To TikTok με βλέψεις για $17 δισ. όγκο eCommerce σε ΗΠΑ
Το TikTok εισέρχεται δυναμικά στο 2024 και στοχεύει να επεκτείνει το eCommerce στις ΗΠΑ με $17,5 δισ. το τρέχον έτος, όπως μας πληροφορεί το PYMNTS.
Φαίνεται λοιπόν ότι η πλατφόρμα ετοιμάζεται να γίνει μια μεγάλη απειλή για κολλωσούς του eCommerce όπως Amazon, Shein και Temu.
Το TikTok στοχεύει ΗΠΑ και Λατινική Αμερική !
Οι αναφορές λοιπόν αναφέρουν ότι σε εσωτερικά meeting αυτός είναι ο στόχος για φέτος που συζητήθηκε εκτενώς για το TikTok των ΗΠΑ ενώ φαίνεται ότι υπάρχει και η σκέψη να επεκταθούν οι πωλήσεις και στην Λατινική Αμερική τους ερχόμενους μήνες.
Τα νέα αυτά έρχονται μερικές εβδομάδες αφότου το TikTik δημοσίευσε μια αναφορά που θέλει τις καταναλωτικές δαπάνες να ανέρχονται σε ύψος $10 δισ. και μάλιστα από ένα app που δεν είναι καν mobile game, την ίδια στιγμή που άλλα δεδομένα αναφέρουν ότι συγκέντρωσε $3,8 δισ. το 2023, έναντι των $3,3 δισ. του 2022. Και να σκεφτείτε ότι αυτοί οι αριθμοί δεν περιλαμβάνουν καν τα έσοδα από το κομμάτι του eCommerce.
Σύμφωνα με την Lexi Sydow, επικεφαλής των δεδομένων της data.ai, το “TikTok είναι έτοιμο να γίνει η πιο κερδοφόρα mobile εφαρμογή όλων των εποχών - πλησιάζοντας το ορόσημο των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024”. “Οι καταναλωτές ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα δίνοντας λεφτά στους αγαπημένους τους δημιουργούς, ωθώντας το TikTok να ξεπεράσει το πιο κερδοφόρο παιχνίδι για κινητά στον κόσμο μέχρι σήμερα: το εθιστικό και αγαπημένο Candy Crush Saga.”
Οι καταναλωτικές δαπάνες του TikTok γίνονται μέσα από τα TikTok coins που ξοδεύουν οι χρήστες σε εικονικά δώρα για τους δημιουργούς και τα οποία κατόπιν οι content creator μπορούν να τα μετατρέψουν σε fiat χρήμα.
Είναι γραμμένο στους αριθμούς!
Τα φιλόδοξα αυτά πλάνα της εταιρείας έρχονται σε μια εποχή που ολοένα και περισσότεροι νέοι χρήστες χρησιμοποιούν τις social media* εφαρμογές όπως το TikTok και το Instagram και ως καταστήματα αγορών.
Το ίδιο το PYMNTS σε συνεργασία με την Amazon Web Services βρήκαν σε έρευνά τους ότι το 68% της Gen Z αναζήτησε προϊόντα σε πλατφόρμες social media ενώ ένα 22% τοις εκατό προχώρησε και σε αγορά, κάνοντας το υψηλότερο ποσοστό αγορών στα social media ανάμεσα σε όλες τις ενεργές γενιές.
Φαίνεται λοιπόν ότι πλέον τα social media εισέρχονται με φόρα στον κόσμο του eCommerce με μια ολόκληρη γενιά να τα χρησιμοποιεί σε ίδια ισχύ με το Google για να κάνει αγορές και αναζητήσεις brand και προϊόντων. Ένα νέο 2024 ξημερώνει και θα περιμένουμε να δούμε πόσο ακόμη θα εξαπλωθεί η δύναμη των social σε τομείς της καθημερινότητάς μας.