να πληρώνουν για μεγαλύτερη προβολή στην πλατφόρμα. Αυτή η μέθοδος διαφήμισης είναι από καιρό δημοφιλής στον κόσμο του eCommerce, όμως η κινεζική εταιρεία τη δοκιμάζει προς το παρόν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες και αναμένεται να την αναπτύξει και εντός της Ευρώπης. Μάλιστα, η Γερμανία βρίσκεται στην κορυφή ως ο πιο δημοφιλής προορισμός στην ΕΕ, αποφέροντας τα περισσότερα έσοδα, γεγονός που δεν αποκλείει την πιθανότητα να δούμε από εκεί να ξεκινούν οι διαφημιστικές προσπάθειες.
Κι ενώ από την μία παλεύει για καλύτερη διαφήμιση από την άλλη, οι αρχές της ευρωπαϊκής αγοράς ανακοίνωσαν ότι η συντριπτική πλειονότητα των προϊόντων από κινεζικές πλατφόρμες, όπως του Temu, δεν συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανόνες. Δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά που βρίσκεται σε τέτοια θέση σχετικά με τα προϊόντα της. Με την ανακοινωθείσα ανάπτυξη της Temu στην Ευρώπη, φαίνεται ότι το πρόβλημα αυτό θα συνεχιστεί.