Μια ακόμη AI λειτουργία δοκιμάζει η Amazon στο mobile app της η οποία μέσω ηχητικού θα συνοψίζει λεπτομέρειες προϊόντων και κριτικές πελατών σε σύντομα αποσπάσματα τύπου podcast.

Ο γίγαντας του eCommerce αναφέρει ότι η λειτουργία είναι πλέον διαθέσιμη για ένα υποσύνολο χρηστών στις ΗΠΑ. Τα ηχητικά αυτά κλιπ έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους αγοραστές να κατανοούν γρήγορα τις βασικές πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν σε μακροσκελείς περιγραφές προϊόντων.

Πώς λειτουργούν οι ακουστικές αυτές περιλήψεις

Μετά λοιπόν από το λανσάρισμα και τεστάρισμα νέων ρομπότ για αποθήκες, μαθαίνουμε μέσα από το blog AboutAmazon.com ότι το εργαλείο αντλεί περιεχόμενο από τον κατάλογο προϊόντων του δημοφιλούς marketplace, κριτικές και άλλες διαδικτυακές πηγές. Στη συνέχεια, χρησιμοποιεί μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM) για τη δημιουργία ενός σεναρίου και κατόπιν μια συνθετική φωνή αφηγείται το σενάριο αυτό. Τα ηχητικά αποσπάσματα έχουν σχεδιαστεί για να μιμούνται πραγματικές συνομιλίες και συνήθως διαρκούν περίπου δύο λεπτά.

Ρομπότ Amazon: Δεν είναι έτοιμα να αντικαταστήσουν ανθρώπους
Η άνοδος των ρομποτ αναβάλλεται προς το παρόν καθώς τα νέα μοντέλα της Amazon ύστερα από δοκιμές φάνηκε ότι δεν ήταν έτοιμα να αντικαταστήσουν τους ανθρώπους.

«Η λειτουργία κάνει την έρευνα προϊόντων διασκεδαστική και βολική - είναι σαν να έχετε χρήσιμους φίλους που συζητούν για πιθανές αγορές, ώστε να διευκολύνετε τις αγορές σας, ακόμη και αν κάνετε πολλαπλές εργασίες ή βρίσκεστε εν κινήσει», δήλωσε ο Rajiv Mehta, αντιπρόεδρος του τμήματος αναζήτησης και συζητήσεων αγορών της Amazon, στην ανάρτηση στο blog.

Ο διευρυνόμενος ρόλος του AI στην ανακάλυψη προϊόντων

Οι νέες ηχητικές περιλήψεις ξεκινούν με μια δήλωση αποποίησης ευθύνης ότι δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη και ακολουθούνται από μια χαλαρή ανταλλαγή απόψεων μεταξύ δύο τεχνητών «οικοδεσποτών».

Ένα κουμπί «Hear the highlights» εμφανίζεται κάτω από τις εικόνες των επιλέξιμων προϊόντων, επιτρέποντας στους χρήστες να τα ακούσουν. Η Amazon λέει ότι το εργαλείο δοκιμάζεται επί του παρόντος σε προϊόντα που συνήθως απαιτούν περισσότερη προσοχή πριν από την αγορά, αν και δεν έδωσε παραδείγματα. Φυσικά δεν είναι η πρώτη προσπάθεια για καινοτόμα εργαλεία καθώς πρόσφατα πρόσθεσε και τη λειτουργία Interests με στόχο τις πιο στοχευμένες προτάσεις προϊόντων μέσα από προτιμήσεις του χρήστη.

Μπορείτε να ακούσετε ένα παράδειγμα παρακάτω το οποίο βρήκαμε μέσω RetailWire και να πάρετε μια γεύση για το νέο αυτό εργαλείο. Η περιγραφή αφορά μια καφετιέρα Keurig.

audio-thumbnail
Amazon Hear the highlights Keurig K Elite Single Serve K Cup Pod Coffee Maker
0:00
/119.902041

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αμερικανική εταιρεία δεν έχει διαμορφώσει τη λειτουργία ως εργαλείο προσβασιμότητας. Ωστόσο, η ηχητική του μορφή θα μπορούσε να ωφελήσει αγοραστές με προβλήματα όρασης ή εκείνους που προτιμούν την ακουστική μάθηση. Ο Yassine Elkarmoudi, ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας NivoAds, σημείωσε σε ανάρτησή του στο LinkedIn ότι το εργαλείο είναι χρήσιμο για «multitaskers, ακουστικούς μαθητές και οποιονδήποτε έχει κουραστεί να ξεφυλλίζει ατελείωτα κείμενα».

Συνέστησε επίσης στους πωλητές να τελειοποιήσουν το κείμενο της καταχώρησής τους και το SEO για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τον τρόπο με τον οποίο τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα ερμηνεύουν το περιεχόμενο του προϊόντος.