New challenger μπαίνει στο διαδικτυακό παιχνίδι, με τον αμερικανικό γίγαντα λιανικής να ξεκινάει τη λειτουργία του Amazon Haul, της υπηρεσίας που είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή αγορών για προϊόντα σε "εξαιρετικά χαμηλές τιμές", λιγότερο από $20 σε είδη ένδυσης, οικιακά είδη και ηλεκτρονικά είδη. Αυτό όμως αναμένεται να αποτελέσει πρόκληση για τα κινεζικά marketplace Temu και Shein.

Ετοιμοπόλεμο το Amazon Haul

Στην ανακοίνωσή της, η Amazon διαφήμισε θήκες iPhone 16 με $1,79, κοσμήματα και γιορτινά τραπεζομάντηλα με $3 με τη δωρεάν αποστολή να εξακολουθεί να ισχύει για παραγγελίες άνω των $25. Όμως, σε αντίθεση με την ταχεία υπηρεσία Prime του Amazon, αυτές οι παραγγελίες θα χρειαστούν μια ή δύο εβδομάδες για να παραδοθούν. Για παραγγελίες κάτω των $25, τα έξοδα αποστολής θα είναι $4 και οι παραγγελίες άνω των $3 θα μπορούν να επιστραφούν δωρεάν εντός 15 ημερών από την παράδοση.

Σε μάχη αντιγραφής έχουν μπει τα Amazon και Temu
Amazon vs Temu είναι η νέα μάχη ανάμεσα στους πωλητές καθώς οι μεγάλες παίκτες του eCommerce αντιγράφουν στοιχεία που του υπολείπονται.

Τα Temu και Shein έχουν εκτοξεύσει τη δημοτικότητά τους τα τελευταία χρόνια, αλλά οι πελάτες συχνά "παραπονιούνται" για το μεγάλο διάστημα παράδοσης που απαιτείται καθώς και για τα προβλήματα ποιότητας των προϊόντων, ιδίως στις απομιμήσεις ειδών τεχνολογίας και μόδας. Το Amazon από την άλλη δηλώνει ότι τα προϊόντα του Amazon Haul έχουν την ίδια εγγύηση προϊόντος "A-to-Z" που έχουν όλα τα storefront της.

Η εταιρεία ανέφερε ότι το Haul βρίσκεται σε στάδιο beta, αν και είναι διαθέσιμο σε όλους τους πελάτες μέσω της εφαρμογής Amazon αφότου γίνει διαθέσιμη η ενημέρωση μέσα στο επόμενο διάστημα. Επί του παρόντος εμφανίζεται στις καρτέλες στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας, δίπλα στις προσφορές διακοπών και στα είδη παντοπωλείου.

«Αυτή η εμπειρία μόλις ξεκίνησε και θα συνεχίσουμε να ακούμε τους πελάτες καθώς θα τη βελτιώνουμε και θα την επεκτείνουμε τις επόμενες εβδομάδες και μήνες», δήλωσε στην ανακοίνωση ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος των παγκόσμιων υπηρεσιών συνεργατών πωλήσεων της Amazon. Η νέα αυτή υπηρεσία του Amazon Haul θα ανταγωνίζεται τα κινεζικά marketplace με τις φθηνές τιμές είναι μια ακόμη ένδειξη για το πόσο επενδύει ο αμερικανικός γίγαντας στο να ακολουθεί την εποχή και να ενισχύει τη δυναμική του κυριαρχία στην αγορά.