Η Alibaba σπάει το γλωσσικό «φράγμα» με νέο εργαλείο μετάφρασης

Η εταιρεία Alibaba παρουσίασε πρόσφατα μια ενημερωμένη έκδοση του εργαλείου μετάφρασης που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη (AI), Marco MT. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι αυτό το εργαλείο αποδίδει καλύτερα από τα υπάρχοντα προϊόντα από ανταγωνιστές όπως η Google, η DeepL και το ChatGPT. Αυτή η νέα έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους να ξεπεράσουν τα γλωσσικά εμπόδια και να επεκτείνουν τη διεθνή εμβέλειά τους.

Alibaba: Βελτιώνει το το διεθνές eCommerce του με Gen AI
Οι βλέψεις του Alibaba για αυξημένο και βελτιωμένο διεθνές eCommerce περιλαμβάνει το generative AI στις προσπάθειές του.

Το εργαλείο μετάφρασης υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή 15 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των αραβικών, κινέζικων, ολλανδικών, αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, ιταλικών, ιαπωνικών, κορεατικών, πολωνικών, πορτογαλικών, ρωσικών, ισπανικών, τουρκικών και ουκρανικών. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εργαλείο χρησιμοποιεί μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, επιτρέποντάς του να δημιουργεί ακριβείς μεταφράσεις με βάση τα συμφραζόμενα με βάση συγκεκριμένους όρους του κλάδου και πολιτισμικές διαφορές.

Ο Kaifu Zhang, αντιπρόεδρος του Alibaba International Digital Commerce Group και επικεφαλής του τμήματος τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας, δήλωσε ότι ο πρωταρχικός στόχος αυτού του εργαλείου AI είναι να βοηθήσει τους εμπόρους να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Ο Zhang πρόσθεσε ότι η δυνατότητα μετάφρασης με βάση τα συμφραζόμενα θα κάνει τις καταχωρίσεις προϊόντων πιο ακριβείς, κάτι που μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία χρήστη και να βελτιώσει τις πιθανότητες των καταναλωτών να ολοκληρώσουν μια αγορά.

Πηγή εικόνας: aibase.com

Ένα εργαλείο για τις παγκόσμιες αγορές

Το Marco MT είναι μια ενημέρωση ενός εργαλείου που κυκλοφόρησε από την Alibaba πριν από περίπου ένα χρόνο, το οποίο είχε ήδη πάνω από 500.000 έμπορους που το χρησιμοποιούσαν για να μεταφράσουν περισσότερες από 100 εκατομμύρια καταχωρίσεις προϊόντων. Η νέα έκδοση βασίζεται σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα για να παράγει πιο ακριβείς μεταφράσεις που λαμβάνουν υπόψη τις αποχρώσεις των διαφορετικών γλωσσών και πολιτισμών. Αυτό το χαρακτηριστικό, πιστεύει η Alibaba, θα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων αγορών αιχμής όπως το φεστιβάλ αγορών «Double 11» της εταιρείας τον Νοέμβριο.

Το μεταφραστικό εργαλείο της Alibaba αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας για ανάπτυξη διεθνών δραστηριοτήτων. Ο διεθνής βραχίονας της εταιρείας έχει γίνει ένας ουσιαστικός τομέας ανάπτυξης, καθώς οι εγχώριες πλατφόρμες eCommerce της εταιρείας, Taobao και Tmall, παρουσίασαν βραδύτερη ανάπτυξη. Αντίθετα, η διεθνής μονάδα της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει πλατφόρμες όπως η AliExpress και η Lazada, ανέφερε αύξηση 32% στις πωλήσεις το πιο πρόσφατο τρίμηνο, συνολικού ύψους 4,03 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συγκριτικά, οι πωλήσεις για τις εγχώριες επιχειρήσεις παρουσίασαν αύξηση μόνο 1%.

Καθώς η Alibaba συνεχίζει την παγκόσμια ώθησή της, η εφαρμογή της Taobao, η οποία είναι ήδη δημοφιλής στη Σιγκαπούρη, κυκλοφόρησε πρόσφατα μια αγγλική έκδοση με τεχνητή νοημοσύνη για τους χρήστες εκεί. Οι αναλυτές από τη Nomura αναμένουν ότι η διεθνής αύξηση των εσόδων της Alibaba θα έχει επιβραδυνθεί ελαφρά το τελευταίο τρίμηνο, ενώ οι λειτουργικές απώλειες έχουν περιοριστεί. Η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε ανακοινώσεις σχετικά με τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματα.

Οι έμποροι επωφελούνται από τις μεταφράσεις τεχνητής νοημοσύνης με βάση τα συμφραζόμενα

Το εργαλείο μετάφρασης αναμένεται να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη και την Αμερική, όπου υπάρχει σημαντική ζήτηση για προϊόντα από τις πλατφόρμες της Alibaba. Οι αναπτυσσόμενες χώρες αναμένεται επίσης να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο εκτενώς. Ο Zhang σημείωσε ότι οι μισοί από τους 20 κορυφαίους ενεργούς χρήστες του εργαλείου προέρχονται από αναπτυσσόμενες αγορές.

Καθώς οι κινεζικές εταιρείες αναζητούν ολοένα και περισσότερο παγκόσμια επέκταση, η ζήτηση για προηγμένα εργαλεία μετάφρασης έχει αυξηθεί. Πλατφόρμες όπως το Temu της PDD Holdings, ο πωλητής ταχείας μόδας Shein και το TikTok έχουν κάνει ισχυρές ωθήσεις στις παγκόσμιες αγορές. Πολλοί έμποροι με έδρα την Κίνα πωλούν επίσης σε πλατφόρμες όπως η Amazon, όπου τα γλωσσικά εμπόδια θα μπορούσαν να δημιουργήσουν προκλήσεις για την προσέγγιση των καταναλωτών.

Το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης παρέχει στους εμπόρους τη δυνατότητα να δημιουργούν καταχωρίσεις προϊόντων που είναι πιο πιθανό να έχουν απήχηση στους ντόπιους πελάτες, προσαρμόζοντας τη γλώσσα ώστε να ταιριάζει με πολιτιστικούς κανόνες και συγκεκριμένες βιομηχανίες. Για παράδειγμα, ο Zhang εξήγησε ότι μια κυριολεκτική μετάφραση ενός κινεζικού όρου για τις παντόφλες θα μπορούσε να παρεξηγηθεί από τους αγγλόφωνους καταναλωτές, βλάπτοντας ενδεχομένως τις πωλήσεις. Η ικανότητα του εργαλείου να μεταφράζει με βάση τα συμφραζόμενα αποτρέπει τέτοια ζητήματα.

Εξάλλου, η εταιρεία δε κρύβει την υποστήριξή της στις AI πρακτικές και εργαλεία και οδηγεί την παγκόσμια υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Η Alibaba προωθεί το AI για χρήση στις εταιρείες
Η Alibaba οδηγεί την παγκόσμια υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

eCommerce καινοτομία: Πέρα από τα γλωσσικά εμπόδια

Καθώς η Alibaba συνεχίζει να βελτιώνει το μεταφραστικό της εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη, η εταιρεία επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι μπορούν να εισέλθουν στις διεθνείς αγορές. Χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να καταρρίψει τα γλωσσικά εμπόδια, η εταιρεία βοηθά τους εμπόρους της να ευδοκιμήσουν στον ταχέως αναπτυσσόμενο κόσμο του διεθνούς eCommerce. Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται από άλλες κινεζικές πλατφόρμες, η καινοτομία της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα είναι πιθανό να της δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.