Skroutz: Πώς κινήθηκαν οι online αγορές στις καλοκαιρινές εκπτώσεις;
Το δημοφιλέστερο marketplace της Ελλάδας, το Skroutz συγκέντρωσε δεδομένα γύρω από τις καλοκαιρινές εκπτώσεις του 2024 και την καταναλωτική συμπεριφορά για στην περίοδο 10 Ιουλίου – 30 Αυγούστου 2024. Τι έχουν λοιπόν να μας πουν;
Τι μάθαμε για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις στην Ελλάδα;
Για αρχή η μέση τιμή του καλαθιού κυμάνθηκε στα 48€, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2023, κατά ένα ευρώ.
Οι κατηγορίες με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν οι εξής: Υγεία και Ομορφιά, Σπίτι/Κήπος, Τεχνολογία, Μόδα και Αγορές Supermarket, ενώ οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν το Επαγγελματικό B2B (13,45%), Μόδα (13%), Σπίτι-Κήπος (12,45%) και αγορές supermarket (11,4%). Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι το ποσοστό των εκπτώσεων ήταν περίπου στα ίδια με πέρυσι (κοντά στο 10%) για την αντίστοιχη περίοδο.
Ωστόσο, οι κατηγορίες στις οποίες οι καταναλωτές επωφελήθηκαν περισσότερο επί των εκπτώσεων και πραγματοποίησαν περισσότερες αγορές, διαμορφώνονται ως εξής:
👉 Μόδα: 23,94%
👉 Τεχνολογία: 15,39%
👉 Supermarket: 12,87%
👉 Υγεία-Ομορφιά: 11,55%
👉 Σπίτι-Κήπος: 10,53%
👉 Παιδικά-Βρεφικά: 10,34%
👉 Επαγγελματικά-Β2Β: 10,17%
👉 Auto-Moto: 9,53%
👉 Hobby-Αθλητισμός: 8,85%
👉 Βιβλία: 8,05%
Σημαντικό ήταν επίσης το ποσοστό των χρηστών που εκτός από τις καλοκαιρινές εκπτώσεις επωφελήθηκε και από τις ειδικές προσφορές Plus Deals. Το ποσοστό των χρηστών που προχώρησε σε τουλάχιστον μία αγορά με ειδική προσφορά Plus Deals ξεπέρασε το 33%.
Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις αγορές που έγιναν χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” του Skroutz, στο οποί εμπεριέχονται συνεργασίες με πηγές όπως η Alpha Bank και η Klarna. Έτσι, ένα 21,83% των χρηστών που έκαναν αγορές με έκπτωση κατά την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων 2024 το έπραξε μέσω του προγράμματος “Δόσεις για όλους”, αυξημένο κατά 3,36% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.