Όλο και περισσότεροι online έμποροι επεκτείνουν τις προσπάθειές τους την προώθηση των eshop τους σε social πλατφόρμες, και το X έχει γίνει μια ενδιαφέρουσα επιλογή στο eCommerce. 

Με τη μοναδική προσέγγισή του στις ειδήσεις, τη δέσμευση που προκύπτει από το community και την αυξανόμενη βάση χρηστών, το X προσφέρει ευκαιρίες στους πωλητές να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα. 

Ως έμποροι μπορείτε να αξιοποιήσετε τον φιλικό προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλγόριθμο, το κοινό και τις καινοτόμες λειτουργίες του X στο eCommerce το 2025, ως εξής: 

Τι γίνεται με το X (πρώην Tiwttwer) στο eCommerce και τις πωλήσεις;
Πώς μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου, εντάσσοντας το X (πρώην Twitter) στο eCommerce στρατηγικό πλάνο σου!

Γιατί να επιλέξετε το X στο eCommerce το 2025

Το X στο eCommerce προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλες social media πλατφόρμες. Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του, όπως ένας υποστηρικτικός αλγόριθμος για μικρές επιχειρήσεις και μια μεγάλη, αφοσιωμένη βάση χρηστών, το καθιστούν ιδανική επιλογή για πωλητές. Ακολουθούν πιο αναλυτικά οι βασικοί λόγοι για τους οποίους αξίζει να λάβετε υπόψη την πλατφόρμα και να επενδύσετε στο X στο eCommerce το 2025:

  • Λιγότερος ανταγωνισμός: Πολλές μεγάλα brands αποχώρησαν από το X, δημιουργώντας ένα διαφημιστικό κενό.
  • Αλγόριθμος φιλικός προς τις SMB (small medium business): Ο αλγόριθμος του X ευνοεί τις μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις, αυξάνοντας την προβολή τους.
  • Μεγάλο κοινό: Πάνω από 600 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως, με την πλειοψηφία να είναι άνδρες, σύμφωνα με το Practical Commerce.
  • Ειδήσεις και εστίαση στα κοινά: Προσελκύει ένα νεότερο, αφοσιωμένο πλήθος που ενδιαφέρεται για ειδήσεις και τρέχοντα γεγονότα.
  • Δυναμικός χώρος: Προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για προώθηση προϊόντων στο eCommerce.
x screenshot

Αποτελεσματικές στρατηγικές για την προώθηση προϊόντων στο X

Η προώθηση προϊόντων στο X στο eCommerce απαιτεί σαφή κατανόηση των χαρακτηριστικών της πλατφόρμας και των προτιμήσεων του κοινού. Οι πωλητές μπορούν να αξιοποιήσουν διάφορα εργαλεία για να αυξήσουν την προβολή, να προσελκύσουν τους χρήστες και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Παρακάτω είναι μερικοί αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης προϊόντων στο X το 2025:

Εκτελέστε διαφημίσεις στο X για καλύτερη ορατότητα

Οι διαφημίσεις στο X (πρώην Twitter) είναι παρόμοιες με αυτές σε άλλες πλατφόρμες, επιτρέποντάς σας να στοχεύετε το κοινό που σας ενδιαφέρει και να παρακολουθείτε την απόδοση. Αν και λιγότερο εξελιγμένες από τις διαφημίσεις TikTok ή Meta, οι διαφημίσεις στο X σας δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε μορφές κειμένου, εικόνας ή βίντεο για να ενισχύσετε την ορατότητα των προϊόντων σας. Με έναν μικρότερο αριθμό διαφημιζόμενων, οι επιχειρήσεις σας μπορούν να βρουν λιγότερο ανταγωνισμό και περισσότερες ευκαιρίες να προσεγγίσουν μελλοντικούς πελάτες μέσω του X στο eCommerce.

Προωθήστε προϊόντα μέσω engaging καμπανιών

Σε χώρες όπου το X Shop δεν είναι διαθέσιμο, μπορείτε να δημιουργήσετε ελκυστικές καμπάνιες για να προσελκύσετε αγοραστές. Μοιραστείτε οπτικά ελκυστικές αναρτήσεις, ανακοινώστε limited-time εκπτώσεις ή διοργανώστε δημοσκοπήσεις για να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε direct messages για να στείλετε προσωποποιημένες προσφορές ή links προϊόντων. Αυτή η προσέγγιση θα σας βοηθήσει να χτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας και να ενισχύσετε τις προωθητικές σας ενέργειες.

Χρησιμοποιήστε live shopping για να ενισχύσετε το engagement

Το live shopping αποτελεί βασική τάση στο X, ειδικά για influencers που επεκτείνουν το κοινό τους μέσω podcast. Μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή την ευκαιρία δοκιμάζοντας live αγορές, όπου θα προβάλλετε τα προϊόντα σας σε πραγματικό χρόνο ενώ θα αλληλεπιδράτε με τους θεατές σας. Καθώς οι live αγορές προβλέπεται να αυξηθούν, μπορείτε να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με το κοινό σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε πραγματικό χρόνο.

Είναι το livestreaming στο eCommerce ένα νέο trend;
Livestreaming στο eCommerce: Η νέα τάση των live αγορών ήρθε για να μείνει!
x logo σε μαύρο

Προσελκύστε χρήστες με δημιουργικές αναρτήσεις

Η τακτική και δημιουργική ανάρτηση είναι σημαντική για μια στρατηγική X στο eCommerce. Ο αλγόριθμος της πλατφόρμας ευνοεί αναρτήσεις που ενθαρρύνουν την αφοσίωση, όπως σχόλια και νέους followers, έναντι αυτών που οδηγούν απευθείας σε σελίδες προϊόντων. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε κωδικούς κουπονιών σε αντάλλαγμα για σχόλια ή παρακολούθηση, αυξάνοντας έτσι την απήχησή σας και την αφοσίωση. Στη συνέχεια, μπορείτε να μοιράζεστε links προϊόντων μέσω direct messages, διασφαλίζοντας υψηλότερες πιθανότητες μετατροπών ενώ διατηρείτε την ορατότητά σας υψηλή.

Θεωρήστε το X ως δευτερεύον κανάλι για προσφορές

Αν και το X ίσως να μην αποδίδει τόσο καλά όσο το TikTok Shop ή οι διαφημίσεις Meta λόγω του social commerce), αποτελεί εξαιρετική δευτερεύουσα ή συμπληρωματική πλατφόρμα. Η εστίασή του στις ειδήσεις και την πολιτική το καθιστά κατάλληλο για brands που στοχεύουν σε κοινό με έντονο ενδιαφέρον για τα κοινά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το X στο eCommerce για να διαφοροποιήσετε τις στρατηγικές προώθησης και να συνδεθείτε με ένα μοναδικό, ενημερωμένο κοινό.

Γιατί το X πρέπει να είναι μέρος της στρατηγικής σας το 2025

Τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του X, συμπεριλαμβανομένου του φιλικού προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλγόριθμου και του κοινού με επίκεντρο τις ειδήσεις, το καθιστούν μια πολύτιμη πλατφόρμα για τους πωλητές eCommerce. Οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν διαφημίσεις, live αγορές και δημιουργικές αναρτήσεις για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων. Αν και δεν αποτελεί κύρια επιλογή για όλα τα brands, το X στο eCommerce είναι ιδανικό για επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αλληλεπιδράσουν με ένα μοναδικό κοινό και να διαφοροποιήσουν τις στρατηγικές πωλήσεών τους.