eCommerce «γίγαντες» δωρίζουν εκατομμύρια για να στηρίξουν τα θύματα του τυφώνα Helene
Ο τυφώνας Helene αναμένεται να προκαλέσει ζημιές έως και 35 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Φλόριντα, την Βόρεια Καρολίνα και τα νοτιοανατολικά, σύμφωνα με το Moody's Analytics.
Οι μεγάλοι λιανοπωλητές των ΗΠΑ συμβάλλουν με δωρεές και πόρους στους πληγέντες από τον τυφώνα Helene. Εταιρείες όπως η Amazon, η Walmart και η Target αποτελούν μέρος μιας λίστας με επιχειρήσεις που επιχειρούν να συνδράμουν και να προσφέρουν αγαθά.
Ο τυφώνας, που έπληξε την Φλόριντα στις 26 Σεπτεμβρίου ως καταιγίδα κατηγορίας 4, έχει ήδη στοιχίσει τη ζωή σε περισσότερους από 200 ανθρώπους, όπως αναφέρει το NBC News. Επιπλέον, μόνο το 2% των σπιτιών στις περιοχές που επλήγησαν περισσότερο είχαν ασφάλιση, επιδεινώνοντας το μέγεθος της ζημιάς.
Έμποροι λιανικής που συμβάλλουν στις προσπάθειες υποστήριξης από τον τυφώνα Helene
Η Walmart έχει δεσμευτεί για βοήθεια 6 εκατομμυρίων δολαρίων, με τη βοήθεια του Sam's Club και του Walmart Foundation. Οι συνεισφορές τους περιλαμβάνουν τρόφιμα, νερό, βασικές προμήθειες και επιχορηγήσεις. Επιπλέον, η Walmart ανακοίνωσε ότι θα αντιστοιχίσει δωρεές πελατών στον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό έως και 2,5 εκατομμύρια δολάρια.
Οι προσπάθειες υποστήριξης της Walmart πραγματοποιούνται σε συνεργασία με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και προμηθευτές για τους πληγέντες του τυφώνα Helene. Παρέχουν υπηρεσίες για συγκεκριμένες περιοχές, όπως πρόσβαση στο ρεύμα, δωρεάν γεύματα, Wi-Fi, σταθμούς φόρτισης και εγκαταστάσεις πλυντηρίου και ντους.
Η Walmart κατατάσσεται στη δεύτερη θέση στους Top 1000 λιανοπωλητές Digital Commerce 360 στην Βόρεια Αμερική. Άλλες σημαντικές συνεισφορές προήλθαν από την Amazon, τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής, η οποία δώρισε 19.500 ουγγιές βρεφικής φόρμουλας στην Βόρεια Καρολίνα και απέστειλε 12 φορτηγά με βασικές προμήθειες. Η Amazon ανέπτυξε επίσης ομάδες απόκρισης και δημιούργησε μια πύλη δωρεών για την υποστήριξη οργανισμών που έχουν ελεγχθεί και στηρίζουν όσους έχουν πληγεί από τον τυφώνα Helene.
Η Target, που κατατάχθηκε πέμπτος, δώρισε 3 εκατομμύρια δολάρια σε οργανισμούς αρωγής σε περιπτώσεις καταστροφών, συμπεριλαμβανομένων των Convoy of Hope, SBP και τοπικών τραπεζών τροφίμων.
Η Amazon, η Walmart και η Target είναι οι τρεις κορυφαίοι λιανοπωλητές στην κατηγορία των Top 1000's Mass Merchant.
Συνεισφορές από το Home Depot και το Lowe's
Στον τομέα της οικιακής βελτίωσης, ζωτικής σημασίας για τις προσπάθειες ανοικοδόμησης, το Home Depot και το Lowe's έκαναν σημαντικές δεσμεύσεις, δωρίζοντας ο καθένας 2 εκατομμύρια δολάρια για ανακούφιση.
Η Erin Izen, executive director του The Home Depot Foundation, είπε ότι το Home Depot's Foundation και το Team Depot συνεργάζονται στενά με εταίρους παροχής βοήθειας σε περιπτώσεις καταστροφών για να βοηθήσουν τις πληγείσες κοινότητες.
Η Home Depot ανέφερε οργανισμούς όπως το Convoy of Hope, το World Central Kitchen και το ToolBank Disaster Services μεταξύ εκείνων που λαμβάνουν υποστήριξη.
Ο τυφώνας αλλάζει όνομα και ξαναχτυπά
Μόλις δύο εβδομάδες μετά τον τυφώνα Helene, η Φλόριντα αντιμετωπίζει τώρα τις επιπτώσεις του τυφώνα Milton, ο οποίος έφτασε στην ξηρά ως καταιγίδα κατηγορίας 3, κοντά στο Siesta Key της κομητείας Sarasota. Ο Milton διέσχισε τη χερσόνησο της Φλόριντα, προκαλώντας τουλάχιστον 14 θανάτους και αφήνοντας εκατομμύρια εγκαταστάσεις χωρίς ρεύμα, προκαλώντας σοβαρές ζημιές σε ολόκληρη την πολιτεία.
Ενώ η καταιγίδα έχει εξασθενήσει σε μετατροπικό κυκλώνα, τα ανατολικά τμήματα της Φλόριντα εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, καθώς ο Milton έφερε πολλούς ανεμοστρόβιλους, κύματα 28 ποδιών, ισχυρούς ανέμους, έντονες βροχοπτώσεις και μια καταστροφική καταιγίδα. Έξι θάνατοι σημειώθηκαν σε ένα χωριό συνταξιούχων στην κομητεία St. Lucie λόγω των ανεμοστρόβιλων που προκάλεσε ο τυφώνας.
Πάνω από 3,3 εκατομμύρια σπίτια και επιχειρήσεις έχουν πληγεί, ιδιαίτερα στη δυτική-κεντρική περιοχή του St. Petersburg. Εκδόθηκαν ειδοποιήσεις εκκένωσης σε εκατομμύρια, με προειδοποιήσεις για σημαντικούς κινδύνους.
Καθώς οι κοινότητες ανακάμπτουν τόσο από τον τυφώνα Helene όσο και από τον Milton, οι προσπάθειες των λιανοπωλητών και των οργανώσεων παροχής βοήθειας συνεχίζουν να είναι σημαντικές για τις πληγείσες περιοχές.
Η σημασία για το eCommerce
Η ανταπόκριση από τους μεγάλους λιανοπωλητές υπογραμμίζει τον ουσιαστικό ρόλο των «μεγάλων παικτών» του eCommerce στην ανακούφιση από καταστροφές, επιδεικνύοντας την ευελιξία του κλάδου στην υποστήριξη των πληγέντων περιοχών. Αυτή η συνεισφορά ενισχύει τους δεσμούς με τις τοπικές κοινότητες και τη φήμη των brand, διασφαλίζοντας ότι οι εταιρείες παραμένουν κρίσιμοι πυλώνες στις προσπάθειες ανάκαμψης, στο πλευρό των πληγέντων καταναλωτών τους.