Το Πάσχα είναι μια σημαντική πωλησιακή eCommerce περίοδος, αλλά πολλά καταστήματα Shopify χάνουν πελάτες στο τελευταίο βήμα, την ολοκλήρωση αγορών. Μια περίπλοκη ή αργή διαδικασία μπορεί να απογοητεύσει τους αγοραστές, οδηγώντας τους να εγκαταλείψουν τα καλάθια τους. Το να βελτιώσετε το eshop σας και συγκεκριμένα το Shopify checkout το Πάσχα εξασφαλίζει μια πιο ομαλή εμπειρία, βοηθώντας στη μετατροπή περισσότερων επισκεπτών σε αγοραστές. 

Από την απλοποίηση της διαδικασίας έως τη δημιουργία αίσθησης επείγοντος, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει η ολοκλήρωση αγοράς πιο εύκολη. 

Δείτε πώς να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία αγοράς να μειώσετε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και να αυξήσετε τα έσοδά σας.

Tips για λιγότερα cart abandonment και περισσότερα sales

Μια καλά επιμελημένη διαδικασία Shopify checkout το Πάσχα είναι απαραίτητη για να αυξήσετε τα conversion. Οι πελάτες αναμένουν μια ομαλή, ασφαλή και γρήγορη εμπειρία. Οποιοδήποτε εμπόδιο στη διαδικασία μπορεί να οδηγήσει σε εγκατάλειψη καλαθιού. 

Ας δούμε βασικές συμβουλές για τη βελτίωση της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς αυτή τη σεζόν:

Κάντε το checkout εξαιρετικά απλό

  • Χρησιμοποιήστε το One-Page Checkout του Shopify: Μια πολύπλοκη διαδικασία μειώνει τις πωλήσεις. Οι πελάτες βαριούνται ή εκνευρίζονται και φεύγουν. Το one-page του Shopify τα κάνει όλα γρήγορα και εύκολα, συγκεντρώνοντας όλα τα βήματα σε μία οθόνη.
  • Επιτρέψτε την ολοκλήρωση αγοράς ως Επισκέπτης: Το να απαιτείται η δημιουργία λογαριασμού πριν από την αγορά είναι λάθος. Πολλοί πελάτες θα αποχωρήσουν αντί να εγγραφούν. Δώστε τους τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν την αγορά τους ως επισκέπτες, ώστε να τελειώσουν τη διαδικασία γρήγορα.
  • Αυτόματη συμπλήρωση & αναζήτηση διεύθυνσης: Η χειροκίνητη πληκτρολόγηση όλων των στοιχείων είναι κουραστική. Βελτιώστε το Shopify checkout το Πάσχα με τη λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης και την αναζήτηση διεύθυνσης μέσω Google. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και αποτρέπει λάθη.
13 ιδέες για να βελτιώσεις το Shopify checkout
Είναι το Shopify checkout σου η καλύτερη δυνατή εκδοχή του; Εμπνεύσου μέσα από τις ιδέες εδώ και θα είναι έτοιμο να απογειώσει τις πωλήσεις σου.
κολάζ γαλάζιο άνθρωπος χέρι κινητό κουτιά

Δημιουργήστε αίσθηση επείγοντος & έλλειψης αποθέματος

Το αίσθημα του urgency μπορεί να κάνει και τον πιο αναποφάσιστο να δράσει!

  • Προσθέστε χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης: Ενθαρρύνετε τις γρήγορες αγορές με χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης στη σελίδα ολοκλήρωση αγοράς. Δείξτε πόσο διαρκούν οι πασχαλινές εκπτώσεις ή οι δωρεάν αποστολές.
  • Προβάλετε μηνύματα περιορισμένου αποθέματος: Ένα μικρό μήνυμα όπως «Απομένουν μόνο 3 τεμάχια!» κάνει τους πελάτες να δράσουν γρήγορα.
  • Δείξτε ζωντανή δραστηριότητα πωλήσεων: Υπάρχουν ειδικά Shopify apps που εμφανίζουν πρόσφατες αγορές και ενημερώνουν για το απόθεμα. Όταν οι πελάτες βλέπουν άλλους να αγοράζουν, νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Προσφέρετε περισσότερες επιλογές πληρωμής

Μην αφήνετε κανέναν πελάτη εκτός Shopify checkout το Πάσχα, γίνετε πιο ευέλικτοι στις πληρωμές που δέχεστε, ως εξής:

  • Προσφέρετε περισσότερες επιλογές πληρωμής:  Όσο περισσότερες επιλογές πληρωμής προσφέρετε, τόσο καλύτερα για τους πελάτες σας .Μιας και το Shopify Payments δεν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα, μπορείτε να ενεργοποιήσετε επιλογές όπως PayPal, αντικαταβολή, κάρτες Visa και Mastercard, όπως και τραπεζικές μεταφορές για να διευκολύνετε τις αγορές.
  • Προσθέστε επιλογές «Αγορά Τώρα, Πληρωμή Αργότερα» (BNPL): Μερικοί πελάτες προτιμούν να πληρώσουν σε δόσεις. Προσφέρετε επιλογές όπως Klarna, TBI, κ.α., για να διευκολύνετε τις πασχαλινές αγορές.
  • Δεχθείτε τοπικές μεθόδους πληρωμής: Αν πουλάτε διεθνώς, προσθέστε τοπικές επιλογές όπως iDEAL, Sofort ή Boleto.
Τα πιο δημοφιλή ελληνικά payment gateways στο Shopify
Ανακάλυψε τα πιο δημοφιλή ελληνικά payment gateways στο Shopify που πρέπει να ενσωματώσεις στο checkout σου για απρόσκοπτες πωλήσεις.

Κάντε τη διαδικασία αγοράς mobile friendly

Οι περισσότεροι χρήστες ψωνίζουν από το κινητό, ειδικά τις γιορτές. Τα store που δεν είναι mobile friendly, δεν έχουν πιθανότητες να προσφέρουν επιτυχημένη διαδικασία Shopify checkout το Πάσχα. Έτσι, για να προσφέρετε καλύτερη εμπειρία στο checkout από κινητό:

  • Χρησιμοποιήστε μεγάλα κουμπιά για εύκολο πάτημα με το δάχτυλο.
  • Μειώστε τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσει ο πελάτης.
  • Προσθέστε πληρωμές με ένα κλικ για γρηγορότερη ολοκλήρωση.

Για να φορτώνει το online store πιο γρήγορα:

  • Συμπιέστε τις εικόνες και ενεργοποιήστε το lazy loading.
  • Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία ταχύτητας του Shopify.
  • Αφαιρέστε scripts που δεν χρειάζονται και καθυστερούν τη διαδικασία.

Μειώστε τα απρόσμενα κόστη και επενδύστε στην ασφάλεια πληρωμών

Οι ειλικρινείς τιμές σε όλο το αγοραστικό ταξίδι ενισχύουν το επιτυχημένο Shopify checkout το Πάσχα, καθώς:

  • Εμφανίστε το τελικό κόστος από την αρχή: Οι κρυφές χρεώσεις αποθαρρύνουν τις αγορές. Δείξτε όλα τα κόστη, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών και των φόρων, πριν το τελικό βήμα.
  • Προσφέρετε δωρεάν ή έκπτωση στα μεταφορικά: Το Πάσχα είναι ιδανική περίοδος για προσφορές δωρεάν αποστολής. Προσθέστε μια ένδειξη όπως «Ξοδέψτε άλλα 10€ για δωρεάν μεταφορικά!»
  • Εμφανίστε trust badges: Οι καταναλωτές ανησυχούν για τις online απάτες. Προσθέστε πιστοποιητικά SSL, σήματα ασφαλείας και λογότυπα προστασίας πληρωμών για να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη.

Σκεφτείτε στρατηγικές για το cart abandonment

Υπενθυμίστε στους πελάτες τα προϊόντα που άφησαν στο καλάθι. Για να σταματήσει το cart abandonment να είναι πρόβλημα στο Shopify checkout το Πάσχα:

A. Στείλτε emails υπενθύμισης: Πρόκειται για τα κλασικά abandoned cart emails, δηλαδή αυτοματοποιημένα email που στέλνονται σε πελάτες οι οποίοι πρόσθεσαν προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκλήρωσαν την αγορά. Είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να τους επαναφέρετε.

  • 1ο Email (Μετά από 1 Ώρα): Φιλική υπενθύμιση με εικόνα του προϊόντος. Η πρώτη υπενθύμιση πρέπει να είναι διακριτική και χρήσιμη ώστε να θυμίσετε στον πελάτη τι άφησε πίσω του και γιατί αξίζει να επιστρέψει.
  • 2ο Email (Μετά από 24 Ώρες): «Η πασχαλινή σας προσφορά λήγει σύντομα!» Προσθέστε ένα αίσθημα επείγοντος, για να αυξήσετε τις πιθανότητες ο πελάτης να ολοκληρώσει την αγορά του άμεσα.
  • 3ο Email (Μετά από 48 Ώρες): «Σας δίνουμε 10% έκπτωση για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας!» Το τελευταίο email περιλαμβάνει ένα επιπλέον κίνητρο (την έκπτωση) ώστε να λάβει πιο γρήγορα μια απόφαση αγοράς.

B. Χρησιμοποιήστε SMS & Push Notifications: Οι ειδοποιήσεις push και τα SMS είναι πιο άμεσοι τρόποι επικοινωνίας σε σύγκριση με το email. Ιδιαίτερα χρήσιμοι για το Shopify checkout το Πάσχα, ειδικά όταν ο πελάτης χρησιμοποιεί το κινητό για navigation. Υπάρχουν εφαρμογές όπως το PushOwl, που στέλνουν ειδοποιήσεις κατευθείαν στο κινητό ή το browser, υπενθυμίζοντας τα προϊόντα που έμειναν στο καλάθι.

Γ. Δημιουργήστε retargeting ads: Χρησιμοποιήστε στοχευμένες διαφημίσεις μέσω Facebook και Google για να υπενθυμίσετε στον πελάτη τα προϊόντα που άφησε. Τα retargeting ads εμφανίζουν στον πελάτη τα αντικείμενα που είχε προσθέσει, ενισχύοντας την πιθανότητα επιστροφής και ολοκλήρωσης της αγοράς. Αυτές οι διαφημίσεις είναι ιδιαίτερα χρήσιμες την περίοδο του Πάσχα, όταν οι αγοραστικές αποφάσεις παίρνονται πιο αυθόρμητα και παρορμητικά.

Προσφέρετε πασχαλινές προσφορές στο checkout

A. Δώστε Special Easter Sales: Χρησιμοποιήστε ειδικούς εκπτωτικούς κωδικούς, όπως για παράδειγμα τον κωδικό EASTER10 για 10% έκπτωση στην τελική τιμή.

B. Προσθέστε δώρα στο καλάθι: Για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ, προσφέρετε ένα μικρό πασχαλινό δώρο χωρίς χρέωση. Εναλλακτικά, εφαρμόστε προσφορές τύπου «αγοράστε δύο, πάρτε ένα τρίτο δώρο», ειδικά σε εποχικά προϊόντα όπως οι πασχαλινές σοκολάτες.

Γ. Δημιουργήστε πασχαλινά bundles: Φτιάξτε σετ δώρων σε μειωμένες τιμές. Έτσι, αυξάνετε τη μέση αξία παραγγελίας και διευκολύνετε την αγορά δώρων για το Πάσχα.

Βελτιώστε την εμπειρία μετά την αγορά

Τα tips δεν σταματάνε μετά από ένα επιτυχημένο Shopify checkout το Πάσχα. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του Thank You page και του email marketing για να ενισχύσετε τη σύνδεση με τον πελάτη.:

A. Upsell & Cross-Sell στο Thank You page: Μετά την αγορά, προτείνετε σχετικά προϊόντα: «Οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το πασχαλινό καλάθι αγόρασαν επίσης…». Για παράδειγμα, μπορείτε να εμφανίσετε επιλογές που προτίμησαν και άλλοι χρήστες με παρόμοια αγορά.

B. Ενθαρρύνετε το Social Sharing: Ενθαρρύνετε τον πελάτη να μοιραστεί την πασχαλινή του αγορά στα social media. Προσφέρετε μικρή έκπτωση για την επόμενη παραγγελία, ως ανταμοιβή για την κοινοποίηση.

Γ. Στείλτε emails παρακολούθησης: Χρησιμοποιήστε εποχιακό design στο email επιβεβαίωσης και προτείνετε προγράμματα επιβράβευσης για μελλοντικές αγορές.

💡
Οι Experts μπορούν να κάνουν τον έλεγχο στο eshop σας, ώστε να διαπιστωθεί αν πληροί τα κριτήρια για να αντέξει την «Esterία» των αγορών.
χέρι κάρτα POS ξύλινη επιφάνεια

Προσφέρετε εύκολο και ομαλό checkout και αυξήστε τα Easter sales

Το βελτιωμένο Shopify checkout το Πάσχα είναι πολύ σημαντικό. Με όλα τα παραπάνω απλά tips μπορείτε να βελτιώσετε τη διαδικασία με πασχαλινές προσφορές, υπενθυμίσεις, επιλογές πληρωμής κ.α.

Δώστε στους πελάτες λόγους να επιστρέψουν και μετά τις γιορτές. Όσο πιο ξεκάθαρη και ευχάριστη είναι η εμπειρία τους, τόσο πιο πιθανό είναι να αγοράσουν ξανά από το eshop σας!