Η OnBuy, ένα δημοφιλές marketplace από το Ηνωμένο Βασίλειο, έχει αρχίσει να επεκτείνεται στις ευρωπαϊκές αγορές. Το eCommerce News μας πληροφορεί πως η εταιρεία αναφέρει αύξηση 30% στις καθημερινές πωλήσεις σε αυτές τις περιοχές, με έναν αυξανόμενο κατάλογο λιανοπωλητών που εντάσσονται στην πλατφόρμα.
Από την κυκλοφορία του το 2016, έχει γίνει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις eCommerce στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχει επίσης προσελκύσει σημαντικές επενδύσεις, τόσο από τοπικούς όσο και από διεθνείς επενδυτές.
Πώς λειτουργεί
Ο ιδρυτής Cas Paton λέει ότι η ανάπτυξη της εταιρείας οφείλεται στο απλό μοντέλο της πλατφόρμας: δεν πουλά προϊόντα αλλά συνδέει αγοραστές και πωλητές. Η πλατφόρμα προσφέρει επίσης ένα πρόγραμμα επιστροφής μετρητών για όλες τις αγορές, καθιστώντας το μια ελκυστική επιλογή για τους αγοραστές. Αυτό το μοντέλο επιστροφής μετρητών γίνεται δημοφιλές παγκοσμίως.
Η επέκτασή του στην Ευρώπη
Το 2022, το OnBuy άρχισε να προσκαλεί διεθνείς πωλητές να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα, αν και παρέμεινε επικεντρωμένη στους αγοραστές του Ηνωμένου Βασιλείου. Όμως, τον Οκτώβριο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε το σχέδιό της να επεκταθεί στην ηπειρωτική Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους, ενώ επόμενες «στα σκαριά» μένουν οι Ηνωμένες Πολιτείες για τα μέσα του 2025.

Από τότε, η πλατφόρμα άρχισε να λανσάρει subdomains σε γλώσσες όπως τα γαλλικά, τα γερμανικά, τα ισπανικά, τα ιταλικά και τα ολλανδικά. Αν και δεν έχει κοινοποιήσει συγκεκριμένα στοιχεία, ο Paton αναφέρει ημερήσια αύξηση πωλήσεων 30% σε βασικές ευρωπαϊκές χώρες.
Για περισσότερα νέα από το ευρωπαϊκό eCommerce, κλικ εδώ!
Το OnBuy στοχεύει σε κάτι περισσότερο από μια απλή ευρωπαϊκή ανάπτυξη. Η εταιρεία σχεδιάζει να μεταφέρει την έδρα της από το Μπόρνμουθ στο Λονδίνο και να ανοίξει ένα νέο γραφείο στη Νέα Υόρκη, εστιάζοντας στην είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ. Ο στόχος είναι να γίνει μια παγκόσμια eCommerce επιχείρηση.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2024, η πλατφόρμα πέτυχε έσοδα ρεκόρ 44 εκατομμυρίων λιρών, σημειώνοντας αύξηση 37% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το μικτό κέρδος για την περίοδο ήταν περίπου 19 εκατομμύρια λίρες. Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται εν μέρει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από την εταιρεία, η οποία βελτιώνει τις υπηρεσίες τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους πωλητές.
Η OnBuy διευρύνει επίσης την ομάδα της για να υποστηρίξει τα διεθνή της σχέδια, με 30% αύξηση στις θέσεις εργασίας να αναμένεται φέτος. Τα νέα γραφεία στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη στοχεύουν να βοηθήσουν την εταιρεία να προσελκύσει κορυφαία ταλέντα τεχνολογίας. Ο ιδρυτής της, Cas Paton, λέει: «Για να γίνουμε παγκόσμιος ηγέτης, πρέπει να προσλάβουμε τα καλύτερα ταλέντα και να συνεχίσουμε να επενδύουμε». Πιστεύει ότι το 2025 θα είναι ένα σημείο καμπής για την εταιρεία, σηματοδοτώντας την έναρξη της επόμενης φάσης ανάπτυξής της.
Τι σημαίνει για το eCommerce
Η ιστορία ανάπτυξης του OnBuy είναι μια υπενθύμιση ότι για να πετύχει μια eCommerce πλατφόρμα, οι επιχειρηματίες είναι σημαντικό να δώσουν βάση τόσο στον πελάτη όσο και στην επιχειρηματική ιδέα. Προσφέροντας κάτι μοναδικό, όπως επιστροφή μετρητών, αλλά και το να επεκτείνεται μια επιχείρηση διεθνώς, είναι βασικές στρατηγικές για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν και να ανταποκριθούν στην παγκόσμια ζήτηση.