Amazon: Nέα λειτουργία ανακατευθύνει τους πελάτες σε εξωτερικά eshop

Το Amazon δοκιμάζει μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες της εφαρμογής Amazon Shopping να βρίσκουν επιλεγμένα προϊόντα από άλλες ιστοσελίδες και να μεταβαίνουν εκεί για να τα αγοράσουν. Η λειτουργία, με όνομα «Shop brand sites directly», βρίσκεται σε beta έκδοση για ορισμένους πελάτες στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί σε περισσότερους, σύμφωνα με σχόλια της εταιρείας. Πρόσφατα επίσης η εταιρεία εισήγαγε μια νέα λύση αποστολής στην Ευρώπη, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε και την δούμε και αυτή να φτάνει κάποια στιγμή εδώ.

Πώς θα λειτουργεί αυτό;

Οι πελάτες που έχουν πρόσβαση σε αυτήν την λειτουργία θα βρίσκουν στα αποτελέσματα αναζήτησής τους επιλεγμένα προϊόντα που η Amazon δεν πωλεί στο κατάστημά της, μαζί με εκείνα που πωλεί, με ένα link προς το website του εκάστοτε brand. Όταν οι πελάτες κάνουν κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, θα λάβουν μια ειδοποίηση ότι εγκαταλείπουν το marketplace και θα μεταβούν στο site ενός brand, για να κάνουν αγορά απευθείας από εκεί.

Εάν το brand διαθέτει Buy with Prime-enabled προϊόντα, τα μέλη του Prime θα έχουν το δικαίωμα για δωρεάν παράδοση, εύκολη επιστροφή και υποστήριξη πελατών για τα προϊόντα που αγοράζονται απευθείας από το site του εν λόγω μάρκας, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

«Πάντα πειραματιζόμαστε με νέους τρόπους για να διευκολύνουμε τους πελάτες να βρίσκουν τα προϊόντα που θέλουν και χρειάζονται όταν κάνουν αναζήτηση στην εφαρμογή Shopping», δήλωσε στην ανακοίνωση ο Rajiv Mehta, αντιπρόεδρος του τμήματος αναζήτησης και διαλογικών αγορών του αμερικανικού κολλοσού.

Ανέφερε ότι η λειτουργία θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένους πελάτες στις mobile app εκδόσεις iOS και Android με στόχους για περαιτέρω επέκταση. Για τη βελτίωση όλης αυτής της εμπειρίες σημαντικό ρόλο αναμένεται να παίξει και ο AΙ βοηθός Rufus. Φαίνεται ότι η πλατφόρμα δεν εφησυχάζεται και ψάχνει νέους τρόπους για να εξελιχθεί και να αντέξει τον ανταγωνισμό. Πριν λίγους μήνες τον Νοέμβριο εγκαινίασε μια νέα εμπειρία για να ανταγωνισθεί τις πλατφόρμες χαμηλούς κόστους, το «Amazon Haul» που προσφέρει μια επιμελημένη επιλογή προϊόντων με τιμή 20 δολάρια ή λιγότερο και με παράδοση εντός μίας έως δύο εβδομάδων.

Όλες αυτές οι προσπάθειες του δημοφιλούς αμερικανικού marketplace είναι ίσως ο τρόπος του για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα του και να πειραματιστεί με νέες τεχνολογίες, καθώς επιδιώκει να εντάξει και το AI περισσότερο στις εμπειρίες του.