Η Black Friday είναι μια παγκόσμια ημέρα για online αγορές, με ένα μεγάλο ποσοστό πελατών να αναζητούν προσφορές και να κάνουν shopping περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου.
Ο ανταγωνισμός με αμέτρητα άλλα eshop σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να είστε προετοιμασμένοι να ξεχωρίσετε. Από την άλλη, πρέπει να είστε και προετοιμασμένοι, καθώς η αυξημένη επισκεψιμότητα μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα στα online stores, όπως κολλήματα ή αργή φόρτωση που απογοητεύουν τους αγοραστές.
Η έγκαιρη προετοιμασία του eshop σας σάς επιτρέπει να εντοπίσετε και να διορθώσετε τυχόν προβλήματα πριν από τη μεγάλη μέρα. Σήμερα, θα σας παρουσιάσουμε μια ολοκαίνουργια, πολύ απλή και στοχευμένη λίστα καθημερινών ελέγχων για το eshop σας ώστε να είναι πανέτοιμο την Παρασκευή αυτή του χρόνου που περιμένουν οι καταναλωτές.

Οι 12 τρόποι για να ελέγχετε καθημερινά το eshop σας ώστε να λειτουργεί καλά την Black Friday
Υπάρχουν μερικά απλά πράγματα στα οποία πρέπει να κάνετε check, καθημερινά, ώστε να βεβαιώνεστε ότι το eshop σας λειτουργεί αποτελεσματικά:
Εκτελέστε καθημερινές δοκιμές ταχύτητας
Κάθε πρωί, ελέγχετε την ταχύτητα του eshop σας με εργαλεία όπως το Google PageSpeed Insights. Το μεγάλο traffic της σημαντικής αυτής ημέρας μπορεί να επιβραδύνει τους χρόνους φόρτωσης, επομένως βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες είναι συμπιεσμένες και ότι τυχόν περιττά plugins είναι απενεργοποιημένα. Η τακτική παρακολούθηση της ταχύτητας διατηρεί την ομαλή λειτουργία του eshop, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών και κρατώντας τους επισκέπτες αφοσιωμένους. Οι γρήγορες ταχύτητες φόρτωσης συμβάλουν στη συνολική αγοραστική εμπειρία αλλά και απόδοση της επιχείρησή σας, καθώς συνδέονται με χαμηλότερα bounce rate και υψηλότερα ποσοστά μετατροπής των απλών επισκεπτών σε πελάτες.
Παρακολουθήστε το απόθεμα σε πραγματικό χρόνο
Ελέγξτε τα επίπεδα αποθέματός σας πολλές φορές την ημέρα για να αποφύγετε την υπερπώληση, ειδικά για δημοφιλή είδη. Χρησιμοποιήστε alerts για να σας ειδοποιούν όταν το απόθεμα εξαντλείται ή είναι χαμηλό. Κρατώντας αρχείο, θα αποφύγετε την εξάντληση, ειδικότερα των δημοφιλών προϊόντων και θα βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν αυτό που θέλουν, όταν το θέλουν.

Τεστάρετε το Checkout Flow κάθε πρωί
Το να λειτουργεί άψογα το checkout είναι μια από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις για ένα eshop, ειδικά στις προσφορές της Black Friday. Το σωστό checkout μειώνει τις πιθανότητες της εγκατάλειψης του καλαθιού και αυξάνει τις μετατροπές των επισκεπτών σε αγοραστές. Κάντε μια γρήγορη δοκιμή του checkout κάθε πρωί, υποβάλλοντας μια δοκιμαστική παραγγελία για testing. Οποιαδήποτε προβλήματα σε αυτό το τελικό στάδιο μπορεί να οδηγήσουν σε χαμένες πωλήσεις. Οι καθημερινές δοκιμές διασφαλίζουν ότι το eshop σας λειτουργεί εξαιρετικά και οι πελάτες σας δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

Ελέγξτε για εγκαταλελειμμένα καρότσια και ανακτήστε τα
Κοιτάξτε τις τιμές των εγκαταλελειμμένων καλαθιών καθημερινά και βεβαιωθείτε ότι τα email υπενθύμισης αποστέλλονται σωστά. Εάν η εγκατάλειψη είναι υψηλή, σκεφτείτε να προσαρμόσετε τις εκπτώσεις σας αναλόγως ή να προσφέρετε επιπλέον κίνητρα για να επαναφέρετε τους αγοραστές. Η ανάκτηση εγκαταλελειμμένου καλαθιού είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις, να κατανοήσετε τι λειτουργεί για το eshop σας και τι όχι και να προσελκύσετε ξανά το ενδιαφέρον των πελατών σας.
Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προϊόντων είναι βελτιστοποιημένες
Ελέγξτε καθημερινά τις κύριες σελίδες προϊόντων σας για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι λεπτομέρειες είναι σωστές. Οι περιγραφές πρέπει να είναι ακριβείς, οι εικόνες πρέπει να φορτώνονται γρήγορα και οι εκπτώσεις της Black Friday θα πρέπει να εμφανίζονται καθαρά. Οι απλές διορθώσεις κάθε μέρα βοηθούν τους αγοραστές να βρουν αυτό που αναζητούν και διευκολύνουν την αγορά τους.
Ενεργοποιήστε τα pop-up και τα χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης
Βεβαιωθείτε ότι τα pop up collections, οι προσφορές περιορισμένου χρόνου και τα χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης είναι ζωντανά και λειτουργούν. Τα pop-up προσθέτουν επείγοντα χαρακτήρα και μπορούν να αυξήσουν τις μετατροπές, καθώς κινητοποιούν τους πελάτες μέσω του urgency, αλλά πρέπει να ρυθμιστούν σωστά. Ένας γρήγορος καθημερινός έλεγχος διασφαλίζει ότι είστε έτοιμοι να προσελκύσετε τους επισκέπτες.
Δοκιμάστε τους εκπτωτικούς κωδικούς
Δοκιμάστε τους εκπτωτικούς κωδικούς κάθε μέρα για να επιβεβαιώσετε ότι λειτουργούν όπως πρέπει. Μικρές δυσλειτουργίες στην εφαρμογή των εκπτώσεων μπορεί να απογοητεύσουν τους πελάτες και να βλάψουν τις μετατροπές. Ο διπλός έλεγχος των κωδικών αποτρέπει προβλήματα και παρέχει μια πιο ομαλή εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς, ειδικά κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτώσεων της Black Friday.

Ελέγξτε τα analytics για να προσδιορίσετε τις τάσεις
Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας κάθε μέρα για να εντοπίσετε τυχόν σημαντικές τάσεις. Εάν συγκεκριμένα προϊόντα πάνε καλά, σκεφτείτε να τα προωθήσετε περισσότερο. Η γρήγορη προσαρμογή του marketing με βάση τα αναλυτικά στοιχεία διατηρεί τη στρατηγική σας σχετική και μεγιστοποιεί την προβολή των αντικειμένων υψηλής απόδοσης.
Ενεργοποιήστε τα συστήματα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας
Επιβεβαιώστε ότι το σύστημα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας του eshop σας λειτουργεί καθημερινά. Εάν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα ή ξαφνικές διακοπές λειτουργίας, ένα πρόσφατο αντίγραφο ασφαλείας θα σας επιτρέψει να ανακτήσετε γρήγορα. Τα καθημερινά αντίγραφα ασφαλείας διατηρούν τα δεδομένα σας ασφαλή και ελαχιστοποιούν τις διακοπές εάν κάτι πάει στραβά.
Ελέγξτε τα social media και τον προγραμματισμό διαφημίσεων
Ελέγξτε ξανά τις προγραμματισμένες αναρτήσεις στα social media, τις διαφημίσεις και τα email για να επιβεβαιώσετε ότι βρίσκονται ακόμα σε καλό δρόμο για την ημέρα. Μικρές προσαρμογές που βασίζονται σε καθημερινές πληροφορίες βοηθούν στη διατήρηση της συνάφειας των μηνυμάτων. Παραμένοντας οργανωμένοι με διαφημίσεις και αναρτήσεις διασφαλίζει ότι το περιεχόμενό σας φτάνει στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή.

Διασφαλίστε την απόδοση του eshop στα κινητά
To mobile commerce έχει κατακτήσει το αγοραστικό κοινό. Οι καταναλωτές προτιμούν πλέον την ευκολία που χαρίζουν οι αγορές απευθείας από τα κινητά τους. Δοκιμάστε το eshop σας σε κινητά κάθε μέρα, καθώς η επισκεψιμότητα από κινητές συσκευές αυξάνεται κατά τη διάρκεια της Black Friday. Βεβαιωθείτε ότι τα κουμπιά αποκρίνονται, τα pop-up δεν είναι ενοχλητικά και οι σελίδες φορτώνονται γρήγορα. Η ομαλή εμπειρία μέσω κινητών, ενισχύει το mobile shopping, κρατά τους αγοραστές ευχαριστημένους και ενισχύει τις πιθανότητές σας για μετατροπές.
Διαχειριστείτε τα Customer Service κανάλια
Βεβαιωθείτε ότι τα κανάλια εξυπηρέτησης πελατών, όπως το live chat και η υποστήριξη μέσω email είναι ενεργά και έτοιμα για γρήγορες απαντήσεις. Οι γρήγορες και αυτοματοποιημένες απαντήσεις βοηθούν τους πελάτες που έχουν ερωτήσεις, μειώνοντας την εγκατάλειψη του καλαθιού και διατηρώντας τους αγοραστές ικανοποιημένους κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτώσεων του χρόνου.


Η προετοιμασία είναι το καλύτερο εργαλείο σας την Black Friday!
Καθώς η Black Friday βρίσκεται μια ανάσα μακριά, θυμηθείτε: το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στην προετοιμασία. Όσο πιο προετοιμασμένοι είστε τώρα, τόσο πιο ομαλές θα είναι οι πωλήσεις σας όταν έρθει η μέρα.Βελτιώνοντας συνεχώς το eshop σας και δοκιμάζοντας τα συστήματά σας, προετοιμάζεστε για επιτυχία στην πιο ανταγωνιστική σεζόν αγορών. Μείνετε συγκεντρωμένοι, παρακολουθήστε, κάντε αλλαγές και συνεχίστε να πορεύεστε με επιτυχία!